Sure, droom lekker verder. Of ben je gewoon bang dat al die inspanningen die je tot nu toe hebt geleverd in de hoop kans te hebben op een topsalaris om dan eindelijk die droomvrouw van jou te kunnen bemachtigen in feite helemaal niet noodzakelijk zijn geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....
Maar we hebben het nu meer over de catagorie vrouwen die er gewoon goed uitzien, zij zullen echt wel voor een rijkere man kiezen met wat geld (te) veel zodat zij zelf weinig heoven te doen...
De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
Mijn droomvrouw weet ik wie het is en die zal ik nooit meer (opnieuw) kunnen krijgen.quote:
Onderklasse bovenklasse discussie geloof ik wel, weet het niet durf er verders niks over te zeggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:14 schreef FuifDuif het volgende:
Dat geloof ik niet. Die 'onderklasse' (ik bedoel het absoluut niet beledigend naar die mensen toe!) is een aparte cultuur die niet te verenigen is met de 'bovenklasse'. Ik geloof niet dat het 'in general' zo werkt dat een 'onderklasse' meisje geïnteresseerd is in een 'bovenlaag' jongen... uitzonderingen daar gelaten.
Maar meen je het nu serieus dat jij nooit, maar dan ook echt nooit, meer een relatie wilt aangaan? Je wilt dus voor de rest van je leven single blijven?
Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kun je daar je al je wensen mee inwilligen en is je toekomst gegarandeerd door je eigen inspanningen?
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...quote:Maar je hebt liever een putjesschepper die 45 uur in de week werkt en 1500 euro mee naar huis neemt of iemand met pomp die 40 uur in de week werkt en een half miljoen netto per jaar verdient?
Inderdaad!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef erodome het volgende:
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...
Ja ja, bla bla... Mij hoor je in ieder geval niet dingen zeggen als:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:29 schreef FuifDuif het volgende:
Gossie Northside is het pubertje dat het niet kan hebben dat er ook volwassen mensen bestaan. Zielig sukkeltje.
De mensen met een topsalaris zullen zeer waarschijnlijk de mooie vrouwen er toch wel uitpikkenquote:De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
Als je een rijke Eppo trouwt hoef je financieel geen zorgen te maken ook al trouw je op huwelijkse voorwaardenquote:Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...
Tja, zo kan je het zien, maar dan ben je de rest van je leven aangewezen op de goedgevigheid van een ander, totaal afhankelijk, lekker leven zeg....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je een rijke Eppo trouwt hoef je financieel geen zorgen te maken ook al trouw je op huwelijkse voorwaarden
helaas nog altijd meer dan je denkt ( zeker in armere landen)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef erodome het volgende:
Dat zeg ik toch niet, als je trouwd om geld dan ben je eigenlijk een hoer...
Maar serieus, zoveel komt dat gewoon niet voor, dat is iets wat tussen jouw oren leeft voornamelijk...
Mwa... en toch zullen er ook nog een hoop mooie vrouwen zijn die ook niet zo denken en eerlijk gezegd hoef ik ook geen mooie vrouw die dan alleen maar trouwt vanwege me salaris, ik heb dan liever een "gemiddelde" vrouw (om het maar zo even uit te drukken) dan dat ik een knappe vrouw heb die alleen maar op mijn geld uit is, dan hoeft het voor mij ook echt niet!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk, de minder knappe/ lelijke vrouwen zullen er niet voor kunnen gaan....
Maar we hebben het nu meer over de catagorie vrouwen die er gewoon goed uitzien, zij zullen echt wel voor een rijkere man kiezen met wat geld (te) veel zodat zij zelf weinig heoven te doen...
De "werkende" man zoals ikzelf zal in de rest van de vrouwen een keuze moeten maken, mede omdat ik nooit een echt topsalaris zal gaan verdienen ben ik bang...
NEEN, ik zeg dat als iemand met iemand trouwd omdat hij/zij geld heeft hij/zij een hoer is....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee je zegt dat iedere vrouw die geld aanneemt van dr man nadat ze gescheiden is een hoer is
Alle vrouwen zijn hoeren dan, maar dat was al bekendquote:NEEN, ik zeg dat als iemand met iemand trouwd omdat hij/zij geld heeft hij/zij een hoer is....
Alsof alle vrouwen trouwen om geld, sure, ga slapen man....quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt geen financiele problemen meer als je met een rijke vent trouwt. Ook niet als je niet onder gemeenschap van goederen trouwt.
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren dan, maar dat was al bekend
Snap je nog steeds niet dat je dom, stigmatiserend en generaliserend bezig was?quote:Alsof alle vrouwen trouwen om geld, sure, ga slapen man....
Ik zou zeggen, lees art. 1:157 BW maar eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je daar een partner voor nodig dan, is het niet beter dat zelf te realiseren, want wees eens heel eerlijk, denk je nu echt dat een of andere ontzettend rijke eppo gaat trouwen met iemand in gemeenschap van goederen, zo ja, dan is hij wel heel erg dom...
[/quote]Ik ben het met je eens hoor, de zaken die jij noemt acht ik persoonlijk allemaal ook van groot belang; maar dat neemt niet weg dat inkomensoverwegingen wel degelijk vaak een grote rol spelen.quote:[..]
Nogmaals, wat iemand verdient is van geen enkel belang, of je me iemand lekker kan praten, je ontzettend goed laat voelen, je doet lachen, je hart stil laat staan en harder laat kloppen op hetzelfde moment, dat is wat belangerijk is, daar wordt je samen oud mee...
Door te zeggen dat alle vrouwen(en/of mannen) die enkel trouwen om geld hoeren zijn, nee vind ik niet dom...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snap je nog steeds niet dat je dom, stigmatiserend en generaliserend bezig was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |