is dat een goed idee, denk je?quote:Op zondag 23 januari 2005 17:25 schreef Spekkiemonster het volgende:
ga je een enquete houden TS?
Voor mij hoeft het niet, maar vroeg me het doel af van je vraag?quote:
dankje, er zijn vast nog wel fok!kers die met mij willen klagen tegen de hypocrisie van de ogenschijnlijk hoge nieuwswaarde die het Guusjedrama vorig jaar met zich meebrachtquote:Op zondag 23 januari 2005 18:00 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet, maar vroeg me het doel af van je vraag?
Maar doe vooral waar je zin in hebt hoor
Alfred ofzoquote:Op zondag 23 januari 2005 17:53 schreef Timmai het volgende:
En die Hazes dan.. hoe heette die ook alweer?
Waarschijnlijk was het weer de zoveelste marketingstunt van Dinand om zijn verkopen te verhogen cq veel te grote ego nog verder te strelen. Guusje leeft gewoon nog en vertoeft dagelijks op een parelwit strand in het Caribisch gebied.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef TrenTs het volgende:
Is dat niet die dooie tiet waar die vieze, slechte zanger van dat Haagse nep-banje al een liedje voor klaar had liggen voor ze crepeerde?
Your point?quote:Op zondag 23 januari 2005 17:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Om maar eens de vergankelijkheid van het nieuws te testen.
Het is nu ongeveer een jaar geleden dat half fok! zat te janken omdat er een of ander nietszeggend soapsterretje aan kanker was overleden (29/01/04).
Zie hier
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=guusje+nederhorst&member=&order=relevance
(Ik vermoed dat er nu een stille fok!tocht om Kane met zijn hitje te sponsoren volgt)
Ach hij hoeft de verkoop niet te boosten toch, hij is al doorgebroken in Europa.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het weer de zoveelste marketingstunt van Dinand om zijn verkopen te verhogen cq veel te grote ego nog verder te strelen. Guusje leeft gewoon nog en vertoeft dagelijks op een parelwit strand in het Caribisch gebied.
Moord zou natuurlijk ook goed kunnen...![]()
blij te constateren dat jij , evenals de TS, nog precies weet wie ze is.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:08 schreef TrenTs het volgende:
Is dat niet die dooie tiet waar die vieze, slechte zanger van dat Haagse nep-banje al een liedje voor klaar had liggen voor ze crepeerde?
Guusje N. als gereedschap voor het onderwerp: namelijk om de vergankelijkheid van de nieuwswaarde te onderstrepen.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:38 schreef milagro het volgende:
[..]
blij te constateren dat jij , evenals de TS, nog precies weet wie ze is.
ook grappig om te zien dat de TS aan haar dacht toen hij dit topic opende of andersom , en haar naam in de TT jou op dit topic deed klikken.
ze is nog niet vergeten dus
Nee ik vroeg het me af en opende het topic uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 23 januari 2005 18:38 schreef milagro het volgende:
[..]
blij te constateren dat jij , evenals de TS, nog precies weet wie ze is.
ook grappig om te zien dat de TS aan haar dacht toen hij dit topic opende of andersom , en haar naam in de TT jou op dit topic deed klikken.
ze is nog niet vergeten dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |