Deep Space Nine will be broadcasted every Monday through Friday. RTL5 will start transmitting Deep Space Nine from the very first season. At this time it is unknown how much seasons RTL5 will broadcast. Since RTL5 never broadcasted seasons one, two and three, it is likely that at least these seasons will be broadcasted.
----------------
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!!
quote:You've read my mind.
Op woensdag 26 september 2001 18:28 schreef Xhorder het volgende:
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!!
Kan ik eindelijk weer eens de video programmeren op een dagelijks programma
quote:Ja... dat is een goed idee. Nu maar hopen dat ze het gaan uitzenden als ik terug ben van m'n werk.
Kan ik eindelijk weer eens de video programmeren op een dagelijks programma
quote:Ik ook... volgens mij heb ik het derde seizoen in z'n geheel niet gezien. En van de eerste 2 heb ik er een aantal gemist ja.
mooi, ik heb her en der een aflevering gemist, in de gaten houden dus
quote:dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyager
Op woensdag 26 september 2001 21:15 schreef STING het volgende:
De allerleerste afleveringen waren best wel gaaf allemaal
Met die hunters en de prey
maar Emissary is geweldig, die video heb ik dan ook
quote:In DS9 is er ook een Hunter-Prey situatie geweest. Met dat groene kereltje. Volgens mij heette de aflevering ook 'Prey'.
Op woensdag 26 september 2001 22:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyager
quote:Ik vroeg me altijd al af hoe dat precies zo gekomen was met dat Emissary verhaal, maar nu heb ik eindelijk de kans om te zien hoe alles startte.
Op woensdag 26 september 2001 22:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyagermaar Emissary is geweldig, die video heb ik dan ook
Kan ik eindelijk eens de serie vanf het begin kijken
Geweldig.
quote:Captive Pursuit:
Op woensdag 26 september 2001 22:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
dat klinkt eerder als de Hirogen uit Voyager
Oh jaa... in een andere afl. gaan ze dat rare spel spelen in Quark's.. Alamarine count to three blabla
goeie ouwe tijd... *zucht*
quote:
Op woensdag 26 september 2001 18:28 schreef Xhorder het volgende:
Deep Space Nine will be broadcasted every Monday through Friday. RTL5 will start transmitting Deep Space Nine from the very first season. At this time it is unknown how much seasons RTL5 will broadcast. Since RTL5 never broadcasted seasons one, two and three, it is likely that at least these seasons will be broadcasted.
Iets te vaak gezien denk ik en heb toch bijna alles op VHS en Divx.
quote:Almaraine count to four
Op donderdag 27 september 2001 15:22 schreef STING het volgende:[..]
Captive Pursuit:
http://www.startrek.com/library/episodes_ds9_detail.asp?ID=68094Oh jaa... in een andere afl. gaan ze dat rare spel spelen in Quark's.. Alamarine count to three blabla
goeie ouwe tijd... *zucht*
En dat was toch niet in Quarks maar op een of ander schip van een ras dat van games houd en odo moet dan geloof ik met pionnen spelen. Die dan weer voor Sisko en de anderen staan.
Dat meisje uit die episode ook niet ooit eens in Stargate SG-1 geweest? Als Cassandra?
Een van de leukste afleveringen vind ik Trials & Tribble ations, die aflevering dat Odo & Quark op die planeet zijn gecrashed en dat ze voor het eerst The Jem Hadar ontmoeten.
quote:Enterprise nog niet! en die heb ik al wel!
Op donderdag 27 september 2001 15:25 schreef Seborik het volgende:
tja leuk, maar heb alles van startrek al
quote:* Seborik kijkt nu heel logisch naar raven.
Op donderdag 27 september 2001 15:27 schreef awraeven het volgende:[..]
Enterprise nog niet! en die heb ik al wel!
![]()
![]()
quote:ja dat was op het ruimteschip van de wadi's
Op donderdag 27 september 2001 15:27 schreef awraeven het volgende:[..]
Almaraine count to four
Almaraine then three moreEn dat was toch niet in Quarks maar op een of ander schip van een ras dat van games houd en odo moet dan geloof ik met pionnen spelen. Die dan weer voor Sisko en de anderen staan.
Dat meisje uit die episode ook niet ooit eens in Stargate SG-1 geweest? Als Cassandra?
Een van de leukste afleveringen vind ik Trials & Tribble ations, die aflevering dat Odo & Quark op die planeet zijn gecrashed en dat ze voor het eerst The Jem Hadar ontmoeten.
* Faithy is zeer jaloers op de mensen in Amerika of mensen met een goeie sateliet
Die hebben gisteren namelijk de eerste ENTERPRISE kunnen zien.....
*zucht*
Voorlopig dan maar de nog nooit geheel geziene DS9 eps...
Heb seizoen 1.2.3 namelijk niet echt gevolgd...
quote:Wat nou sateliet? Internet is veel op te vinden hoor.
Op donderdag 27 september 2001 16:37 schreef Faithy het volgende:
Jaja, eindelijk vanaf het begin...
* Faithy is zeer jaloers op de mensen in Amerika of mensen met een goeie satelietDie hebben gisteren namelijk de eerste ENTERPRISE kunnen zien.....
*zucht*Voorlopig dan maar de nog nooit geheel geziene DS9 eps...
quote:foei foei foei!!!!
Op donderdag 27 september 2001 16:37 schreef Faithy het volgende:
Jaja, eindelijk vanaf het begin...
Voorlopig dan maar de nog nooit geheel geziene DS9 eps...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |