dit topic ging niet over respect, maar over de vergankelijkheid van het nieuws, dus zeik niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Trents en Milagro, zoek elkander op op msn, telefoon, per post, maar heb tenminste respect voor Guusje die al een jaar dood ligt te wezen godverredomme
Precies.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dit topic ging niet over respect, maar over de vergankelijkheid van het nieuws, dus zeik niet.
uren? dat is tijdslijntechnisch niet mogelijk.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat onoriginele antwoord zat er echt al uren aan te komen.
gelukkig wel, niets is statisch, mijn beste.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:54 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Precies.
En milagro maakt zo de vergankelijkheid van zichzelf meer dan duidelijk dus het is behoorlijk ontopic.
Naast spelling ben je in stijlfiguren ook al niet thuis.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
[..]
uren? dat is tijdslijntechnisch niet mogelijk.
Pardon?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:52 schreef milagro het volgende:
[..]
dit topic ging niet over respect, maar over de vergankelijkheid van het nieuws, dus zeik niet.
Er zit verschil tussen vergankelijkheid en dynamisch zijn.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:56 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig wel, niets is statisch, mijn beste.
maar ik ga Miami Vice kijken dus
Ik zou toch echt gaan voor het feit dat ik een derde ben van haar leeftijd.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Pardon?
Als TS voel ik me min of meer verantwoordelijk voor het draadje en als sturen nodig is vanwege obstinaat gedrag, dan moet je ingrijpen. Je antagonist is nota bene 22 jaar .. de helft van wat jij al aan jaarringen zo ongeveer draagt![]()
Ja en?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Pardon?
Als TS voel ik me min of meer verantwoordelijk voor het draadje en als sturen nodig is vanwege obstinaat gedrag, dan moet je ingrijpen. Je antagonist is nota bene 22 jaar .. de helft van wat jij al aan jaarringen zo ongeveer draagt![]()
Hehe.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Om maar eens de vergankelijkheid van het nieuws te testen.
Het is nu ongeveer een jaar geleden dat half fok! zat te janken omdat er een of ander nietszeggend soapsterretje aan kanker was overleden (29/01/04).
Zie hier
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=guusje+nederhorst&member=&order=relevance
(Ik vermoed dat er nu een stille fok!tocht om Kane met zijn hitje te sponsoren volgt)
ik heb me nog vergist ook, 1983.. Ik dacht 82.. Trek je eigen conclusie in een ander topic en wees hier zielig dat Guusje al 1 jaar dood is (met de complimenten van de producers van de single 'dreamer')quote:Op zondag 23 januari 2005 23:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zou toch echt gaan voor het feit dat ik een derde ben van haar leeftijd.
Of komen alle vrouwen boven de 40 over als een lastig oud vel?
Kijk naar je moeder en je hebt je antwoordquote:Op zondag 23 januari 2005 23:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zou toch echt gaan voor het feit dat ik een derde ben van haar leeftijd.
Of komen alle vrouwen boven de 40 over als een lastig oud vel?
Ken je rol .. in een ander topicquote:Op maandag 24 januari 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja en?
Wat doet zijn net verkregen volwassen status er toe?
Ik snap niet dat je dat er bij sleept
Beetje neerbuigend, vind je niet?
Gelukkig komt mijn moeder niet over als een chronische zeur die altijd denkt 'leuk' en 'bij de hand' te zijn, terwijll dat in de verste verte niet het geval is.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:03 schreef milagro het volgende:
[..]
Kijk naar je moeder en je hebt je antwoord
Leuk om te zien dat je mijn vergevorderde leeftijd nodig hebt om me op mijn plaats te zetten.
Niet dat dat lukt, maar geeft niet, de arrogantie van de jeugd , hè
Guusje.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ik heb me nog vergist ook, 1983.. Ik dacht 82.. Trek je eigen conclusie in een ander topic en wees hier zielig dat Guusje al 1 jaar dood is (met de complimenten van de producers van de single 'dreamer')
Jij vroeg je af of alle vrouwen boven de veertig zo 'treurig' waren als ik, ik zeg je naar je moeder te kijken voor het antwoordquote:Op maandag 24 januari 2005 00:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Gelukkig komt mijn moeder niet over als een chronische zeur die altijd denkt 'leuk' en 'bij de hand' te zijn, terwijll dat in de verste verte niet het geval is.
En die 'je moeder'-grappen zijn wel van een heel bedenkelijk niveau.
Verder is het een feit dat mensen die ouder worden gewoon zeuren, incluis jij.
Ik had al vermeld dat dat bij mijn moeder niet het geval was, maar naast spelling, stijlfiguren is ook begrijpend lezen voor jou blijkbaar te hoog gegrepen.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij vroeg je af of alle vrouwen boven de veertig zo 'treurig' waren als ik, ik zeg je naar je moeder te kijken voor het antwoord
daar is niets grappigs aan, hoor, gewoon een serieus advies.
maar je hebt het antwoord al zie ik
je moeder is niet zo treurig maar ze zeurt wel , mooi zo
en wat jij meent dat ik denk doet er niet zoveel toe
Scheelt idd niet veel, nee, Guusje Ter Horst.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:03 schreef J.A.N.A. het volgende:
De burgemeester van Nijmegen!
quote:Op zondag 23 januari 2005 19:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
dreamer toch?
Mooi nummer wel
ik vond het wel een mooi nummerquote:Op maandag 24 januari 2005 12:26 schreef pfaf het volgende:
[..]Slechtste nummer dat ik ooit gehoord heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |