Tussen je benen telt niet zegt-ie toch?quote:
Oeh buzzerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
schrijf ik nog altijd jouw naam
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
jou steeds weer met zich meeneemt
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik gezichtshaar
Ik snap echt niet hoe ik zoiets moet lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
Mooi! Erg, mooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:49 schreef buzzer het volgende:
Nog een Tanga:
Waarom mijn liefste
in het rulle zand
nu ik weet dat elke golf
gewoon van de eerste tot de laatste regelquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe ik zoiets moet lezen
deze heb ik van het weekend geschreven. Meestal doe ik er wat langer over, omdat het nogal gechuif met woorden vestigt. Meestal schrijf ik eerst een globale tanga om de bedoeling voor mezelf op papier te hebben, en dan ga ik de lettergrepen vullen. Dat komt er meestal op neer dat hij er precies andersom komt te staan als de grove opzet.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Mooi! Erg, mooi.
Kijk, dat soort bijdragen kunnen we hier meer gebruiken. Een beetje tegenwicht voor al die holle posts.
Oeh, lastig... haiku's leveren me al hoofdbrekens op. Maar toch ga ik het wel proberen straks!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon van de eerste tot de laatste regel
Tanga:
5-7-5-7-7
Natuur
Geen waarneming
lyrisch gedicht
seizoen (en dat dan metaforisch, zoals bovenstaande het beste als herfst beschouwd kan worden)
dat lijkt in eerste instantie ook zo, maar eigenlijk is het makkelijker omdat je wat meer vrijheid hebt, het is alleen wat lastiger om de woorden in de juiste volgorde te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh, lastig... haiku's leveren me al hoofdbrekens op. Maar toch ga ik het wel proberen straks!
ah nee niks aanquote:
Hey haarmens , wanneer kom je je fiets halen ? ik wil slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom zeg ik gezichtshaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |