hij is zijn verstand verloren en vergeten waar hij het heeft laten liggenquote:Op zondag 23 januari 2005 13:43 schreef BrauN het volgende:
Toon een beetje respect, ongelofelijke hardzak die je er bent.
Misschien zijn er hier wel mensen die Alzheimer hebben en daar ga jij dan een beetje de draak mee steken... waar is je verstand?![]()
![]()
BrauN rustig het is ludiek bedoeldquote:Op zondag 23 januari 2005 13:43 schreef BrauN het volgende:
Misschien zijn er hier wel mensen die Alzheimer hebben en daar ga jij dan een beetje de draak mee steken... waar is je verstand?![]()
![]()
Jezus kerel, stel je niet aan, moraalridder. Als we met alles wat net niet prettig is in dit land rekening moete nouden kunnen we beter helaaml niets meer zeggen.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:43 schreef BrauN het volgende:
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2005 13:43 schreef BrauN het volgende:
![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 23 januari 2005 13:59 schreef Adelante het volgende:
huhw, wtf... waar ben jij moderator van gemaakt?![]()
Wat kan je happen... happe happe hap shni shna happe happe happe hapquote:Op zondag 23 januari 2005 14:10 schreef beerten het volgende:
[..]
Jezus kerel, stel je niet aan, moraalridder. Als we met alles wat net niet prettig is in dit land rekening moete nouden kunnen we beter helaaml niets meer zeggen.
Het stuk is niet kwetsend bedoelt, het is flauwekul. Humor, grapje. Ter vermaak.
Knip een stuk van je tenen, gaan ze er ook niet zo makkelijk op staan.
wtf?quote:Op zondag 23 januari 2005 13:57 schreef SexyRomeo het volgende:
Ik heb een keer een rap geschreven over Korsakov weetje, maar ik ben de tekst vergeten.
Het is hoog nodig dat ik weer eens serieus genomen ga worden, want ik ben bloedgeil nu.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:51 schreef S-Two het volgende:
Dat mensen BrauN nog serieus nemen
@ TS: Ik moest lachen.
Oh, dus dáárom was je op m'n feauteauxbouque..quote:Op zondag 23 januari 2005 15:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het is hoog nodig dat ik weer eens serieus genomen ga worden, want ik ben bloedgeil nu.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |