dat stuk onbenul was de Bram van de jaren 90...quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:10 schreef Mvnl het volgende:
Ticho Steiner
Mwah, 'k vond m (toen) wel cute..quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat stuk onbenul was de Bram van de jaren 90...
hoe kun je die nou naar ronde 4 willen?!?!?
Wat cool! Wat leuk! Zit helemaal te trippen hier van de herinneringen. Al die andere kon ik niet zien, zijn al weg zeker? Van in Tailand. Jammer maar dit was al erg leukquote:
Marjolein of Ticho.... tienduizend keer liever Marie Jolijn want met Ticho had ik het soms de aandrang om iets tegen de muren aan te gooien....quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:14 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Mwah, 'k vond m (toen) wel cute..
En die Marjolein heeft (vooralsnog) geen onuitwisbare indruk op me gemaakt...
ik ga nu even heel erg zeiken, maar ik kom de laatste tijd wel erg vaak mijn eigen teksten tegen...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:06 schreef haagse_elfje het volgende:
had ik het soms de aandrang om iets tegen de muren aan te gooien....
Lemijn, die filmpjes had ik verwijderd ivm ruimte... geef even een gil wanneer je online bent dan zal ik ze voor je uploadenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:48 schreef Lemijn het volgende:
Wat cool! Wat leuk! Zit helemaal te trippen hier van de herinneringen. Al die andere kon ik niet zien, zijn al weg zeker? Van in Tailand. Jammer maar dit was al erg leuk![]()
(vast offtopic maar ik weet niet waar het anders moet)
ow sorry....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga nu even heel erg zeiken, maar ik kom de laatste tijd wel erg vaak mijn eigen teksten tegen...
en volgens mij is 't algemeen bekend dat ik daar niet tegen kan...
en Wup heeft ook 'n echo... kan niet voor 'n ander spreken maar mij irriteert 't nogal
als we 'n zelfde mening hebben is 'n "idem" genoeg... maar eigen mening is nog beter...
no hard feelings verder...
geweldig filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:31 schreef Wup het volgende:
off topic vervolg:)
nog een GTST filmpje voor Babette, sucker for begrafenissen, nou dit was een fraaie:)
dat achtergrondmuziekje ook ...
GTST 1994, Begrafenis Simon Dekker ~ [6.54 min; 14.3 Mb] ~
Pim tegenover Olaf is niet eerlijkquote:Niels Richter
Babette Couwenberg
Claire Simons
Daphne Simons
Ticho Steiner
Lizzy Vehmeijer #1
Lizzy Vehmeijer #2
JP
Chris Vroman
Arthur van Walsum
Bettina Wertheimer
Ravi Wertheimer
Cor de Zeeuw
Frank Reitsema #1
Margot Reitsema #2
Pim Reitsema #1
quote:
geinig zeg, al is ie lang niet zo tragisch als die van La Claire [te weinig gejammer]quote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:31 schreef Wup het volgende:
off topic vervolg:)
nog een GTST filmpje voor Babette, sucker for begrafenissen, nou dit was een fraaie:)
dat achtergrondmuziekje ook ...
GTST 1994, Begrafenis Simon Dekker ~ [6.54 min; 14.3 Mb] ~
Sylvia kreeg volgens mij ook geen begrafenis, maar een soort afscheidsseremonie bij zeequote:Op zondag 6 februari 2005 13:52 schreef babette21 het volgende:
off-topic deel zoveel...
ik heb geen begrafenis-clipjes, maar nog wel een op-sterven-na-dood-filmpje...
GTST 1997, Snotteren in Griekenland
nee Simon was gedoemd was uit de dood op te staan dus ze hebben we iets anders van gemaakt dan een jammerdrama[ vond ik dus juist goed gedaan, is weer eens iets anders]quote:geinig zeg, al is ie lang niet zo tragisch als die van La Claire [te weinig gejammer]
maar erg leuk om al die jonge koppies weer te zien....
was dat trouwens niet crazy Alice op 't laatst?! zij was zó cool...
Het Griekenland-lijntje staat zeker in mijn persoonlijke gtst-top 10... Hilde de Mildt was geweldig!!quote:Op zondag 6 februari 2005 14:24 schreef Wup het volgende:
Sylvia kreeg volgens mij ook geen begrafenis, maar een soort afscheidsseremonie bij zee
dat moet ik nog ergens hebben maar ik zou niet weten waar bovendien was het niet zo geweldig
ik vond trouwens Hilde de Mildt een van de betere GTST acteurs en in dit lijntje was ze helemaal geweldig.
dit is 'n wat vreemde zin haha...quote:nee Simon was gedoemd was uit de dood op te staan dus ze hebben we iets anders van gemaakt dan een jammerdrama[ vond ik dus juist goed gedaan, is weer eens iets anders]
Koen Heeze weet ik nog wel.quote:er speelde vanalles:
Hellen had politiebewaking omdat Koen Heeze voortvluchtig was
Janine & Linda werden lastig gevallen door een geweldig gespeelde griezel Niels die een beloning kwam opeisen [ moordenaar, moordenaar...]
ja Wies, nu weet ik 't weer... zij ging nog 's bij Simon in bed liggen... vond Janine niet grappigquote:en dat meisje op het laatst was Wies, een doorgedraaid volleybalvriendinnetje van Roos, ze was een Simon-stalkster...... ze werd weer helemaal maf toen ze hoorde dat Simon dood was... kwam rouwende Janine beschuldigen van moord enzo.....
zij was zo waanzinnig grappig!quote:maar hier een Alice/Lisette en hoe ze zich verder ook noemde;)
GTST 1997, Lisette is net ontsnapt uit de klinieken klopt bij Harmsen aan ~ [1.16 min; 2.5 Mb] ~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |