Mjah, effe wat anders dan Wina.quote:
Zekers, ik heb ergens ooit eens gelezen dat ze in Aussie ècht ruzie krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:43 schreef Remzz het volgende:
Maar het kan nog erg leuk worden.
Helemaal mee eens. Het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:44 schreef Toeps het volgende:
Verder vind ik het nogal onzin dat ze die Erik vanderHoff (ofzo) een snoepreisje Australië hebben gegeven, enkel om die stukjes aan elkaar te praten. Het is bijna net zo belachelijk als Hans Kraaij jr. die in de dierentuin Amerikaanse homevideo's uit 1987 aan elkaar lult.
Haha ik zag hem daar in een super de luxe hotel staan aan zee met een 50 meter zwembad en dacht precies hetzelfde...quote:Op donderdag 3 maart 2005 09:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het eerste wat ik dacht.
Ja dit was de 2de aflevering.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:35 schreef hardsilence het volgende:
Was dit een 2de aflevering?
Ook ik moet 't even zeggen.. Die lach van die gozer.
wat een domme doos is dat, hequote:Op donderdag 10 maart 2005 11:18 schreef Bubsel het volgende:
Ik vind die blonde van beneden irritant zit ze overdag te zeuren over de herrie.
idd, alleen daarom is deze al beter dan nl blokquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:34 schreef winterapfel het volgende:
die lach van die kerel
![]()
heb me weer goed vermaakt, wat een stelletje malloten, nog ff en dan kunnen ze elkaar wel schieten
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:57 schreef Bruce117 het volgende:
Vanavond om 18:55 weer een aflevering van Het Blok Australië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |