abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2005 @ 23:25:19 #76
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_24714153
he IdlersDream, ff offtopic, ik had aan jou die CD gevraagd van die Game (the documentary, prod. dr dre).. is dat nog gelukt allemaal?
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  zondag 23 januari 2005 @ 23:25:39 #77
85962 ioko
I Appear Missing
pi_24714163
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:22 schreef Boomlaars het volgende:
Kortzichtigheid ten top hier, goed ik heb niks qua achtergronden verteld, maar we hebben al een "vreemdgaan" verleden. We hebben hiervoor elkaar al 1x bedrogen (ja beiden, dat was toen we allebei op vakantie waren .. zij kreta, ik lloret) toen is het ook weer goedgekomen.

En ongelooflijk triest dat jullie iemand beoordelen op een paar posts op FOK
Als jullie het al vaker hebben gedaan, dan is het inderdaad geen probleem....

We beoordelen je ook niet, we veroordelen je alleen maar....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_24714182
Hahhaa, sukkel . Gewoon doorgaan met vreemdgaan ook hè !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_24714207
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:43 schreef Boomlaars het volgende:
Ongelooflijk stom.. heb vorige week mijn vriendin bedrogen (relatie van 10 maanden inmiddels) met een meisje dat ik al een tijdje ken, dus we praten wat op MSN, ik zit ook met IE te kloten dus gebruik Alt-Tab om te switchen naar het venster, alleen ik had ook een venster openstaan met mijn vriendin, dus is daar een bericht naartoe gegaan wat eigenlijk naar het andere meisje moest, en daar stonden nogal wat intieme dingen in zeg maar, en dat ik het eigenlijk wel een klote-situatie vond.. ik kreeg bijna een hartverlamming toen ik zag dat het het verkeerde venster was..

kankerzooi

het ergste vind ik nog de reactie

Aukje-mensen-met-lange-namen-zijn-irritant-en-lomp zegt:
en ik maar denken dat ik je kon vertrouwen.. :|

gaat ze meteen offline, GSM uit..

wat moet ik hier nu mee, ik ben zo dom geweest, kan me wel voor m'n kop schieten
Even er vanuit gaand dat dit serieus is:

Leer er van? Niet meer doen? Dit was dom? Want nu is het voor jou nog niet zo erg, je bent (waarschijnlijk) nog jong en bent nog aan het leren hoe relaties werken. Maar straks, ooit, dan heb je een vriendin en die wil je NOOIT meer kwijt. En als je dan nog steeds vreemd gaat en zij komt er achter en ze pikt dat niet... Dan is dat over, voorbij, stuk en kan je de rest van je leven zonder haar verder.

Beetje dom geblaat dat vreemdgaan normaal is enzo. Ik denk dat je wel beter weet, maar dat het je te veel moeite kost om echt toe te geven dat je fout zit. Je hebt iemand gekwetst en dat is gewoon niet goed te praten.

Nee, het is niet normaal om dat te doen. Nee, niet iedereen gaat vreemd. Nee, het is niet goed te praten. Dus probeer het ook maar niet. Het enige wat past is "sorry" zeggen, gemeend, en hopen dat ze zo dom is om daar in te trappen dat accepteert.
pi_24714234
Whehehe.
  zondag 23 januari 2005 @ 23:28:41 #81
38111 Boomlaars
pi_24714248
Ach, even mijn persoonlijke filosofie:

ik vind serieuze relaties voor mijn 24e uit den boze, dan wil ik gewoon van het leven genieten, en zo veel mogelijk uitgaan met verschillende mooie vrouwen, dan doe je ontzettend veel ervaring op op sexueel en relationeel vlak, wat weer bijdraagt aan je levenservaring. Ik vind die mannetjes die van hun 16e gebonden blijven aan hetzelfde meisje maar triest en conservatief.

Vandaar dat ik misschien in jullie ogen wat "luchtig" reageer.
ben inmiddels wel van de schrik bekomen
pi_24714258
Ja man, maar die swa achter die toonbank zei sow van die game dat die niet sow wack zijn als Snoop, Snoop je weet toch?

Maarja, je boekt die cd van dei Game toch, want je weet toch? snapje, want je wilt die toch wel luiteruh, Sambo zei dat die dope was, je weet toch? Sambo ouwuh! dus ja, die is gelukt, die cd van die game!

P.s. Is die ander smoetje Kimberly???
Maybe you're the same as me, we see things they'll never see
pi_24714272
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:11 schreef Boomlaars het volgende:
Ok net een kort gesprek gehad, ze zei dat ze geschrokken is van wat er stond en het totaal niet heeft zien aankomen, kon aan haar stem horen dat ze gehuild had, ze wilde dat ik vanavond langskwam maar ik zei dat morgenochtend beter is, omdat we de situatie dan beide een beetje kunnen laten bezinken en er dan over praten..

ach kan ik nog voetbal kijken vanavond
Ik neem aan dat het nog goedkomt?
Ik vind het dan echt jammer dat ik je vriendin d'r MSN niet heb..

Maar toch zal ik het even digitaal vastleggen voor het geval ze dit topic ooit tegenkomt:
quote:
Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef Boomlaars het volgende:
ach, van the bright side, waar ik mee vreemdgegaan ben is veel lekkerder
Sneue aap..
  zondag 23 januari 2005 @ 23:29:59 #84
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24714279
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:25 schreef Boomlaars het volgende:
he IdlersDream, ff offtopic, ik had aan jou die CD gevraagd van die Game (the documentary, prod. dr dre).. is dat nog gelukt allemaal?
Da's pas kut. Heeft TS net zorgvuldig een reputatie als retard opgebouwd, en dan wordt je met TS geassocieerd...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 23 januari 2005 @ 23:35:10 #85
38111 Boomlaars
pi_24714405
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:29 schreef IdlersDream het volgende:
Ja man, maar die swa achter die toonbank zei sow van die game dat die niet sow wack zijn als Snoop, Snoop je weet toch?

Maarja, je boekt die cd van dei Game toch, want je weet toch? snapje, want je wilt die toch wel luiteruh, Sambo zei dat die dope was, je weet toch? Sambo ouwuh! dus ja, die is gelukt, die cd van die game!

P.s. Is die ander smoetje Kimberly???
Ja snapje maar die gozer achter de toonbank was dat Miguel? Die kerel weet geen fuck van die muziek toch.. je weet toch nog dat hij dat vadsige wijf had geboekt in de now&wow met zijn gele clownsbroek aan.. fuck hem man..

maar ik weet niet of het wacke shit is, dat horen we vanzelf wel.. maar als het van dre komt moet he wel dope zijn tog
pi_24714420
He wat sneu nou voor je, je mag niet eens ongestraft twee wijven neuken. Het leven is wreed
  zondag 23 januari 2005 @ 23:36:25 #87
38111 Boomlaars
pi_24714442
Ik ga slapen, morgenmiddag zal ik ff laten weten hoe het afgelopen is

Buenas noches!
pi_24714547
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef Boomlaars het volgende:

ik vind serieuze relaties voor mijn 24e uit den boze, dan wil ik gewoon van het leven genieten, en zo veel mogelijk uitgaan met verschillende mooie vrouwen, dan doe je ontzettend veel ervaring op op sexueel en relationeel vlak, wat weer bijdraagt aan je levenservaring.
Ik snap niet dat je met zon filosofie op fok zit te huilen omdat je bent vreemd gegaan en je meisje erachter is gekomen ... Ik had et direct uitgemaakt, gezegt, he sorry schat hooguit nog een laatste goede avond en weer met een schone lei aan een nieuwe relatie beginnen ... Iig ik ga ervanuit dat je nog geen 24 bent

Voor de rest, met vreemdgaan op zn keer is niks mis, monogamie is immers niet heel natuurlijk naar mijn id, maar zorg dan ook niet dat de ander erachter komt ... Want dan zijn er mensen die eronder lijden ...
ik ben sowieso da bomb
  zondag 23 januari 2005 @ 23:42:40 #89
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_24714611
Laat haar dit topic lezen. Hoef je ook niets meer te zeggen.
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_24714818
Je hebt een ondertitel.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  zondag 23 januari 2005 @ 23:53:29 #91
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_24714905
Goed bezig herman.
Ik ben lelijk.
pi_24716908
Wat een knuppel
Tvp'tje voor op de dagen dat ik me misschien wat minder voel
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_24716972
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:28 schreef Boomlaars het volgende:

8< geblaat

Vandaar dat ik misschien in jullie ogen wat "luchtig" reageer.
ben inmiddels wel van de schrik bekomen
Wat zeur je dan? Je lijkt wel een wijf. Verder zal ik je niet voeren.
pi_24717335
tja, das kut.
Lambo of Rekt
  maandag 24 januari 2005 @ 02:17:10 #95
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_24717372
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:40 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Voor de rest, met vreemdgaan op zn keer is niks mis, monogamie is immers niet heel natuurlijk naar mijn id, maar zorg dan ook niet dat de ander erachter komt ... Want dan zijn er mensen die eronder lijden ...
Als je dan een relatie in gaat zorg dan dat je iemand vind die er ook zo over denkt... Als je met andere wil nuecken doe dat dan niet achter iemand anders de rug om..
En als je dat niet doet omdat je bang bent dat je zo iemand niet kan vinden ben je wel heel TRIEST
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_24717456
Zij is je onwaardig.. nuff said
pi_24717461
quote:
Op maandag 24 januari 2005 02:30 schreef mart81 het volgende:
Zij is je onwaardig.. nuff said
Zij is hem niet waard
pi_24717476
omgekeerd. ik word moe
  maandag 24 januari 2005 @ 02:34:52 #99
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24717478
Boeie.... ze was toch lelijk...... zeg je haar morgen direct dat ze bagger neukt...... en al helemaal niet zuigen kan, drukt haar een lollie in haar hand en wenst haar het beste ermee

Vervolgens ga je naar je nieuwe sletje en kijk je terwijl zij je lekker aflebbert je voetbal

Probleem opgelost
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24717568
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:02 schreef Boomlaars het volgende:
al die negatieve reacties mogen echter wel achterwege blijven, jullie hebben tenslotte geen inzicht in de situatie en weten niks van eventuele achtergronden.
Wat verwacht je dan verder nog? Post het dan niet.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')