quote:zou bij toeval moeten zijn boulevard is meestal helemaal vol
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:07 schreef Orthello het volgende:[..]
Sorry meneer Morpheus. Ik ben net aangekomen. Heb net een slaap plaats en zoek nu nog een huis. Dan kom ik bij u voor verzekeringen.
Ik hoorde trouwens dat er nog een kavel vrij stond langs de boulevard. Klopt dat?
quote:Op de plattegrond staat naast het hotel nog een vrije kavel. Het is een mooie plek, aangezien ik daar wel een duikschool wil beginnen om mijn hoofd hier boven water te kunnen houden
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
zou bij toeval moeten zijn boulevard is meestal helemaal vol
* Atrimar gaat er vandoor na iedereen hartelijk gedag te hebben gezegd, en verdwijnt met zijn paard weer het bos in.
quote:* Num komt aanlopen met een bord vol heerlijke dingen.
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:07 schreef Orthello het volgende:
Ik hoorde trouwens dat er nog een kavel vrij stond langs de boulevard. Klopt dat?
Vrije kavel aan de boulevard? ja dat klopt daar heeft iemand ooit een zwemparadijs gebouwd, is alleen nooit veel verder gekomen dan een gat in de grond. Die is toen maar dichtgegooid.
* Num neemt een hap
Maar er is geen reden om een compleet nieuw huis te bouwen hoor, je kan eerst het hotel in en dan misschien een pand kraken. Er staan er nog een paar leeg.
* Num neemt nog een hap mmmmmm
quote:Ik geloof dat er in het Hotel een briefje hangt met daarop wat leegstaande gebouwen, orthello, je zou daar even kunnen kijken.
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:07 schreef Orthello het volgende:[..]
Sorry meneer Morpheus. Ik ben net aangekomen. Heb net een slaap plaats en zoek nu nog een huis. Dan kom ik bij u voor verzekeringen.
Zo.....tijd voor dansmuziek
Yeah, yeah, yeah....
en we nemen nog een biertje en wat van die lekkere hapjes
Hmm wat ligt er allemaal voor lekkers. Oh, wat van die balletjes, en natuurlijk wat van die banaan. Ook was van die vis en een beetje garnalencocktail, want die ziet er ook zalig uit.
Zo, nu nog een groot glas ranja, en dan een tafeltje zoeken.
quote:Oh nog beter Faat, goed idee
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:43 schreef Faat het volgende:
Laat die ranja maar zitten, Faat opend nog een paar flesjes Smirnoff-Ice
(voor de liefhebbers) Jij ook ééntje appelesien?
quote:JAH
Op vrijdag 05 oktober 2001 16:43 schreef Faat het volgende:
Laat die ranja maar zitten, Faat opend nog een paar flesjes Smirnoff-Ice
(voor de liefhebbers) Jij ook ééntje appelesien?
* appelsientje gaat rustig verder met het dansen
quote:Zeker die cocktail met al die kleurtjes
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:08 schreef Num het volgende:
Zijn er ook regenboogcocktails?
quote:hmmmm anders probeer ik die wel te maken
Op vrijdag 05 oktober 2001 17:08 schreef Num het volgende:
Zijn er ook regenboogcocktails?
Hier num succes
* Num loopt richting watermolen om eens te kijken hoe alles inelkaar zit. *slurp*
[Dit bericht is gewijzigd door Num op 05-10-2001 17:15]
volgens mij is hij best lekker.
* appelsientje rent opeens weg en zegt tot over 20 minuten
(eten)
Goede Avond allemaal, zeg wie heeft die lekkere drankjes gemaakt. Pakt er eentje en loopt een beetje heen en weer.
* Komt ondertussen Nikki tegen
Je hebt er iets fraais van gemaakt hoor. Mijn complimenten. Prima sfeertje hier
Ongelooflijk. Alsof de tijd hier heeft stilgestaan. Is dat nog steeds dezelfde vogel die zijn avondlied aanheft?
* Hij loopt het laantje af en hoort tussen de hoge bomen steeds luider het ruisen van het water en het plenzen van de schoepen van de watermolen. In de verte hinnekt een paard. Dichterbij klinkt tussen het geklater muziek. eenmaal voor de watermolen wordt hij lachende stemmen gewaar. Hij loopt de oude dorpel op en betreedt het inwendige van het molenaarshuisje.
Goedenavond allen tesaam! Wie van u is onze lieftallige gastvrouw Juffrouw Nikki?
* Zijn blik treft Faat. Ze ziet hem niet want staat gebogen over de hapjes. James bloost zolang hij zijn blik langs haar vormen laat gaan. Diskreet herstelt hij zich
Dag Mijnheer Num, lang niet gezien! Alles goed met U en uw zaken? Kunt u mij even voorstellen: ik zie hier te veel vreemde gezichten om op mijn heugelijke doel af te kunnen stevenen. Ik kom voor de nieuwe molenaarsvrouw van de Tuinen moet u weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |