quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:12 schreef Berkery het volgende:
Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn't've) - The Buzzcocks
Alternative Ulster - Stiff Little Fingers
Die wilde ik ook noemen. Verder inderdaad God save the queen en Blitzkrieg bop. Die nieuwe punk kan me allemaal gestolen worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:11 schreef Kolkus het volgende:
Niet zozeer de punksong aller tijden, maar wel een eervolle vermelding;
Wire - 12XU
Geweldige plaat ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 17:11 schreef Kolkus het volgende:
Niet zozeer de punksong aller tijden, maar wel een eervolle vermelding;
Wire - 12XU
quote:
Geweldig nummer, ik snap alleen niet echt hoe dat punk is. Veelste goed gespeelt enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geweldige plaat ook.
Marquee Moon van Television
Met de legendarische Speedy opzang.quote:
toch grappig waarom iedereen carousel staat te blehrenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 10:30 schreef Mukie het volgende:
Voor mij is en blijft het: Blink 182 - Carousel
Hey!quote:
Het is een soort punk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:11 schreef tong80 het volgende:
Ik ga me steeds meer afvragen wat punk is. Er wordt zoveelhardcore zoals nu Agnostic Front gepost. Dat is toch geenj punk ?
Pardonquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:56 schreef Diverse_Reality het volgende:
.
Je bent gewoon een ouwe zak Tong.
In dat geval ken ik wel meer verfrissende down to earth geluiden tussen tussen de progrock van 1978:quote:Op donderdag 27 januari 2005 22:53 schreef =HellFire= het volgende:
Er zijn geen regels aan de sound for fucks sake!
Grutjes, geeft dat je meer rechten?quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk stel gewoon een algemene vraag in m'n eigen topic.
Je geeft het antwoord zelf al. Dus iedereen in dit topic moet zich aanpassen aan uw kritiek, omdat meneer al 42 is en twee punkgolfjes heeft meegemaakt? Nou ik ben 21, en door de dingen die ik heb meegemaakt heb ik mijn eigen definitie van punk ontwikkeld. Puur gevoelsmatig. En daar hoort o.a. Sick of it All bij. En je wil waarschijnlijk niet eens weten wat voor unpunke gitaar muziek nog meer.quote:Ik ben een muziekliefhebber die toevallig 42 is. Wat is het criterium voor jou om een vraag te mogenj stellen en een mening te mogen hebben ? Als ouwe zak heb ik twee punkgolfen meegemaakt, en m'n eigenj definitie van Punk ontwikkeld. Dat is puur gevoelsmatig. Bad Religion is voor mij HET voorbeeld van een band die in de tweede punkstroming hoort net zoals Propaghandi, Off Spring of Pennywise.
Schop dan de Clash er ook maar uit, stelletje urbanrichkids met hun slappe gepingel.quote:Bij bands zoals Sick off it all of Agnostic front denk ik niet aan punk. Ze hebben jdezelfde spirit maar warenj zo anders dan de rest dat ik ze anders benader. Eerder hardcore-gitaarrock of zo. Net als bij de Replacements, niet te plaatsen the attidude vanj punkers maar toch weer anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |