Dat noem ik dus gewoon een neussprayverslaving...quote:Op maandag 24 januari 2005 18:47 schreef Qlimax het volgende:
Otrivin Neusspray met menthol
Ik gebruik het al ongeveer 17 jaar...iets minder dan een flesje per week....ik weet het niet goed / gene neusschot meer en slijm meer etc....
maar als je echt last hebt dan moet je daar een beetje van gebruiken
Dat is het nadeel van dat spul; het werkt goed maar na een aantal dagen is de kans groot dat je niet meer zonder kan...quote:Op maandag 24 januari 2005 19:01 schreef Angeles het volgende:
Otrivin neusspray heb ik hier liggen, eerst hielp het redelijk, maar ik was aan het proberen om het af te bouwen omdat het niet goed is het te lang te gebruiken en nu is het dus erger geworden.
Ik heb hetzelfde gehad als jij ,een chronisch verstopte neus,de Kno arts constateerde ontstoken sinussen,sinds ik dat spul gebruikt heb,is het helemaal wegquote:Op maandag 24 januari 2005 19:06 schreef Angeles het volgende:
Dan bel ik eerst wel de huisarts, dat heb je toch nodig voor een verwijzing, lijkt me?
Ja, ik ga morgen sowieso wel even bellen. Ik heb vanmiddag ook al gebeld, maar toen was hij net op huisbezoek en ik moest 's middags weg.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:18 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad als jij ,een chronisch verstopte neus,de Kno arts constateerde ontstoken sinussen,sinds ik dat spul gebruikt heb,is het helemaal weg
Klinkt als je Buis van Eustachius die verstopt zit; ook stomen helpt dan.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb trouwens een oor wat sinds 2 uur dichtzit...
Ik heb een keelontsteking en de afgelopen dagen al een dichtzittende keel en neus gehad, maar nu is mijn oor dus aan de beurt, alleen rechts, zwaar irritant.
Iemand tips hiervoor?
Ik dacht ooit licht afgekoeld gekookt water gehoord te hebben, net als sla-olie...
Maar goed, ik weet het even niet, jullie?
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:35 schreef Kale het volgende:
Al Otrivin neusspray geprobeerd? Werkt bijzonder goed
Echinaforce van * dr. Vogel * slik ik elke dag 5 druppels van als voorzorg tegen verkoudheid. Vroeger was is bijna de hele winter verkouden en daar helpt 't tegen. Je krijgt er weerstand van.quote:Op maandag 24 januari 2005 19:01 schreef Angeles het volgende:
Nee, ik ben wel verkouden. Al een tijdje, had na de kerstvakantie griep,
Mag je die Echinaforce druppels wel onbeperkt gebruiken?
Da's dus echt fucking onzin, het zogenaamde positieve effect van vitamine C op verkoudheid of griep is echt nog nooit aangetoond.quote:Op maandag 24 januari 2005 23:54 schreef stFz het volgende:
Veel mandarijnen eten ( Vitamine C ). Dan is het zo over, athans bij mij
Je hebt de druppeltjes nodig om in je neus te gieten, pilletjes gebruik ik nooit ik vind de druppels veel fijner. Ze zullen wel helpen tegen de verkoudheid maar druppels zij prettiger slikken en beter te doseren ik slik om het uur maar een paar druppels ( drie ofzo ) als ik verkouden ben. Het is niet nodig er veel van te gebruiken. Het is als je verkouden bent beter om het vaker te slikken dan heeft 't sneller resultaat. Ik weet niet precies wat 't spul doet in je neus maar 't voelt aan als branden en dan krijg je waterig slijm waardoor de boel open gaat en na een paar keer blijft ie bij mij open en heb ik alleen nog van dat dikke slijm dat je er in grote hoeveelheden uit kunt snuiten. Maar dicht zit mijn neus dan niet meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:17 schreef Angeles het volgende:
deedeetee, ik heb wel die pilletjes van Echinaforce, die slik ik nu ook sinds gisterochtend. Maximale dosering is 5 x 2 pilletjes, ik heb er gisteren 4 x 2 op, vond het wel wat veel ineens.
Als je neus pottdicht zit kan dit toch nietquote:Op maandag 24 januari 2005 19:47 schreef da_micha_man het volgende:
Dan moet je je half door je neus proberen te ademen, en dan door je mond. En beetje door je neus uit 'blazen'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |