Iddquote:
Nee, wat is het voor show??quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:32 schreef Dada het volgende:
[..]Christine
Kijk jij weleens The Daily Show met Jon Stewart? (op CNN maar ook te downloaden) Echt lachen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Nee, wat is het voor show??
En oja:Dada
quote:
Nou ja, ik heb maar één nummertje van zequote:Op woensdag 26 januari 2005 13:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ook, Bupa. Ik ga Saybia 19 februari voor de 3e keer in m'n leven live zien..
quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Was jij diegene die fan was van Saybia?
quote:
Hahah, toen ik ze voor de eerste keer live zag schrok ik me dood van die zanger.quote:
Dat nummer ja.quote:Op woensdag 26 januari 2005 13:57 schreef niksan het volgende:
[..]"I surrender" is zo mooi
edit:
ik bedoelde dat ik ze nog nooit "live" gezien had
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat nummer ja.![]()
Die had jij een keer aanbevolen
Niet iedereenquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wie nietiedereen die hier post verveelt zich tog
![]()
Thanksquote:
quote:
Ik heb het net verstuurd naar mn begeleidster bij TUI en die geeft dan een eindbeoordeling voor mn stage en dan lever ik dat dinsdag in op school en dan na een paar weken ofzoquote:
Ah...das dus over een hele tijd dus haar kennendequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:59 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb het net verstuurd naar mn begeleidster bij TUI en die geeft dan een eindbeoordeling voor mn stage en dan lever ik dat dinsdag in op school en dan na een paar weken ofzokrijg ik mn cijfer van mn schoolbegeleidster.
Nou ja, ze is zwanger nuquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ah...das dus over een hele tijd dus haar kennende
ah so.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, ze is zwanger nudus het moet iig over 5 weken terug zijn want dan gaat ze met zwangerschapsverlof
Wtf wat een tropenrooster zegquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Bij mn nieuwe rooster heb ik maar 13 uur lesen de vrijdag vrij
Maandag 2 uurtjes dus dat kan dan best een lang weekend worden![]()
I hope soquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:14 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ah so.
Nou een voldoende heb je er toch wel uitgetrokken?
Nu zij nog.quote:
Ik lachte ook alleen mezelf toe vanwege mn fijne roosterquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik jou heb uitgegniffeld om je stage
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu zij nog.
*luistert naar de muziek die jij hebt aangeraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah soquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik lachte ook alleen mezelf toe vanwege mn fijne rooster![]()
Maar ik ga nu
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:29 schreef Bupatih het volgende:
*luistert naar de muziek die jij hebt aangeraden
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laat me raden Muse,. Muse, Muse .....Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
HOI TANIA!!!
DIE EEN BEETJE ERG VEEL VERLIEFD IS OP KRISTN DAVIS![]()
Ik heb LB Dagboek moeten maken net.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:41 schreef Nano het volgende:
Phhf! Biologie over mitose en meiose 1+2!Heel erg! En ik heb er totaal geen zin in!
En net als ik.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij moet leren!!
Net als ik trouwens
Lekker dan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:39 schreef Dizer het volgende:
2 huizen in onze straat naast elkaar en dus 3 huizen van ons huis af zijn vandaag binnegestormd door de ME en Politie en zo ivm drugshandel. Ze hebben echt containers vol met cocaïne weggehaald
En dat terwijl ik dacht dat we in een best nette buurt wonen
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als je dat eerder had geweten, he Dizer?
Dan had je je neus nog even kunnen poederen.
[afbeelding]
Ja, ik ook wel.quote:Op woensdag 26 januari 2005 18:23 schreef BVO het volgende:
Oh mark_03: ik heb nu ook wel weer zin in een tournament..
Jaaa leukquote:Op woensdag 26 januari 2005 19:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
SHO of MUZ.
Zit voor MUZ al te denken aan een Beste One-Day-Fly Toernooi, beste song uit 1995 (of een ander jaar), beste Elton John song (of andere artiest).
Voor SHO weet ik 't eigenlijk niet. Misschien toch een ShowChat Users toernooi 2005?
De Dresden Dolls zijn geniaal!quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
Dresden Dolls - Coin Operated Boy
Leuk nummer
En de clip ook wel.
Ik heb maar één nummer van ze.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
De Dresden Dolls zijn geniaal!.
Slecht. Maar met mij goed. Mede omdat het met hem slecht gaat.quote:
Daar ben ik blij omquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slecht. Maar met mij goed. Mede omdat het met hem slecht gaat.
Welke nummers zijn nog meer leuk dan?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel hoor.. Maar leuk is het wel!
Dan maar een MUZ toernooi ?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
ShowChat Tournament moet pas weer rond augustus..
Noem je dat geil?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Showchat gaat veel te snel voor mij de laaste tijd.
Ey iemand die ook de trip 3 volgt?
Belooft spannend te worden met die geile tweeling volgende week .
Haha ja ze zijn wel zwaar irritant maar ook geilquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Noem je dat geil?
Tis eerder irritant.
Je hoopt dat ik het tegen die tijd vergeten ben he?!quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
ShowChat Tournament moet pas weer rond augustus..
Lou bega - Mambo no5!quote:Op woensdag 26 januari 2005 21:00 schreef mark_03 het volgende:
BVO: Toernooi is gemaakt in MUZBeste One-Hit-Wonder Allertijden
HIER DUS
Girl Anachronism. Zeker.quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
Welke nummers zijn nog meer leuk dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |