quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:38 schreef dragonrider het volgende:
pak een dvd uit de kast en een lineaal en aan de slag maar
quote:en heb hier momenteel geen dvd-hoesjes liggen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:40 schreef dragonrider het volgende:
ja heb ook alleen het papiertje nodig, hoesje heb je nix aan, maar die heb je waarschijnlijk dan ook niet..., ook niet een game in een dvd hoesje?
Uitzomen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:54 schreef Black-Death het volgende:
aah top!
Maar als ik m in photoshop zet, wordt ie kleiner zeg maar. dat heeft te maken met de resolutie en dergelijke???
Waar kan ik in Photoshop zien waar die op staat ingesteld?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:37 schreef Type-R het volgende:
Vergeet niet om je document op 300 dpi (o.i.d.) te zetten.
als je weet wat je meetquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:45 schreef pooier het volgende:
meten is weten
Ja, uitgeprint.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:08 schreef mazaru het volgende:
Moet je hem uitgeprint laten zien?
Als je nog eens zo iets moet doen, zou je het programmaatje CoverPro eens moeten installeren.quote:Op zondag 23 januari 2005 17:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, uitgeprint.
Bedankt allemaal trouwens nog![]()
als je een nieuw document aanmaakt kan je dat instellenquote:Op zondag 23 januari 2005 13:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waar kan ik in Photoshop zien waar die op staat ingesteld?
Aah dan ga ik dat in het weekend wel even doen, dat is wel een stuk handiger. Thnxquote:Op maandag 24 januari 2005 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je nog eens zo iets moet doen, zou je het programmaatje CoverPro eens moeten installeren.
Je sleept er een plaatje naar toe, en CoverPro maakt het precies op maat voor je.
1,2,3 Klaar is Black-Death
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |