Ja echt,quote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Om 0:00 uur wordt het herhaald.
Viel mij ook opquote:Op maandag 24 januari 2005 21:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Simone Blumchen in Voetbal Insite![]()
Is inderdaad heel wat anders he. Ben je na een paar week ook wel weer aan gewendquote:Op maandag 24 januari 2005 22:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo eerste dag stage erop is wel ff wennen hoor na een schooljaar met weinig uren en en soms weinig dagen.
En ff wennen aan het hele computer netwerk en procedures daaro.
Ah mooi, ga ik dan nog even kijken.quote:Op maandag 24 januari 2005 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Om 0:00 uur wordt het herhaald.
Hoe heet het album? Ben wel benieuwd!quote:Op maandag 24 januari 2005 23:14 schreef Spideyman het volgende:
Nieuwe album van Daft Punk net binnen.
Eerst indruk: "wel aardig". Track 9 springt er voor mij bovenuit.
Morgen nog maar een keertje beluisteren.
Jep, vooral ff van de losse school sfeer naar de wat strakkere bedrijfs sfeer (is op het gemeentehuis van Gorinchem dus tjah)quote:Op maandag 24 januari 2005 23:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Is inderdaad heel wat anders he. Ben je na een paar week ook wel weer aan gewend![]()
waren de goede mensen op?quote:Op maandag 24 januari 2005 23:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep, vooral ff van de losse school sfeer naar de wat strakkere bedrijfs sfeer (is op het gemeentehuis van Gorinchem dus tjah)
Trouwens
[afbeelding]![]()
![]()
shitquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:01 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer heel erg genieten van Manchild op Ned3.
Zo vreselijk herkenbaar.![]()
Nope, nog niks gemist, want die videoband staat klaar voor zometeen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:03 schreef tong80 het volgende:
Golfer je hebt Studio Voetbal gemist de beste uitzending ooit. Ze kregen van den Herik stil.
ja kost je 50 euroquote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Is er hier nog wat te neuken?
Daar zat ik net al wat te neuzen, maar kan er niks over sportuitzendingen vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 00:12 schreef Suijk het volgende:
Misschien komt het nog op uitzendinggemist.nl?
VI was erg matig trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |