Het enige leuke dingen die ik doe in het weekend is Tennis... en dat doe ik dus op zondag naast het slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar als je een slaap dag hebt houd je geen tijd over om in het weekend leuke dingen te doen!
Maar een vriendin = meer sex = meer slapen = nóg minder tijd voor ándere leuke dingen! (Maar wel sex.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het enige leuke dingen die ik doe in het weekend is Tennis... en dat doe ik dus op zondag naast het slapen
Ik heb een saai leven
Ik wil een vriendin om leuke dingen mee te doen... want mijn vrieden zijn ook saai en wonen in een andere stad
who cares... SEX = SEX... fuck all the other nice stuff... SEX =quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar een vriendin = meer sex = meer slapen = nóg minder tijd voor ándere leuke dingen! (Maar wel sex.)
Same here. Nog een paar slokken, dan is t bier op en ga ikquote:
Mooi... kan ik ook gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Same here. Nog een paar slokken, dan is t bier op en ga ik![]()
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
who cares... SEX = SEX... fuck all the other nice stuff... SEX =![]()
![]()
Gelukkig wel. I hate stupid people.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:50 schreef Zhenar het volgende:
AHHHHhhhhhhhhhh! Dat was een lekker potje bier.
Ik kruip m'n nest in. Weltruste!
OEH! Nice...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 02:50 schreef Dizer het volgende:
In de categorie hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Nee man, dat was poëtisch bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |