mja dat had ik in de vorige ronde met Babette-Daphne... 't voelt dan toch ineens 'n beetje als verraad he haha...quote:tsja ik weet niet eens zo goed of ik dit wel echt meen maar ja... gij zult adoreren...
ben als kind gehersenspoeld door 'n papa met een Dylan-obsessie...quote:Babette als je Bob Dylan gaat citeren... er is echt een enorm cadeau voor je in aantocht....
maak je borst maar nat: 't wordt alleen nog maar moeilijkerquote:Op zondag 13 februari 2005 14:14 schreef Lemijn het volgende:
Wat een onmenselijke keuzes weer... neem het niemand kwalijk maar het is gewoon te moeilijk...
Babette is eigenlijk tegen Valentijn, maar toch stiekem wel blij verrast....quote:Op zondag 13 februari 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
Wups Valentijns cadeau aan Babette
omdat het al heeeeeeel lang niet meer is uitgeweest...
dag te vroeg omdat maandag zo een onromantische dagje is:)
Hij is er al weer af van de serverquote:Op zondag 13 februari 2005 19:37 schreef Wup het volgende:
Wups Valentijns cadeau aan Babette
omdat het al heeeeeeel lang niet meer is uitgeweest...
dag te vroeg omdat maandag zo een onromantische dagje is:)
let wel: het is een volledige televisiefilm van bijna 1 uur en dus ook 132 Mb groot
[ blijft dus niet heel erg lang op de server staan]
maar ik vond het zonde om erin te gaan knippen..........
[[url=http://www.schaduw.net/Fok/video/overig/1999_VPRO_Kussen_0001.jpg]afbeelding]
VPRO Televisie, 1999, Kussen met Robert de la Haye, Ricky Koole, Huub van der Lubbe & Marisa van Eyle[/url]
~ [55.14 min; 132Mb] ~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |