Uit de buurt van iraakse posten blijven man.quote:
Ja, nu doettie het wel, maar net echt niet!quote:Op zondag 23 januari 2005 04:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat was zeker een post van Arty, waarbij je dat deed
Qoute dit maar even: test
Al eens 16 Kanonnen opgezopen?quote:Op zondag 23 januari 2005 04:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb de ergste katers gehad, dus ik zet me wel schrap!
Je hebt liever dat een man snel klaarkomt?quote:Op zondag 23 januari 2005 04:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik ook die visual had van cerror's pa, die toch net iets te lang deed over zijn dingetje...![]()
![]()
Ach, als je je leuter d'r op die manier inramt dan toch zeker Rambi in plaats van Bambi.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:01 schreef cerror het volgende:
Inderdaad.
Garage dicht en wij zoons hopend op een zusje...
We zouden haar bambi noemen!
Hoi, zoen, lekker wijf, dagquote:Op zondag 23 januari 2005 04:03 schreef Eska het volgende:
Ik kom alleen maar even hoi & dag zeggen!!
w.s. omdat ik het toch wel een beetje mis hier....
wellicht over een poosje weer!
we hadden het over een hert dat zijn sluitspier ging ontspannen...quote:Op zondag 23 januari 2005 04:06 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je hebt liever dat een man snel klaarkomt?
Alle verbanden zijn zoek momenteel.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
we hadden het over een hert dat zijn sluitspier ging ontspannen...![]()
Niets tegen een boorlul, maar het is jouw goed recht te gaan slapen. Trustequote:Op zondag 23 januari 2005 04:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar nu ga ik slapen.
Voordat ik me compleet boor lul zet hier.
Slaap ze!
Voor je geestelijke gezondheid zou ik toch op een iets nuchterder moment weer eens terugkomen... Momenteel is de drank in de man mens...quote:Op zondag 23 januari 2005 04:03 schreef Eska het volgende:
boorlulquote:Op zondag 23 januari 2005 04:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niets tegen een boorlul, maar het is jouw goed recht te gaan slapen. Truste
Ik heb een ehbo-kit...quote:Op zondag 23 januari 2005 04:07 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Alle verbanden zijn zoek momenteel.
quote:Op zondag 23 januari 2005 04:03 schreef Eska het volgende:
Sorry, dat was expres om je te pesten. Wel weer leuk om te zien dat 't lukte.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:06 schreef djenneke het volgende:
Ja, nu doettie het wel, maar net echt niet!
Nee dat was omdat Arty jouw quote zat te verkloten en dan werkt het dus niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, nu doettie het wel, maar net echt niet!
beetje easy scoring, ik ben blondquote:Op zondag 23 januari 2005 04:09 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Sorry, dat was expres om je te pesten. Wel weer leuk om te zien dat 't lukte.
Beter als een rood wijntje... Ach, droogt wel weer op.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
Shit, ik heb een pintje laten vallen.
Eeuwig zonde
Beter een boorlul dan een bore-lul.quote:
Ach dan was je die hele boel gewoon in rode wijn en dan komt alles weer goedquote:Op zondag 23 januari 2005 04:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Beter als een rood wijntje... Ach, droogt wel weer op.
Da's mooi hoor, maar die is vast óók zoek.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:08 schreef cerror het volgende:
Ik heb een ehbo-kit...
Is dat in de vrouwelijke variant dan een boortunnel?quote:Op zondag 23 januari 2005 04:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Beter een boorlul dan een bore-lul.
\\quote:Op zondag 23 januari 2005 04:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Beter als een rood wijntje... Ach, droogt wel weer op.
Precies! Beter een boortunnel dan een bore-tunnel.quote:Op zondag 23 januari 2005 04:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat in de vrouwelijke variant dan een boortunnel?
Weinig vlekken, boel stank bij jou thuis?quote:Op zondag 23 januari 2005 04:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
Stinkt wel, vlekt niet.
Lang leve het bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |