Tja, soms gebeurd dat hè...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou hoeven jullie niet meteen allemaal stil te vallen hoor...
Ach, soms moet je gewoon een ander laten beoordelen of het wat is of niet. Voor een perfectionist is het nooit goed. (Ik spreek uit ervaring...)quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:27 schreef es70 het volgende:
Ontspanning? Ik vind het behoorlijke breinbrekers...
Na 4 pogingen begin ik zo zachtjesaan hoofdpijn te krijgen.
En ik ben niet eens tevreden over wat er aan mijn brein ontsproten is...
Eehm... nu je het zegt... dit snap ik ook niet helemaal. Kan het ook niet afleiden uit buzzers tanga's...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:34 schreef es70 het volgende:
Iemand enig idee hoe dat 'geen waarneming' van een Tanga uitgelegd kan/moet worden.
Het is een fucking shame dat werk voor gaat!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, soms gebeurt dat hè...
Maar goed, in dit geval moet ik zo nu en dan Fok! even verlaten om wat werk te verrichten. Of was het nou andersom?
Heee Arty... weet je nog? De spaceshuttle en de beloftes die het niet waar kon/kan maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:38 schreef ArtyShock het volgende:
Ach, soms moet je gewoon een ander laten beoordelen of het wat is of niet. Voor een perfectionist is het nooit goed. (Ik spreek uit ervaring...)
Volgens mij ben ik in het lyrische redelijk geslaagd... Gezien het feit dat ik zelf braakneigingen krijg bij het herlezenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach, soms moet je gewoon een ander laten beoordelen of het wat is of niet. Voor een perfectionist is het nooit goed. (Ik spreek uit ervaring...)
Hee vreemdeling, laat je ook je visje weer eens in het topic zien?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Mensen
[..]
Heee Arty... weet je nog? De spaceshuttle en de beloftes die het niet waar kon/kan maken?
Een artikel uit 1980 (!)
http://www.washingtonmont(...)rbrook-fulltext.html
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind hem mooi!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in het lyrische redelijk geslaagd... Gezien het feit dat ik zelf braakneigingen krijg bij het herlezen.
Palingsound en IJsselmeer
trekt honderden toeristen
het kruiende ijs
probeert de dijk te breken
zonder dijk geen Volendam
![]()
Hoi, ik heb je gisteren op de radio gehoordquote:
Verhip ja, daar hadden we 't over. Dat je het nog weet. Ik zal later het artikeltje even doornemen. (Werk enzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi Mensen
Heee Arty... weet je nog? De spaceshuttle en de beloftes die het niet waar kon/kan maken?
Een artikel uit 1980 (!)
http://www.washingtonmont(...)rbrook-fulltext.html
Ben je nog steeds het gelukkigste meisje op aarde?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind hem mooi!![]()
Zo lang jij in netjes Nederlands post welquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:00 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ben je nog steeds het gelukkigste meisje op aarde?
Goedemiddag iedereen!
(ik ben opgehouden met bellen voor vandaag)![]()
![]()
![]()
![]()
Hij's ergens best aardig toch? Het is nog geen 5-7-5-7-7 maar dat hoort bij het bijschaven wat Buzzer bedoelde natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:49 schreef es70 het volgende:
Volgens mij ben ik in het lyrische redelijk geslaagd... Gezien het feit dat ik zelf braakneigingen krijg bij het herlezen.
Palingsound en IJsselmeer
trekt honderden toeristen
het kruiende ijs
probeert de dijk te breken
zonder dijk geen Volendam
![]()
Alweer gedonder met de gezondheid van je kat?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga maar eens naar huis. Kan weer met de kat naar de dierenarts
Het lijkt er op dat haar nieren al net zo dement worden als zijzelf...
Tot later allemaal! En een klapzoen voor Artyshock natuurlijk!
Wat stom, dat zie ik nu ookquote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:06 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij's ergens best aardig toch? Het is nog geen 5-7-5-7-7 maar dat hoort bij het bijschaven wat Buzzer bedoelde natuurlijk.
Ouwe zwarte heeft weer hetzelfde als laatst.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Alweer gedonder met de gezondheid van je kat?Nou, wens haar beterschap...
Tot... ik denk niet dat het vanavond meer wat wordt, dus, tot binnenkort.
Anders bellen we...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |