quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
dit word mijn nieuwe auto.......
als ik ooit heel evel geld win....
BRON
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
dit word mijn nieuwe auto.......
als ik ooit heel evel geld win....
How you doin'?quote:
Hehequote:
Argh, díe smiley zocht ik!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben nog een beetje moe, want ik ging laat slapen en werd pas half 1 wakker![]()
[afbeelding] How you doin'?
Favorietenquote:
Ja, PowerPointen is leukquote:But I'm doin' fine, thank you. Ben een presentatie aan het voorbereiden. Powerpointen is best leuk!
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh, díe smiley zocht ik!
But I'm doin' fine, thank you. Ben een presentatie aan het voorbereiden. Powerpointen is best leuk!
Succes!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Favorieten
[..]
Ja, PowerPointen is leukeindelijk iemand die het inziet
Ik ga nu verder met mn stageverslag, het is bijna af
DO NOT MOCK THE POWER POINT!quote:
quote:
Maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 25 januari 2005 13:43 schreef niksan het volgende:
[..]
:[..het neemt zoveel tijd in beslag
quote:
Maar de lol die je daarvoor terugkrijgt...! Een plaatje hier, woordje daar, leuk effectje zus, geluidje zo...quote:
wo. 26 januari 2005..... why?!??!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Babette, weet je wel welke dag het morgen is?
serieus?! waarom in godsnaam?!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:52 schreef Airelle het volgende:
AUSTRALIAN OPEN
jaja.. ik blijf daar voor op.
Ik probeer het dit jaar voor de Oscarsquote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:52 schreef Airelle het volgende:
AUSTRALIAN OPEN
jaja.. ik blijf daar voor op.
Zijn die vanavond?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik probeer het dit jaar voor de Oscars
Net zijn de genomineerden bekend gemaakt. De Oscars zijn op 27 (geloof ik) februari.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:01 schreef ZOWIEE het volgende:
Zijn die vanavond?
zit "Simon" erbij?? voor Beste Buitenlandse film....??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Net zijn de genomineerden bekend gemaakt. De Oscars zijn op 27 (geloof ik) februari.
Nee. Der Untergang wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:09 schreef babette21 het volgende:
zit "Simon" erbij?? voor Beste Buitenlandse film....??
niet dat ze 'm dan winnen, maar goed, zou toch leuk zijn...
Ah, thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Net zijn de genomineerden bekend gemaakt. De Oscars zijn op 27 (geloof ik) februari.
thanx....quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee. Der Untergang wel.. Die gaat vast winnen. Die werd ook met luid applaus ontvangen, die nominatie.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:27 schreef Christine het volgende:
Wanneer is het eigenlijk Carnaval?
Niet aan jou besteed???? Wat ben je dan voor nep-braboquote:Op dinsdag 25 januari 2005 15:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Het.
. is.
. Carnaval.
. van.
. 5.
. t/m.
. 8.
. februari.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |