Deep Space Nine will be broadcasted every Monday through Friday. RTL5 will start transmitting Deep Space Nine from the very first season. At this time it is unknown how much seasons RTL5 will broadcast. Since RTL5 never broadcasted seasons one, two and three, it is likely that at least these seasons will be broadcasted.
----------------
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!!
quote:You've read my mind.
Op woensdag 26 september 2001 18:28 schreef Xhorder het volgende:
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!!
Kan ik eindelijk weer eens de video programmeren op een dagelijks programma
quote:Ja... dat is een goed idee. Nu maar hopen dat ze het gaan uitzenden als ik terug ben van m'n werk.
Kan ik eindelijk weer eens de video programmeren op een dagelijks programma
quote:Ik ook... volgens mij heb ik het derde seizoen in z'n geheel niet gezien. En van de eerste 2 heb ik er een aantal gemist ja.
mooi, ik heb her en der een aflevering gemist, in de gaten houden dus
quote:dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyager
Op woensdag 26 september 2001 21:15 schreef STING het volgende:
De allerleerste afleveringen waren best wel gaaf allemaal
Met die hunters en de prey
maar Emissary is geweldig, die video heb ik dan ook
quote:In DS9 is er ook een Hunter-Prey situatie geweest. Met dat groene kereltje. Volgens mij heette de aflevering ook 'Prey'.
Op woensdag 26 september 2001 22:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyager
quote:Ik vroeg me altijd al af hoe dat precies zo gekomen was met dat Emissary verhaal, maar nu heb ik eindelijk de kans om te zien hoe alles startte.
Op woensdag 26 september 2001 22:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyagermaar Emissary is geweldig, die video heb ik dan ook
Kan ik eindelijk eens de serie vanf het begin kijken
Geweldig.
quote:Captive Pursuit:
Op woensdag 26 september 2001 22:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyager
Oh jaa... in een andere afl. gaan ze dat rare spel spelen in Quark's.. Alamarine count to three blabla
goeie ouwe tijd... *zucht*
quote:
Op woensdag 26 september 2001 18:28 schreef Xhorder het volgende:
Deep Space Nine will be broadcasted every Monday through Friday. RTL5 will start transmitting Deep Space Nine from the very first season. At this time it is unknown how much seasons RTL5 will broadcast. Since RTL5 never broadcasted seasons one, two and three, it is likely that at least these seasons will be broadcasted.
Iets te vaak gezien denk ik en heb toch bijna alles op VHS en Divx.
quote:Almaraine count to four
Op donderdag 27 september 2001 15:22 schreef STING het volgende:[..]
Captive Pursuit:
http://www.startrek.com/library/episodes_ds9_detail.asp?ID=68094Oh jaa... in een andere afl. gaan ze dat rare spel spelen in Quark's.. Alamarine count to three blabla
goeie ouwe tijd... *zucht*
En dat was toch niet in Quarks maar op een of ander schip van een ras dat van games houd en odo moet dan geloof ik met pionnen spelen. Die dan weer voor Sisko en de anderen staan.
Dat meisje uit die episode ook niet ooit eens in Stargate SG-1 geweest? Als Cassandra?
Een van de leukste afleveringen vind ik Trials & Tribble ations, die aflevering dat Odo & Quark op die planeet zijn gecrashed en dat ze voor het eerst The Jem Hadar ontmoeten.
quote:Enterprise nog niet! en die heb ik al wel!
Op donderdag 27 september 2001 15:25 schreef Seborik het volgende:
tja leuk, maar heb alles van startrek al
quote:* Seborik kijkt nu heel logisch naar raven.
Op donderdag 27 september 2001 15:27 schreef awraeven het volgende:[..]
Enterprise nog niet! en die heb ik al wel!
![]()
![]()
quote:ja dat was op het ruimteschip van de wadi's
Op donderdag 27 september 2001 15:27 schreef awraeven het volgende:[..]
Almaraine count to four
Almaraine then three moreEn dat was toch niet in Quarks maar op een of ander schip van een ras dat van games houd en odo moet dan geloof ik met pionnen spelen. Die dan weer voor Sisko en de anderen staan.
Dat meisje uit die episode ook niet ooit eens in Stargate SG-1 geweest? Als Cassandra?
Een van de leukste afleveringen vind ik Trials & Tribble ations, die aflevering dat Odo & Quark op die planeet zijn gecrashed en dat ze voor het eerst The Jem Hadar ontmoeten.
* Faithy is zeer jaloers op de mensen in Amerika of mensen met een goeie sateliet
Die hebben gisteren namelijk de eerste ENTERPRISE kunnen zien.....
*zucht*
Voorlopig dan maar de nog nooit geheel geziene DS9 eps...
Heb seizoen 1.2.3 namelijk niet echt gevolgd...
quote:Wat nou sateliet? Internet is veel op te vinden hoor.
Op donderdag 27 september 2001 16:37 schreef Faithy het volgende:
Jaja, eindelijk vanaf het begin...
* Faithy is zeer jaloers op de mensen in Amerika of mensen met een goeie satelietDie hebben gisteren namelijk de eerste ENTERPRISE kunnen zien.....
*zucht*Voorlopig dan maar de nog nooit geheel geziene DS9 eps...
quote:foei foei foei!!!!
Op donderdag 27 september 2001 16:37 schreef Faithy het volgende:
Jaja, eindelijk vanaf het begin...
Voorlopig dan maar de nog nooit geheel geziene DS9 eps...
quote:Ja maar het gaat nu om mijn collectie. Of in ieder geval om het derde seizoen, die ik volgens mij niet heb gezien. En natuurlijk ben ik bijna alles van daarvoor ook al vergeten.
Op donderdag 27 september 2001 15:25 schreef Seborik het volgende:
tja leuk, maar heb alles van startrek al
Vanavond om 1800 op RTL 5: Deep Space Nine, eerste aflevering!
quote:* Seborik heeft ze allemaal al op video
Op maandag 08 oktober 2001 17:31 schreef MuadDib het volgende:
Die aflevering van "Voyager" ken ik allemaal wel, die van DS9 nog niet.
* MuadDib gaat eens kijken of hij destijds terecht is afgehaakt.
maar kijken blijft leuk
quote:Ja voyager heb ik nou al 10 keer gezien. DS9, daar heb ik nog nooit de eerste aflevering van gezien merkte ik vandaag (of deels misschien). Ik zit in ieder geval elke dag voor de buis vanaf nu. Tof dat Sisko trouwens al in de eerste aflevering de Emmisary wordt genoemd door die Kai.
Die aflevering van "Voyager" ken ik allemaal wel, die van DS9 nog niet.
* MuadDib gaat eens kijken of hij destijds terecht is afgehaakt.
quote:Ja... Odo zag er ouder uit. Hij had wat minder stopverf op z'n gezicht dan in de latere afleveringen.
Vond het ook wel grappig dat de make-up van sommige karakters net ietsje anders was.
om over die belachelijk kop van sisko maar te zwijgen
quote:heb je Sisko dan alleen maar kaal gezien?
Op maandag 08 oktober 2001 22:34 schreef MuadDib het volgende:
en de dames zagen er iets zwaarder opgemaakt uitom over die belachelijk kop van sisko maar te zwijgen
quote:dat niet, maar 't was toch weer ff schrikken
Op maandag 08 oktober 2001 22:35 schreef Seborik het volgende:[..]
heb je Sisko dan alleen maar kaal gezien?
Schitterend om te zien hoe de karakters er in het begin uitzagen. Benjamin, Jake, Odo, ze zijn allemaal zo veranderen.
Maar DS9 zonder Dominion, Defiant, Worf, Ezri, Jem Hadar, Weyoun en Kai Winn (dit is nog Opaka)
En zelfs nog de oude Runabouts (volgens mij hebben ze geen van allen s7 gehaald, maar weet het niet zeker)
hoe laat? welk net? Is dat nu ook dagelijks?
En wanneer was de eerste aflevering? Ook gister? Zo ja, kan iemand me vertellen wat er gebeurd is??? Kut...baal nu al dat ik het weer gemist heb....
quote:Voyager is gisteren begonnen op NET5 vanaf de eerste aflevering van seizoen 1. Het wordt dagelijks uigezonden van 18:30 tot 19:25. Er staat trouwens altijd wel een mooi overzicht van alle Star Treks op de nederlandse TV op de site Star Trek.nl.
Op dinsdag 09 oktober 2001 09:09 schreef Frutsel het volgende:
De eerste seizoenen van zowel DS9 als Voyager zijn compleet nieuw voor me. Was dan ook geweldig om die gisteren te zien.MAAR... ik wist niet dat ook Voyager begonnen was met het BEGIN. was dat ook gisteren????hoe laat? welk net? Is dat nu ook dagelijks?
En wanneer was de eerste aflevering? Ook gister? Zo ja, kan iemand me vertellen wat er gebeurd is??? Kut...baal nu al dat ik het weer gemist heb....
quote:Jammer inderdaad dat de tijden elkaar overlappen. Als ik die site van je goed bekijk dan komt a.s. woensdag de aller-eerste aflevering van The Next Generation op BBC...
Op dinsdag 09 oktober 2001 13:22 schreef Mza het volgende:[..]
Voyager is gisteren begonnen op NET5 vanaf de eerste aflevering van seizoen 1. Het wordt dagelijks uigezonden van 18:30 tot 19:25. Er staat trouwens altijd wel een mooi overzicht van alle Star Treks op de nederlandse TV op de site Star Trek.nl.
quote:Ja, dat klopt. Daar is Deep space Nine net afgelopen en nu beginnen ze weer opnieuw met TNG. Dussss, je kan deze week gewoon de drie series vanaf het begin weer kijken. Volgens mij is dit redelijk uniek te noemen hehe
Als ik die site van je goed bekijk dan komt a.s. woensdag de aller-eerste aflevering van The Next Generation op BBC...
(en op internet en in Amerika is de nieuwe vierde serie ook net begonnen )
quote:5e serie
Op dinsdag 09 oktober 2001 19:29 schreef Xhorder het volgende:[..]
(en op internet en in Amerika is de nieuwe vierde serie ook net begonnen)
quote:Nadeel blijft dat BBC slechts 1 keer per week TNG uitzend.
Ja, dat klopt. Daar is Deep space Nine net afgelopen en nu beginnen ze weer opnieuw met TNG. Dussss, je kan deze week gewoon de drie series vanaf het begin weer kijken. Volgens mij is dit redelijk uniek te noemen hehe
(en op internet en in Amerika is de nieuwe vierde serie ook net begonnen
)
quote:
(en op internet en in Amerika is de nieuwe vierde serie ook net begonnen)
quote:Ze zijn met enterprise toch allang halverwege season 2?
Op dinsdag 9 oktober 2001 19:29 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja, dat klopt. Daar is Deep space Nine net afgelopen en nu beginnen ze weer opnieuw met TNG. Dussss, je kan deze week gewoon de drie series vanaf het begin weer kijken. Volgens mij is dit redelijk uniek te noemen hehe
(en op internet en in Amerika is de nieuwe vierde serie ook net begonnen
)
quote:je reageert op een post van anderhalf jaar oud
Op dinsdag 4 maart 2003 20:32 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Ze zijn met enterprise toch allang halverwege season 2?
quote:hehe was me niet opgevallen
Op dinsdag 4 maart 2003 20:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
je reageert op een post van anderhalf jaar oud
Ja, seizoen 2, halverwege, dat klopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |