abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24697809
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:36 schreef Max_Dark het volgende:
Ah kopspijkers gezien dus. Maar wat bedoel je nou te zeggen? Als je een import shop zoekt kan je toch net zo goed de telefoongids erbij pakken? En Lik-Sang is een prima winkel, zijn goeie zaken mee te doen.
Heb je er ooit iets gehaald?

Nee ik kijk geen kopspijkers
pi_24697819
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik poep van grote hoogte op GTA

Maar goed, ik ga hem sowieso pas in de zomer halen Dan is er vast wel een pareltje te koop. Ik wou dat Sony met meer details kwam, dan kon ik alvast plannen. Bij de DS weet ik de komende 4 maanden welke games ik ga kopen zeg maar, en welke titels er daarna nog komen. Voor de PSP is het me allemaal nog te vaag eerlijk gezegd...
Straks poep je nog mis

Maar van Mercury hoop ik echt dat het een launchtitel wordt, dat filmpje wat te downloaden is op eurogamer ziet er echt goed en leuk uit en alhoewel ik niet van racers houd, lijkt me Ridge Racers ook een leuke game om te hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24697836
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:39 schreef rijkv het volgende:

[..]

Heb je er ooit iets gehaald?

Nee ik kijk geen kopspijkers
Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het geval
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:41:45 #29
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24697849
Ja, Tales of Symphonia (Roy weet wel waar ik over praat ).

En Roy, moge uw poep dan zijnne doel grootsch missen!

Edit; er zijn trouwens meerdere filmpjes voor tech tv etc. gemaakt waar ze het magazijn van Lik Sang laten zien, het is echt een groot bedrijf met veel mensen in dienst, niet iemand die in zijn garage een hobbywinkeltje runt ofzo. Staat volgens mij ook wel op de website zelf.
pi_24697870
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:41 schreef Tain het volgende:

[..]

Mijn DS komt van Lik-Sang, binnen 5 dagen vanuit Hong Kong in Nederland met het weekend erbij gerekend. Goede winkel alleen ik vind de PSP te duur, maar dat is op het moment overal het geval
Garantie?
pi_24697884
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:42 schreef rijkv het volgende:

[..]

Garantie?
Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24697905
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:43 schreef Tain het volgende:

[..]

Voor garantie zou je hem moeten opsturen naar Lik-Sang denk ik, of dat echt geslaagd is, weet ik niet
Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.
pi_24697947
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:44 schreef rijkv het volgende:

[..]

Maar, ze sturen het ding natuurlijk op uit Azie, grote kans dat er iets mee gebeurt. Dan zit ik daar mee natuurlijk.
Via DHL laten versturen, betaal je wel een leuk bedrag aan verzendkosten, maar je weet zeker dat je het pakketje heel thuis krijgt en ook nog eens snel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24697956
DHL?
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:48:59 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24697979
De kans is helemaal niet zo groot, ze pakken hem goed in. Mijn DS doos dat in een grotere doos met piepschuim balletjes. Die wordt bezorgd door UPS en die gaan er echt niet mee smijten hoor

Ook de kans dat het vliegtuig met jouw PSP neerstort is niet zo heel groot
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24697985
Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
pi_24698017
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik betaal van te voren en krijg later pas het pakketje. Hmm
Nogmaals... als je het allemaal niet vertrouwt, wacht dan gewoon op de Europese release!
  zaterdag 22 januari 2005 @ 23:50:50 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24698018
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:49 schreef rijkv het volgende:
Weet je, koop hem maar niet. Wacht maar lekker tot maart Dat is voor jou fijner want dan kan je betalen als je hem ophaalt in de winkel en hem zelf vervoeren naar huis. Ook zijn wij dan klaar met import hulp aan je geven, want je gelooft ons toch niet als we zeggen dat LikSang een goede winkel is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_24698027
Je kan als je UPS of DHL kiest op internet bekijken waar je pakje op dat moment is.
UPS en DHL zijn koerierdiensten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24698078
Ik ga ze morgen een mailtje sturen, en dan denk ik dat ik er een bestel.
Er word me gewoon van alles verteld over mensen die een verneukt pakketje enzo kregen, blabla.
Maar als jullie zeggen dat LikSang een goede, betrouwbare winkel is, dan geloof ik het, zeker van iemand die bij Fok! Games zit, iig bedankt voor de hulp.

Edit: 150 euro, wtf?!

[ Bericht 4% gewijzigd door rijkv op 23-01-2005 00:02:54 ]
pi_24702148
Op Liksang staat btw niet in wat voor taal de handleiding is, ik hoop niet Japans/Chinees ofzo.
pi_24702250
quote:
Op zondag 23 januari 2005 09:17 schreef rijkv het volgende:
Op Liksang staat btw niet in wat voor taal de handleiding is, ik hoop niet Japans/Chinees ofzo.
Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.
pi_24702278
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima site

@ de anderen. Zeker draait het om de games, maar er zijn nog niet zo HEEL veel interessante titels. En van de titels die ik het interessants vindt is niet veel bekend Mercury, Tales of Eternia en Core Crisis. Als ze DAAR nou eens wat meer info over geven Wordt Mercury bijvoorbeeld een launchtitel? Zo ja Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
Heb hier Edge 144 liggen, met daarin 6 pagina's over Mercury. Misschien nabestellen ofzo?
pi_24702303
quote:
Op zondag 23 januari 2005 09:47 schreef Thomper het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Als je hem in Japan koopt, is de handleiding Japans, en de tekst van de menu's van de PSP, allemaal Japans. Spellen? Japans. Ze gaan nog geen Engels ondersteunen hoor, spellen worden nu pas vertaald voor de release in Amerika. Als je nu een PSP koopt, of een game ervoor, dan is het ding zelf en alles eromheen Japans.
De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.

Ik wacht nog een paar maandjes voor ik er een koop.
pi_24702330
quote:
Op zondag 23 januari 2005 09:59 schreef rijkv het volgende:

[..]

De PSP zelf is niet Japans volgens mij, je kan al een taal kiezen.

Ik wacht nog een paar maandjes voor ik er een koop.
Ah. Dus toch de Europese straks?
pi_24702406
Ja, lijkt me slimmer, dan kan ik tenminste gewoon naar de winkel teruglopen als het ding niet werkt.
En een fijne Nederlandse handleiding. En dan kan ik gelijk ook gewoon een spel kopen.

Want de Value Pack wordt toch iets van 250 euro?
Dat is een stuk goedkoper dan dat ding op Lik Sang met al die verzendkosten erbij.
pi_24702460
Ligt aan Sony hoe duur de Value Pack wordt, misschien wel 300. Of gewoon 250 ja, maar goed, dat zien we over een maandje wel.
pi_24702753
Of twee, 18 maart toch.
pi_24703049
Nog niks is officieel, het kan ook pas 31 maart zijn.
pi_24703699
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:24 schreef Thomper het volgende:
Nog niks is officieel, het kan ook pas 31 maart zijn.
Waarom neem je nog de moeite in met die jongen een gesprek aan te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')