Babette Couwenberg VS. Daphne Simonsquote:Babette Couwenberg VS. Daphne Simons
Marjolein Curie VS. Lizzy Vehmeijer #1
JP VS. Lizzy Vehmeijer #2
Sid Porter VS. Chris Vroman
Frank Reitsema #1 VS. Arthur van Walsum
Margot Reitsema #2 VS. Bettina Wertheimer
Niels Richter VS. Cor de Zeeuw
Claire Simons VS. Olaf Zwart
ach dan draai je VDH toch nog gewoon 'n keertje...?!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
Deze keuzes vond ik echt te moeilijk gewoon!!!![]()
Ik denk niet dat Daphne gaat winnen, als ze tegen Arthur staat wint hij hoorquote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef babette21 het volgende:
* mijn nr. 1 en 2 tegenover elkaar.......
Daphne zal uiteindelijk wel winnen en da's ook oké, maar ik had in deze geen keus....
zal niet lang meer duren...quote:Op maandag 7 februari 2005 01:47 schreef Svensational het volgende:
* Ronde 4 *
Wanneer gaat dat mens er eens uit
ik bedoelde ook deze ronde, verder vooruit kijken heeft nooit zoveel zinquote:Op maandag 7 februari 2005 01:51 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat Daphne gaat winnen, als ze tegen Arthur staat wint hij hoor
Ja, dat was best wel grappig jaquote:Op maandag 7 februari 2005 09:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
zal niet lang meer duren...
maar weet je ook 's hoe ik me voelde met die Bonaire-lijn, waar jij je nog wel zo om hebt zitten amuseren
maar babette was veel leuker dan Daphnequote:ik bedoelde ook deze ronde, verder vooruit kijken heeft nooit zoveel zin
Fantastisch!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:05 schreef Wup het volgende:
in dit verkapte haal-Babette-van-Veen-naar-ONM-topic
[hoe staat het met de onderhandelingen?] nog wat promotiemateriaal....
en Sabine Koning legt uit dat ONM de nieuwe 'La' binnenhaalt.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:41 schreef babette21 het volgende:
Fantastisch!!!
Dit stuur ik ff door naar de makers van onm, dan weten ze weer dat die resterende 10.000 euro geen verspilling is...
onderhandelingen lopen gestaag, we hebben allebei nogal wat eisen:
ik wel d'r als Linda Dekker [of eventueel Linda Simons],
zij wil 'n aantal mensen ontslagen zien voor ze uberhaupt aan een dagje onm denkt....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |