Heb je er ooit iets gehaald?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:36 schreef Max_Dark het volgende:
Ah kopspijkers gezien dus. Maar wat bedoel je nou te zeggen? Als je een import shop zoekt kan je toch net zo goed de telefoongids erbij pakken? En Lik-Sang is een prima winkel, zijn goeie zaken mee te doen.
Straks poep je nog misquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik poep van grote hoogte op GTA![]()
Maar goed, ik ga hem sowieso pas in de zomer halenDan is er vast wel een pareltje te koop. Ik wou dat Sony met meer details kwam, dan kon ik alvast plannen. Bij de DS weet ik de komende 4 maanden welke games ik ga kopen zeg maar, en welke titels er daarna nog komen. Voor de PSP is het me allemaal nog te vaag eerlijk gezegd...
Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het gevalquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:39 schreef rijkv het volgende:
[..]
Heb je er ooit iets gehaald?
Nee ik kijk geen kopspijkers
Garantie?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het geval
Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik nietquote:
Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik niet
Via DHL laten versturen, betaal je wel een leuk bedrag aan verzendkosten, maar je weet zeker dat je het pakketje heel thuis krijgt en ook nog eens snelquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:44 schreef rijkv het volgende:
[..]
Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.
Nogmaals... als je het allemaal niet vertrouwt, wacht dan gewoon op de Europese release!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
Weet je, koop hem maar niet. Wacht maar lekker tot maartquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:17 schreef rijkv het volgende:
Op Liksang staat btw niet in wat voor taal de handleiding is, ik hoop niet Japans/Chinees ofzo.
Heb hier Edge 144 liggen, met daarin 6 pagina's over Mercury. Misschien nabestellen ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima site
@ de anderen. Zeker draait het om de games, maar er zijn nog niet zo HEEL veel interessante titels. En van de titels die ik het interessants vindt is niet veel bekendMercury, Tales of Eternia en Core Crisis. Als ze DAAR nou eens wat meer info over geven
Wordt Mercury bijvoorbeeld een launchtitel? Zo ja
Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.quote:Op zondag 23 januari 2005 09:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.
Ah. Dus toch de Europese straks?quote:Op zondag 23 januari 2005 09:59 schreef rijkv het volgende:
[..]
De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.
Ik wacht nog een paar maandjes voor ik er een koop.
Waarom neem je nog de moeite in met die jongen een gesprek aan te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2005 11:24 schreef Thomper het volgende:
Nog niks is officieel, het kan ook pas 31 maart zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |