idem hierquote:Op zondag 23 januari 2005 00:47 schreef Maikuuul het volgende:
Hij zegt dat ik valsspeel ? :S
ik heb als hetero gestemd mag dat ook ??quote:Op zondag 23 januari 2005 00:59 schreef Tarak het volgende:
Poll opnieuw gemaakt, nu doet 'ie het wel.
Ik ben homoseksueel. Daar twijfel ik niet aan. Ik heb geen zin in een eindeloze definitie discussie, maar ook homoseksuelen hebben heteroseksuele gevoelens.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:53 schreef GewoneMan het volgende:
hmm aangezien ik hetro ben stem ik maar op (m) gesekst met vrouwen, lieg ik ook niet
start je dit topic nou omdat je wil uitzoeken of je bi of homo bent? of weet je al dat je bi bent?
ik denk ook dat er verschil zit in mannen en vrouwen, vrouwen komen makkelijker voor uit dat ze lesbienne of bi zijn. dat komt denk ik ook mede door het feit dat het bij vrouwen meer geaccepteerd is. slaat natuurlijk nergens op maar het is helaas wel zo.
TS je hebt zelf niet eens gestemd
Weg representativiteit Er staat toch homo's in de titel van die poll.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik heb als hetero gestemd mag dat ook ??![]()
Dat is een urban myth.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:08 schreef SCH het volgende:
Waarom geloof je niet in pure homo of heteroseksualiteit?
mijn nederige excusesquote:Op zondag 23 januari 2005 01:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Weg representativiteit Er staat toch homo's in de titel van die poll.![]()
![]()
no offence (iets dat in andere topics weleens anders isquote:Op zondag 23 januari 2005 01:01 schreef SCH het volgende:
Voor mijn gevoel ben ik echt honderd procent op mannen gericht als het gaat om seksualiteit. Ik voel geen enkele aandrang om de vagijn te ontdekken.
nou vrij simpel, je hebt nog nooit sex gehad met een vrouw dus kun je ook niet weten hoe het is om sex met een vrouw te hebben.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:18 schreef SCH het volgende:
leg uit
Als je al niet eens de behoefte voelt om met een vrouw naar bed te gaan, lijkt het me niet echt aannemelijk dat het iets gaat worden.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou vrij simpel, je hebt nog nooit sex gehad met een vrouw dus kun je ook niet weten hoe het is om sex met een vrouw te hebben.
Oh tuurlijk dat zou kunnen. Maar ik heb nooit de behoefte gevoeld, wordt niet opgewonden van de gedachte, eerlijk het tegenovergestelde. Ik vind mannen over het algemeen maar vervelende wezens maar helaas val ik op zequote:Op zondag 23 januari 2005 01:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou vrij simpel, je hebt nog nooit sex gehad met een vrouw dus kun je ook niet weten hoe het is om sex met een vrouw te hebben.
sex met een man vind je fijn, dat heb je ervaren maar een vrouw is onbekend terrein (op 1 x zoenen na) zou het niet mogelijk zijn dat je ook dat lekker vind?
ik doelde dan ook niet specifiek op een relatiequote:Op zondag 23 januari 2005 01:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Als je al niet eens de behoefte voelt om met een vrouw naar bed te gaan, lijkt het me niet echt aannemelijk dat het iets gaat worden.
Ik ook nietquote:Op zondag 23 januari 2005 01:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik doelde dan ook niet specifiek op een relatie![]()
haha nou succes dan maar met je vervelende vriendquote:Op zondag 23 januari 2005 01:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh tuurlijk dat zou kunnen. Maar ik heb nooit de behoefte gevoeld, wordt niet opgewonden van de gedachte, eerlijk het tegenovergestelde. Ik vind mannen over het algemeen maar vervelende wezens maar helaas val ik op ze![]()
nee, zoals ik al zei ben ik hetero en daar ben ik al lang achter. wel heb ik vrienden die homosexueel zijn. maar je vraag is vrij logisch en het zou zeker kunnen maar ook ik heb die behoefte niet. net als jij dus alleen dan andersomquote:Maar jij hebt dat wel bij mannen?
Dus jij gelooft ook niet zo in de urban myth.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
haha nou succes dan maar met je vervelende vriendmaar waar ik dus op doelde is dat je zonder de behoefte te voelen het wel kunt willen.
[..]
nee, zoals ik al zei ben ik hetero en daar ben ik al lang achter. wel heb ik vrienden die homosexueel zijn. maar je vraag is vrij logisch en het zou zeker kunnen maar ook ik heb die behoefte niet. net als jij dus alleen dan andersom![]()
Ik zie homoseksuele mannen zéker als een lustobject! maar ik heb dan ook een homofetish...quote:Op zondag 23 januari 2005 01:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
Kijken bijv. vrouwen nog wel naar homoseksuele mannen als lustobject of verandert dat ook.
Dat is inderdaad een interessante vraag. Maar ik denk dat het jezelf "benoemen" tot homo niet direct een invloed heeft. Immers, als je homo bent, kijk je sowieso meer, en op een andere manier, naar mannen dan naar vrouwen. En ik denk niet dat je ervoor kan kiezen om niet meer op een seksuele manier naar bepaalde mensen te kijken, want ik geloof niet dat je met een keuze een gevoel opzij kan zetten.quote:Op zondag 23 januari 2005 01:09 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat ik een interessantere vraag vind is of je jezelf achteraf hebt beperkt door jejezelf als homo te benoemen. Wat voor invloed heeft die keuze eigenlijk op de manier waarop je - als mannelijke homo zijnde - naar vrouwen kijkt. En misschien ook andersom.
Is jezelf als homo benoemen, een keuze maken om niet meer op een seksuele manier naar vrouwen te kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |