Ah, thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Net zijn de genomineerden bekend gemaakt. De Oscars zijn op 27 (geloof ik) februari.
thanx....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee. Der Untergang wel.. Die gaat vast winnen. Die werd ook met luid applaus ontvangen, die nominatie.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef Christine het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Carnaval?
Niet aan jou besteed???? Wat ben je dan voor nep-braboquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Het.
. is.
. Carnaval.
. van.
. 5.
. t/m.
. 8.
. februari.
.
Mesa hates Carnavalquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
Carnaval lijkt me heerlijk... lekker veel zuipen, publiek onzedelijk gedrag...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:03 schreef Christine het volgende:
Carnaval lijkt me heerlijk... lekker veel zuipen, publiek onzedelijk gedrag...
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:28 schreef haagse_elfje het volgende:goodday
ik ga op vakantie!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat het misschien juist wel een leuk idee is om een politicus uit te nodigen aangezien het een soort verkiezingen zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
GEEN ID WAAR IK DIT MOET PLAATSTEN......?!
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
Whehequote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:45 schreef niksan het volgende:
We zijn geen Feedback hier
hop hop!![]()
School en Studie
Ik denk dat als je op fok gaat zitten vragen hoe je iets leuks kunt organiseren om stemmen te krijgen, dat je dan überhaupt weinig leuks kunt verzinnen voor in die bond.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 16:41 schreef Julien het volgende:
GEEN ID WAAR IK DIT MOET PLAATSTEN......?!
Begin Maart worden op mijn school bondsverkiezingen gehouden voor de schoolbond. Als je hierin zit mag je, samen met nog 6 mensen, de feesten + activiteiten organiseren en nog veel meer dingen voor de leerlingen. Ieder huidig bondslid kiest een 4e klasser als bondskandidaat, iedere 4e klasser maar hiertegen als tegenkandidaat, uiteindelijk beslissen alle leerlingen behalve de 1e klas (dus 2 t/m 6) wie er winnen, en op het schoolfeest wordt dat bekend gemaakt. Dan ben je voor een jaar bondslid, dus t/m halverwege de 5e klas.
De bondsdag is altijd een hele happening met debatten voor heel de school tussen de strijders om 1 functie, promotie, posters, etc. Mijn vraag is of jullie nog tips hebben om de leerlingen op míj te laten stemmen. Ideeën als spandoeken/borden, t-shirts, en megafoons staan al op het lijstje.
Bijv. een BNer leek mij een goed plan, maar hoe regel ik dit? Mijn school is in Rotterdam. Ik hoop op wat tips, alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |