Dat nummer ja.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:57 schreef niksan het volgende:
[..]"I surrender" is zo mooi
edit:
ik bedoelde dat ik ze nog nooit "live" gezien had
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat nummer ja.![]()
Die had jij een keer aanbevolen
Niet iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie nietiedereen die hier post verveelt zich tog
![]()
Thanksquote:
quote:
Ik heb het net verstuurd naar mn begeleidster bij TUI en die geeft dan een eindbeoordeling voor mn stage en dan lever ik dat dinsdag in op school en dan na een paar weken ofzoquote:
Ah...das dus over een hele tijd dus haar kennendequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb het net verstuurd naar mn begeleidster bij TUI en die geeft dan een eindbeoordeling voor mn stage en dan lever ik dat dinsdag in op school en dan na een paar weken ofzokrijg ik mn cijfer van mn schoolbegeleidster.
Nou ja, ze is zwanger nuquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...das dus over een hele tijd dus haar kennende
ah so.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ze is zwanger nudus het moet iig over 5 weken terug zijn want dan gaat ze met zwangerschapsverlof
Wtf wat een tropenrooster zegquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Bij mn nieuwe rooster heb ik maar 13 uur lesen de vrijdag vrij
Maandag 2 uurtjes dus dat kan dan best een lang weekend worden![]()
I hope soquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah so.
Nou een voldoende heb je er toch wel uitgetrokken?
Nu zij nog.quote:
Ik lachte ook alleen mezelf toe vanwege mn fijne roosterquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou heb uitgegniffeld om je stage
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu zij nog.
*luistert naar de muziek die jij hebt aangeraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah soquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik lachte ook alleen mezelf toe vanwege mn fijne rooster![]()
Maar ik ga nu
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
*luistert naar de muziek die jij hebt aangeraden
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
HOI TANIA!!!
DIE EEN BEETJE ERG VEEL VERLIEFD IS OP KRISTN DAVIS![]()
Ik heb LB Dagboek moeten maken net.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:41 schreef Nano het volgende:
Phhf! Biologie over mitose en meiose 1+2!Heel erg! En ik heb er totaal geen zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |