abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2005 @ 00:24:31 #1
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_24698606
Ooit - laten we zeggen niet zo heel lang geleden - toen ik vijftien was wilde er ooit een meisje met mij zoenen. De paniek sloeg toe en een sterk gevoel van "dat wil ik niet" bekroop mij. Op het moment dat ze me beetpakte, aankeek en haar mond begon te openen, liep ik - volwassen als ik was - gewoon weg . Daarna is er ooit nog eens een meisje geweest dat iets wilde toen ik 18 was en dat was het geloof ik wel qua vrouwen.

Bij mannen ben ik al een blinde op het gebied van het doorhebben van sjans, maar bij vrouwen heb ik er helemaal geen gevoel voor. Eigenlijk vind ik dat ook weleens jammer, omdat ik het best ooit nog met een vrouw zou willen seksen om te kijken hoe ik dat zou vinden. Daarnaast vind ik dat ik wellicht mijzelf beperk door mij pur sang op mannen te richten. Hoe zit het met de andere homo's op Fok? Heb jij weleens met het andere geslacht gedaan en zo nee, zou je heteroseksuele seks nog weleens willen proberen? Omdat ik vermoed dat er hierin verschillen bestaan tussen flikkers en potten, heb ik het uitgesplitst naar mannen en vrouwen.

Poll: Wat hebben homo's (m/v) voor heteroseksuele ervaring?
  • (m)Geen ervaring, en dat wil ik zo houden.
  • (m)Geen ervaring, en dat wil ik veranderen.
  • (m)Gezoend met vrouwen, dat was genoeg
  • (m)Gezoend met vrouwen, ooit wil ik meer.
  • (m)Gesekst met vrouwen.
  • (v)Geen ervaring, en dat wil zo houden
  • (v)Geen ervaring, en dat wil ik veranderen.
  • (v)Gezoend met mannen, dat was genoeg.
  • (v)Gezoend met mannen, ooit wil ik meer.
  • (v)Gesekst met mannen.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 1% gewijzigd door Tarak op 23-01-2005 00:59:09 (poll opnieuw gemaakt.) ]
  • If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
      zondag 23 januari 2005 @ 00:47:31 #2
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_24698993
    Hij zegt dat ik valsspeel ? :S
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_24699094
    hmm aangezien ik hetro ben stem ik maar op (m) gesekst met vrouwen, lieg ik ook niet

start je dit topic nou omdat je wil uitzoeken of je bi of homo bent? of weet je al dat je bi bent?

ik denk ook dat er verschil zit in mannen en vrouwen, vrouwen komen makkelijker voor uit dat ze lesbienne of bi zijn. dat komt denk ik ook mede door het feit dat het bij vrouwen meer geaccepteerd is. slaat natuurlijk nergens op maar het is helaas wel zo.

TS je hebt zelf niet eens gestemd
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_24699097
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
    Hij zegt dat ik valsspeel ? :S
    idem hier
    When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
    pi_24699113
    Ik heb 1 x gezoend met een vrouw, als je dat meteen valsspelen noemt, okay
      zondag 23 januari 2005 @ 00:59:38 #6
    94405 Tarak
    pi_24699178
    Poll opnieuw gemaakt, nu doet 'ie het wel.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
    pi_24699199
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 00:59 schreef Tarak het volgende:
    Poll opnieuw gemaakt, nu doet 'ie het wel.
    ik heb als hetero gestemd mag dat ook ??
    pi_24699206
    Voor mijn gevoel ben ik echt honderd procent op mannen gericht als het gaat om seksualiteit. Ik voel geen enkele aandrang om de vagijn te ontdekken.
      zondag 23 januari 2005 @ 01:03:45 #9
    94405 Tarak
    pi_24699243
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 00:53 schreef GewoneMan het volgende:
    hmm aangezien ik hetro ben stem ik maar op (m) gesekst met vrouwen, lieg ik ook niet

start je dit topic nou omdat je wil uitzoeken of je bi of homo bent? of weet je al dat je bi bent?

ik denk ook dat er verschil zit in mannen en vrouwen, vrouwen komen makkelijker voor uit dat ze lesbienne of bi zijn. dat komt denk ik ook mede door het feit dat het bij vrouwen meer geaccepteerd is. slaat natuurlijk nergens op maar het is helaas wel zo.

TS je hebt zelf niet eens gestemd
    Ik ben homoseksueel. Daar twijfel ik niet aan. Ik heb geen zin in een eindeloze definitie discussie, maar ook homoseksuelen hebben heteroseksuele gevoelens. Pure homo's en hetero's geloof ik niet. Verder ben ik benieuwd wat de heteroseksuele ervaring van andere homo's zijn en of ze ooit nog aan heteroseks willen beginnen om het een keer te proberen. Zelf vind ik "proberen" een vreselijk goed argument, maar wellicht denken anderen daar heel anders over.
    If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
      zondag 23 januari 2005 @ 01:06:19 #10
    94405 Tarak
    pi_24699279
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:01 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik heb als hetero gestemd mag dat ook ??
    Weg representativiteit Er staat toch homo's in de titel van die poll.
    pi_24699305
    Waarom geloof je niet in pure homo of heteroseksualiteit?
      zondag 23 januari 2005 @ 01:09:03 #12
    94405 Tarak
    pi_24699310
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:08 schreef SCH het volgende:
    Waarom geloof je niet in pure homo of heteroseksualiteit?
    Dat is een urban myth.

Ik wil voorkomen dat dit topic een definitiediscussie wordt. Het interesseert me niet of iemand zich hetero, bi of homo noemt en vanaf welk gedrag je jezelf hetero- homo of biseksueel hoort te noemen. Dat is vreselijk persoonlijk en vreselijk cultuurafhankelijk.

Wat ik een interessantere vraag vind is of je jezelf achteraf hebt beperkt door jejezelf als homo te benoemen. Wat voor invloed heeft die keuze eigenlijk op de manier waarop je - als mannelijke homo zijnde - naar vrouwen kijkt. En misschien ook andersom.

Is jezelf als homo benoemen, een keuze maken om niet meer op een seksuele manier naar vrouwen te kijken? Kijken bijv. vrouwen nog wel naar homoseksuele mannen als lustobject of verandert dat ook. Of heteroseksuele mannen, lesbische vrouwen nog een lustobject vinden is wel weer redelijk bekend. En natuurlijk, er van uitgaande dat iemand er leuk uitziet.

[ Bericht 27% gewijzigd door Tarak op 23-01-2005 01:25:52 ]
    pi_24699414
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

Weg representativiteit Er staat toch homo's in de titel van die poll.
    mijn nederige excuses

maar als het je beter doet voelen dan doe je net alsof ik homo ben en dan klopt ie weer

ps. reden dat ik reageerde is omdat ik wat homos in mijn kennisen kring heb
    pi_24699437
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:01 schreef SCH het volgende:
    Voor mijn gevoel ben ik echt honderd procent op mannen gericht als het gaat om seksualiteit. Ik voel geen enkele aandrang om de vagijn te ontdekken.
    no offence (iets dat in andere topics weleens anders is ) maar zou dat niet kunnen liggen aan het feit dat nog nooit sex met een vrouw hebt gehad? (waarmee ik niet wil zeggen dat je niet homo bent ofzo)
    pi_24699443
    leg uit
    pi_24699489
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:18 schreef SCH het volgende:
    leg uit
    nou vrij simpel, je hebt nog nooit sex gehad met een vrouw dus kun je ook niet weten hoe het is om sex met een vrouw te hebben.

sex met een man vind je fijn, dat heb je ervaren maar een vrouw is onbekend terrein (op 1 x zoenen na) zou het niet mogelijk zijn dat je ook dat lekker vind?
      zondag 23 januari 2005 @ 01:25:15 #17
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24699522
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nou vrij simpel, je hebt nog nooit sex gehad met een vrouw dus kun je ook niet weten hoe het is om sex met een vrouw te hebben.
    Als je al niet eens de behoefte voelt om met een vrouw naar bed te gaan, lijkt het me niet echt aannemelijk dat het iets gaat worden.
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_24699528
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

sex met een man vind je fijn, dat heb je ervaren maar een vrouw is onbekend terrein (op 1 x zoenen na) zou het niet mogelijk zijn dat je ook dat lekker vind?
    Oh tuurlijk dat zou kunnen. Maar ik heb nooit de behoefte gevoeld, wordt niet opgewonden van de gedachte, eerlijk het tegenovergestelde. Ik vind mannen over het algemeen maar vervelende wezens maar helaas val ik op ze

Maar jij hebt dat wel bij mannen?
    pi_24699669
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Als je al niet eens de behoefte voelt om met een vrouw naar bed te gaan, lijkt het me niet echt aannemelijk dat het iets gaat worden.
    ik doelde dan ook niet specifiek op een relatie
      zondag 23 januari 2005 @ 01:38:57 #20
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_24699692
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik doelde dan ook niet specifiek op een relatie
    Ik ook niet .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_24699773
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh tuurlijk dat zou kunnen. Maar ik heb nooit de behoefte gevoeld, wordt niet opgewonden van de gedachte, eerlijk het tegenovergestelde. Ik vind mannen over het algemeen maar vervelende wezens maar helaas val ik op ze
    haha nou succes dan maar met je vervelende vriend maar waar ik dus op doelde is dat je zonder de behoefte te voelen het wel kunt willen.
    quote:
    Maar jij hebt dat wel bij mannen?
    nee, zoals ik al zei ben ik hetero en daar ben ik al lang achter. wel heb ik vrienden die homosexueel zijn. maar je vraag is vrij logisch en het zou zeker kunnen maar ook ik heb die behoefte niet. net als jij dus alleen dan andersom
    pi_24703579
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:44 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

haha nou succes dan maar met je vervelende vriend maar waar ik dus op doelde is dat je zonder de behoefte te voelen het wel kunt willen.
    [..]

nee, zoals ik al zei ben ik hetero en daar ben ik al lang achter. wel heb ik vrienden die homosexueel zijn. maar je vraag is vrij logisch en het zou zeker kunnen maar ook ik heb die behoefte niet. net als jij dus alleen dan andersom
    Dus jij gelooft ook niet zo in de urban myth.

Ik heb trouwens een lot uit de loterij getroffen
      zondag 23 januari 2005 @ 17:25:20 #23
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_24708798
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:09 schreef Tarak het volgende:

[..]

Kijken bijv. vrouwen nog wel naar homoseksuele mannen als lustobject of verandert dat ook.
    Ik zie homoseksuele mannen zéker als een lustobject! maar ik heb dan ook een homofetish...
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
      zondag 23 januari 2005 @ 18:45:20 #24
    51906 Haemorrhage
    Mooi fout is niet lelijk!
    pi_24710136
    quote:
    Op zondag 23 januari 2005 01:09 schreef Tarak het volgende:

[..]
    Wat ik een interessantere vraag vind is of je jezelf achteraf hebt beperkt door jejezelf als homo te benoemen. Wat voor invloed heeft die keuze eigenlijk op de manier waarop je - als mannelijke homo zijnde - naar vrouwen kijkt. En misschien ook andersom.

Is jezelf als homo benoemen, een keuze maken om niet meer op een seksuele manier naar vrouwen te kijken?
    Dat is inderdaad een interessante vraag. Maar ik denk dat het jezelf "benoemen" tot homo niet direct een invloed heeft. Immers, als je homo bent, kijk je sowieso meer, en op een andere manier, naar mannen dan naar vrouwen. En ik denk niet dat je ervoor kan kiezen om niet meer op een seksuele manier naar bepaalde mensen te kijken, want ik geloof niet dat je met een keuze een gevoel opzij kan zetten.
    pi_24710862
    @Tarak: sinds wanneer kan je je benoemen tot homo (behalve voor de nep)?? sinds wanneer is het een keuze die je maakt?? je lijkt bush wel! (niet als aanval bedoelt ofzo hoor )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')