had kaarten voor 401 maar door priveomstandigheden ga ik morgen niet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Wie gaat er allemaal morgen? Ik heb een kaartje voor 409, ik hoorde dat ik over kan lopen naar 410??
geen probleemquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Wie gaat er allemaal morgen? Ik heb een kaartje voor 409, ik hoorde dat ik over kan lopen naar 410??
Ok, bedankt. Want mn vrienden zitten daar en 410 was toen ik ging kopen al uitverkochtquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
geen probleem. Dat kan je nauwelijks overlopen noemen
Je durft eigenlijk niet he, bang voor een afstraffing. Want wedstrijden als een tjdje geleden komen maar eens in de 40 jaar voor natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:37 schreef SCH het volgende:
Ik twijfel nog steeds - niet over het vak natuurlijk
411 hier, normaal 426 maar daar was alleen nog een hele hoge rij over en ik moest 6 kaartjes hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:05 schreef DragonChaser het volgende:
Nou, om nou voor die ene keer CL gelijk voor zo'n bedrijfsvereniging te zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daarom moet je naar PSV gaan is korterbijen dan zie je CL voetbal
Eerste ring is per definitie duurder, dus doen ze ook de tweede ring in de verkoop die goedkoper is.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:22 schreef The_Hives het volgende:
Ik snap ook niet dat ze niet eerst de eerste ring uitverkopen voor donderdag. Dan heb je veel meer sfeer dan dat er eerste ring 10k man zit en 2e ring ook
Eerst maar eens winnen van Heerenveen. Hoewel ik het SCH niet gun, hoop ik toch dat Ajax morgen uit de beker wordt geknikkerd.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:09 schreef golfer het volgende:
Utreg eruit, AZ eruit, de komende tegenstanders van ons worden steeds makkelijker.
weet ik, maar wat je zelf al zegt: daar kunnen ze zelf wat aan doenquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eerste ring is per definitie duurder, dus doen ze ook de tweede ring in de verkoop die goedkoper is.
daaromquote:We hebben met die combinatiewedstrijden van het eerste en het tweede voor de beker wel gezien dat een volle eerste ring met een lege tweede veel leuker is dan half-om-half.
Dat heet nou vertrouwen hebben in je eigen ploegquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Heerenveen. Hoewel ik het SCH niet gun, hoop ik toch dat Ajax morgen uit de beker wordt geknikkerd.
Feyenoord, Heerenveen, TOP OSS en ADO...zo al 4 ploegen die we makkelijk kunnen hebben in de kwart finale.
Hij is voor FCDB.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:57 schreef Denni5 het volgende:
En u bent voor? Ik dacht dat je een psv'er was![]()
Ik kan me de vorige keer nog herinneren dat jullie even kwamen winnen in het zuiderpark jaquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Heerenveen. Hoewel ik het SCH niet gun, hoop ik toch dat Ajax morgen uit de beker wordt geknikkerd.
Feyenoord, Heerenveen, TOP OSS en ADO...zo al 4 ploegen die we makkelijk kunnen hebben in de kwart finale.
FCDB - ADO 1 - 0 dit seizoen kereltje.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:04 schreef Vince_ven het volgende:
[..]
Ik kan me de vorige keer nog herinneren dat jullie even kwamen winnen in het zuiderpark ja
Of toen Heerenveen even met lege handjes naar huis zou gaan
Lijkt er op dat Ajax voor Landzaat zal gaan?quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:20 schreef JeroenV het volgende:
27/1/2005 - Versterking middenveld en linskbackpositie pas in de zomer
In het Algemeen Dagblad laat Ronald Koeman weten dat de versterking voor de positie van linksback en versterking voor het middenveld pas na dit seizoen zullen volgen. Met name voor de laatste werd een ervaren speler gezocht. "Het bleek niet haalbaar een geschikte kandidaat te vinden, die betaalbaar én beschikbaar was. Maar voor komend seizoen streven we wél naar versterking in die linie" aldus Koeman in het AD.
Koeman had nog een opvallende uitspraak in het AD. Volgens de coach durft hij het nu wel aan, ook in lastige duels om Sneijder en Van der Vaart samen te laten spelen omdat ze gegroeid zijn in hun ontwikkeling.
Denk het wel.quote:Op donderdag 27 januari 2005 00:53 schreef F1Bas het volgende:
Is er morgen nog losse verkoop van kaarten?? Ik kan nu opeens toch wel naar de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |