Okeequote:Op woensdag 26 januari 2005 09:21 schreef Woelli het volgende:
Was wel een mooie aflevering
vandaag ben ik der wel
Sorry.. Dit is gewoon een voor de lol quiz. Binnekort een echte quiz. Vraag 9 wordt trouwens gezegd dat Tara voor Ralf begrip heeft maar dit klopt niet. Wat het antwoord dan is? Zoek dat zelf maar uit!quote:Op woensdag 26 januari 2005 17:27 schreef Orginial het volgende:
http://www.quizyourfriend(...)=050126112332-377870
Zullen we zo gaan beginnen?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:37 schreef haagse_elfje het volgende:
Frey je bent er wel he vanavond vandaag word ut drama!
Marie Jolijn krijgt eindelijk vandaag haar eigen verhaal lijn!tot straks
Babettequote:Babette blijft uit het raam staren..... en ze slikt ze ziet dat het donker word....
ze draait zich om...
"jij kan ook alleen maar aan jezelf denken... ik...ikke..ikke...."
"nou je hebt foto's gezien wat kan je nou weer van foto's afleiden...."
Babette voelt dat ze steeds bozer word en draait zich om.....
"ik mis mam...elke dag...weet je...elke dag....nu mij hele familie mij heeft verbannen....doet het zo een pijn...ik begrijp je boosheid....maar....Ralf ik kan het niet meer sorry..."
Babette begint te huilen en doet haar handen voor haar ogen....
Rolf komt de kamer van Joost in zijn kliniek binnen. "Zo, Joost" "Hoe gaat het met je?"quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef Orginial het volgende:
Joost hoort zijn mobiel overgaan en neemt op. "Joost Kolthof" en dan krijgt hij Rolf aan de lijn. "Ik moet vandaag het geld overmaken? Nee geen probleem!" "Kom je dan even langs met een notaris?" "Ik kan hier namelijk niet weg" en dan verbreekt Joost de verbinding.
Wat zal hij opkijken![]()
"hmm... Ik zei dan wel dat pa ontkende, maar hij ontkende zodanig dat ik... Ik heb nog een vraag voor je. Hebben jij en Winston na mama's ongeluk, haar lichaam nog te zien gekregen?"quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Start
[..]
Babette
Er is een stilte....Babette durft haar broer niet aan te kijken...
"Goed en hier is het geld" en hij drukt de 100.000 euro in Rolf zijn handen. Hij ziet hoe de man die Rolf heeft meegenomen het natelt. "En, klopt het?"quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:50 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Rolf komt de kamer van Joost in zijn kliniek binnen. "Zo, Joost" "Hoe gaat het met je?"
Babettequote:Op woensdag 26 januari 2005 20:50 schreef Frey het volgende:
[..]
"hmm... Ik zei dan wel dat pa ontkende, maar hij ontkende zodanig dat ik... Ik heb nog een vraag voor je. Hebben jij en Winston na mama's ongeluk, haar lichaam nog te zien gekregen?"
De man knikt hoofdschuddend zijn hoofd. "Dit geld is harstikke nep" en hij pakt zijn aansteker. 'Nee niet doen" hoort hij Joost nog roepen maar het geld gaat al in vlammen op. "Te laat.. Oplichter!" en dan verlaat de man de kamer waarna Rolf hoofdschuddend hem volgt. De deur valt in het slot..quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Goed en hier is het geld" en hij drukt de 100.000 euro in Rolf zijn handen. Hij ziet hoe de man die Rolf heeft meegenomen het natelt. "En, klopt het?"
"Alles past in elkaar. Er is een boel veranderd sinds mama's ongeluk, pa laat er niets over los en hij is ook nog eens de enige die zogenaamd haar lichaam heeft gezien. Ik heb mijn conclusie al getrokken. Of je het nou gelooft of niet: Mama leeft."quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette begint te zuchten.... "hij leert het nooit" denkt ze.... "tis alleen maar ikke, ikke ikke en de rest kan stikken" Ze ademt in en legt haar handen op de koude vensterbank, het is buiten al donker...
Opeens draait ze zich om en loopt weer naar de stoel...
"nee....ik heb haar lichaam niet meer gezien, ik....ik....ik k-kon het niet, d...d..dat begrijp je toch wel...."
ze kijkt Ralf aan... "luister, laat het lekker ze is dood wat wat wil je hiermee bereiken...? "
''Ey zusje hier neem een milkshake '' en Cody geeft Iris een milkshake '' speciaal voor mijn liefe zusje ''quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:55 schreef Poezzy het volgende:
Iris zit op de bank."Hoe zou het met Cody gaan?" denkt ze.Ze bedenkt zich geen moment en gaat naar de Jage.Als ze binnenkomt ziet ze Cody zitten."Ey Cody!" begroet ze.
Babettequote:Op woensdag 26 januari 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
"Alles past in elkaar. Er is een boel veranderd sinds mama's ongeluk, pa laat er niets over los en hij is ook nog eens de enige die zogenaamd haar lichaam heeft gezien. Ik heb mijn conclusie al getrokken. Of je het nou gelooft of niet: Mama leeft."
Elisa denkt aan haar vriendje die in de kliniek zit. Dan gaat haar mobiel. "Of ik zin heb in een opdracht?" "Nou ik heb nogal wat prive pro.." "Is dit de kans op me grote doorbraak?!" "Oke ik doe het" en Elisa veert omhoog. Xashion wordt mijn doorbraak!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:57 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
De man knikt hoofdschuddend zijn hoofd. "Dit geld is harstikke nep" en hij pakt zijn aansteker. 'Nee niet doen" hoort hij Joost nog roepen maar het geld gaat al in vlammen op. "Te laat.. Oplichter!" en dan verlaat de man de kamer waarna Rolf hoofdschuddend hem volgt. De deur valt in het slot..
"Bedankt." zegt ze en ze gaat zitten."Alles goed?" vraagt ze."K dacht kom ff langs he"quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Ey zusje hier neem een milkshake '' en Cody geeft Iris een milkshake '' speciaal voor mijn liefe zusje ''
"Over wat? Je doet vaag en je lult er maar wat overeen. Geloof jij eigenlijk wel 1 ding van wat ik allemaal gezegd heb?"quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:00 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette begint te zuchten, ze merkt dat ze hoofdpijn krijgt...
"goed" zucht "als jij het zegt..." "Maar ehm kunnen we het even over mij hebben....."
"heeft pa het je verteld.....over....ehm...ja je weet wel...."
''Ja gaat super en met jou ? '' je kijkt ene beetje sipquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:03 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Bedankt." zegt ze en ze gaat zitten."Alles goed?" vraagt ze."K dacht kom ff langs he"![]()
Joost trekt de lakens over zich heen. Hij is verkracht. Voor geld. Geld dat helemaal géén geld is. Hij is ontvoerd. Zijn benen zijn verlamd. Hij zit in een kliniek. Hij heeft ruzie met alles en iedereen. Hij trekt de lakens helemaal overzich heen en knijpt in zijn hoofdkussen. Klotewereld.quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:02 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa denkt aan haar vriendje die in de kliniek zit. Dan gaat haar mobiel. "Of ik zin heb in een opdracht?" "Nou ik heb nogal wat prive pro.." "Is dit de kans op me grote doorbraak?!" "Oke ik doe het" en Elisa veert omhoog. Xashion wordt mijn doorbraak!![]()
![]()
"Ja met mij gaat het wel." Iris neemt een slok van haar milkshake."Voel me de laatste tijd niet zo toppie he..heb nog steeds nachtmerries en begin me dingen voor te stellen die er niet zijn!"quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Ja gaat super en met jou ? '' je kijkt ene beetje sip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |