maar Winston is nog paar jaar ouder dan jouquote:Op zondag 30 januari 2005 10:14 schreef haagse_elfje het volgende:
nee hoor als ze me op haar 17e heeft gehad klopt het precies
Winston heeft al een moederquote:Op zondag 30 januari 2005 10:25 schreef haagse_elfje het volgende:
ja maar het hoeft niet Winstons zijn moeder te zijn.....
daarom, ik heb dan een andere moeder dat maakt Winston dan mijn half broertjequote:Op zondag 30 januari 2005 10:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Winston heeft al een moeder
Patricia Duijvenstein![]()
dat begrijp ik.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
daarom, ik heb dan een andere moeder dat maakt Winston dan mijn half broertje
Patricia --> Winstonquote:Op zondag 30 januari 2005 10:38 schreef haagse_elfje het volgende:
die hebben samen een moeder.....
Arthur heeft gewoon buiten de deur gesnoept
en hoeveel jaar zit er tussen die kinderen?quote:Op zondag 30 januari 2005 10:45 schreef haagse_elfje het volgende:
ja dat kan....ik heb een vriend die heeft drie dochters bij drie verschillenden vrouwen..
de oudste is 12quote:Op zondag 30 januari 2005 10:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
en hoeveel jaar zit er tussen die kinderen?
tussen die oudste en middelste zit niet echt veel tussen.quote:Op zondag 30 januari 2005 10:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de oudste is 12
dan de middelste is 10
en de jongste is 4
ja kan... ze kan ook mijn moeder zijn hahahahahahahaquote:Op zondag 30 januari 2005 11:39 schreef Orginial het volgende:
Ze is ieder in geval geen meisje van 16. Ze is toegevoegd aan de familie om de familie Kolthof groter te maken. Want de serie wil niet meer echt het AZF worden maar familie-vetes.Maar je moet haar schatten over de 30. Ik heb zelf nog geen idee eigenlijk. Een nichtje die erbij komt wonen?
Dan wordt het TE ingewikkeld want Patrica komt ookal terug. Irene zou het beste het nichtje zijn en rond de 35 jaar. Ze komt me helpen met revalideren ofzo.quote:Op zondag 30 januari 2005 11:44 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja kan... ze kan ook mijn moeder zijn hahahahahahaha
ingewikkeld zijn is leuk....quote:Op zondag 30 januari 2005 11:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan wordt het TE ingewikkeld want Patrica komt ookal terug. Irene zou het beste het nichtje zijn en rond de 35 jaar. Ze komt me helpen met revalideren ofzo.![]()
Dunnow. Het is gewoon even voor de familie-vetes.Maar wie wordt dan de andere familie? Lebeau, van Tellegen, de Graaf? Of een hele nieuwe?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ingewikkeld zijn is leuk....
maar goed dat kan ook....
wie gaat haar spelen dan?
weet ik niet, we hebben niet zoveel spelers vandaar...quote:Op zondag 30 januari 2005 11:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dunnow. Het is gewoon even voor de familie-vetes.Maar wie wordt dan de andere familie? Lebeau, van Tellegen, de Graaf? Of een hele nieuwe?
Niet veel spelers?quote:Op zondag 30 januari 2005 11:55 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet ik niet, we hebben niet zoveel spelers vandaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |