Jij wil een man die door de alcohol z'n broek niet loskrijgt met een schaar in de weer laten gaan in dat vrij kritieke gebied? Ai.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:27 schreef djenneke het volgende:
Pak een schaar!
Als hij de pics maar plaatstquote:Op zondag 23 januari 2005 03:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij wil een man die door de alcohol z'n broek niet loskrijgt met een schaar in de weer laten gaan in dat vrij kritieke gebied? Ai.Als dat maar goed gaat...
Bondage heeft niets met meppen te maken hoor... het is jezelf uitleveren/overgeven aan iemand en dat kan bijzonder bevrijdend zijn. Slaan heeft er niets mee te makenquote:Op zondag 23 januari 2005 03:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
Bondage spannend, of zelfs geil?
Dat heb ik nooit kunnen bevatten, misschien kan iemand uitleggen wat er zo geil is aan elkaar verrot meppen....
Ik heet Dankzij Djenneke vanf nu dus mooi Sandra.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jij wil een man die door de alcohol z'n broek niet loskrijgt met een schaar in de weer laten gaan in dat vrij kritieke gebied? Ai.Als dat maar goed gaat...
Who the **** is Patricia? Een legitieme optie of een last resort?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:29 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik vermoed dat het slapen wordt.
Of Patricia moet wakker zijn.
This topic is worthless without picsquote:Op zondag 23 januari 2005 03:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heet Dankzij Djenneke vanf nu dus mooi Sandra.
Troost je, ik ben het namelijk alquote:
Legitieme optie.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Who the **** is Patricia? Een legitieme optie of een last resort?
Nee, ik combineerde bondage altijd met SM, en dat trek ik nogal matig...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bondage heeft niets met meppen te maken hoor... het is jezelf uitleveren/overgeven aan iemand en dat kan bijzonder bevrijdend zijn. Slaan heeft er niets mee te maken![]()
Ik neem aan, gezien het moment van posten, dat dit een afscheid is in plaats van een verlate groet. Dus, van het eerste uitgaande: welterusten!quote:
het valt niet mee he, die pruillipjessmilie, wat een kutopdracht ook eigenlijk.... ik heb wel een idee, gewoon een heel zielig kijkende smilie met een hoog voorhoofd en grote ogen!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 03:33 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het is nu nog te bloederig om te posten.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
This topic is worthless without pics
Ramptoerist! Jij kijkt op tv ook vast al die 112 achtige programma's...:+quote:
Die had ik al.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach, het heeft ook voordelen vrouw te zijn: de hele dag tieten binnen handbereik![]()
Dat kan niet.....quote:Op zondag 23 januari 2005 03:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het is nu nog te bloederig om te posten.
quote:Op zondag 23 januari 2005 03:35 schreef ArtyShock het volgende:
Ik neem aan, gezien het moment van posten, dat dit een afscheid is in plaats van een verlate groet. Dus, van het eerste uitgaande: welterusten!
Dag Sandra.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:33 schreef Sandertje21 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2005 03:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ramptoerist! Jij kijkt op tv ook vast al die 112 achtige programma's...:+
Goed idee!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
het valt niet mee he, die pruillipjessmilie, wat een kutopdracht ook eigenlijk.... ik heb wel een idee, gewoon een heel zielig kijkende smilie met een hoog voorhoofd en grote ogen!
Iedereen wordt moe. De vraag is alleen; in welk tempo? En ben je al moe op dit moment.quote:
Cup B en ben botergeil.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dag Sandra.
Wat voor cupmaat heb je en ben je geil?
op dit moment wel, alleen seks kan me nog wakker houden...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Iedereen wordt moe. De vraag is alleen; in welk tempo? En ben je al moe op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |