Ga eens in op de argumenten.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:11 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Als jij het begrip 100% niet wil snappen, dan heeft verder reageren weinig zinIk kan er verder ook niks aan doen dat hij dat zelf gebruikt heeft.
Goh, echt niet? Mijn vriendin heeft een Marokkaanse vader en een Frans/Algerijnse moeder. Heeft gewoon een Nederlands paspoort (en voor de zeikerdjes, een Nederlandse opvoeding in de Nederlandse taal, en ze is ook nog eens een niet-Moslim, evenals haar ouders. En haar vrienden zijn voornamelijk blanke autochtone Nederlanders.......).quote:Op maandag 24 januari 2005 11:55 schreef Loohcs het volgende:
En dan nog ff die vergelijkingen van SCH, want die vergelijkingen die SCH maakt botsen niet met nationaliteit. Je kan je als Nederlander OOK Star Wars figuur voelen, maar je kan je NIET (als je zelf zegt je 100% turk te voelen) als Turk ook Nederlander voelen.
Ik zou hetzelfde aan jou kunnen vragen.quote:
Iemand kan zich prima 100% Turk voelen en 100% Nederlander, het één sluit het ander niet uit. Dus heeft het geen donder met wiskunde te maken.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:11 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Als jij het begrip 100% niet wilt snappen, dan heeft verder reageren weinig zinIk kan er verder ook niks aan doen dat hij dat zelf gebruikt heeft.
En daarin verschillen wij dus van mening. En op de een of ander manier denk ik dat dat ook zo zal blijven.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Iemand kan zich prima 100% Turk voelen en 100% Nederlander, het één sluit het ander niet uit. Dus heeft het geen donder met wiskunde te maken.![]()
En verklaar dan eens waarom het stukje hierboven over mijn vriendin onzin is, want dat beweer je namelijk.......quote:Op maandag 24 januari 2005 12:22 schreef Loohcs het volgende:
[..]
En daarin verschillen wij dus van mening. En op de een of ander manier denk ik dat dat ook zo zal blijven.
Ja, dat is natuurlijk wel waar het omgaat. We mogen blij zijn dat we na Ruud van Nistelrooy weer een mooie voetballer hebben die via de eerste divisie en Heerenveen het Nederlandse elftal haalt. Laten we hopen dat ie net als Ruud doorgroeit en net zo'n mooie carriere te gemoet treedt.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat maakt het uit, hij heeft gewoon voor een elftal gekozen. En met twee paspoorten kan hij deze keuze maken. Ugur welkom in het Oranje shirt. Al dat gevoel gebrabbel, hij heeft gewoon een afgewogen keuze gemaakt.
Ik heb liever niet dat me woorden in de mond worden gelegd. Ik heb nl. alleen gezegd dat als je ZELF zegt dat je je ALLEEN [insert nationaliteit] voelt, dat je je dan niet ook nog een andere nationaliteit kan voelen. Ik heb nergens gezegd hoe dat in het door jouw beschreven geval is. Ik heb nergens gezegd dat je je niet twee, drie of vier nationaliteiten kan voelen, alleen dat Yildirim gezegd heeft zich 100% (dus helemaal) Turk te voelen (en er dan dus geen ruimte is voor een andere nationaliteit).quote:Op maandag 24 januari 2005 12:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En verklaar dan eens waarom het stukje hierboven over mijn vriendin onzin is, want dat beweer je namelijk.......
Volgens mij ben jij Yildirim woorden in de mond aan het leggen. Hij heeft gezegd dat hij zich in zijn hart een echte Turk voelt. Hij heeft nooit gezegd dat hij zich in zijn hart ALLEEN maar een Turk voelt. Je kunt je best een echte Turk en een echte Nederlander voelen......quote:Op maandag 24 januari 2005 12:42 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat me woorden in de mond worden gelegd. Ik heb nl. alleen gezegd dat als je ZELF zegt dat je je ALLEEN [insert nationaliteit] voelt, dat je je dan niet ook nog een andere nationaliteit kan voelen. Ik heb nergens gezegd hoe dat in het door jouw beschreven geval is. Ik heb nergens gezegd dat je je niet twee, drie of vier nationaliteiten kan voelen, alleen dat Yildirim gezegd heeft zich 100% (dus helemaal) Turk te voelen (en er dan dus geen ruimte is voor een andere nationaliteit).
Daarover blijven wij dan van mening verschillen voor zover het nationaliteit betreft.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar, als je ZELF zegt dat je je 100% iets voelt zeg je NIET dat je je ALLEEN iets voelt.
Ik lees je signature nu pas.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:42 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Daarover blijven wij dan van mening verschillen voor zover het nationaliteit betreft.
Dan voelt hij zich dus niet 100% een echte Turk.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij Yildirim woorden in de mond aan het leggen. Hij heeft gezegd dat hij zich in zijn hart een echte Turk voelt. Hij heeft nooit gezegd dat hij zich in zijn hart ALLEEN maar een Turk voelt. Je kunt je best een echte Turk en een echte Nederlander voelen......
quote:Op maandag 24 januari 2005 13:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan voelt hij zich dus niet 100% een echte Turk.
Herken je jezelf erin?quote:Op maandag 24 januari 2005 13:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik lees je signature nu pas.
Als hij zich 100% Nederlander en 100% Turk voelt, voelt hij zich dus aan de ene kant Nederlander en aan de andere kant Turk. Dus dan voelt hij zich toch 50% Nederlander en 50% Turkquote:Op maandag 24 januari 2005 12:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Iemand kan zich prima 100% Turk voelen en 100% Nederlander, het één sluit het ander niet uit. Dus heeft het geen donder met wiskunde te maken.![]()
Nee. Maar ik vind hem goed gekozen. Ik vind dat ie 100% voor je opgaat. En dat er dus ook geen enkele andere signature mogelijk is.quote:
Ach, je kan ook gewoon iets in dit topic neerpleuren wat al 100 keer gezegd is en waar al 100 keer op gereageerd is......lees jij ook wel eens de topics of ben je alleen bezig met je postaantal op te krikken? Want echt bijdragen aan dit topic doe je momenteel nietquote:
Zo zou ik het niet omschrijven.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:57 schreef stame het volgende:
Dus dan voelt hij zich toch 50% Nederlander en 50% Turk
Ik ben gewoon bezig met te reageren op dit topic en proberen een discussie te voeren, maar dat is niet mogelijk als er gothicfiguren zijn die slechts reageren met "quote:Op maandag 24 januari 2005 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, je kan ook gewoon iets in dit topic neerpleuren wat al 100 keer gezegd is en waar al 100 keer op gereageerd is......lees jij ook wel eens de topics of ben je alleen bezig met je postaantal op te krikken? Want echt bijdragen aan dit topic doe je momenteel niet
Goed, leg mij even uit wat er precies gothic is aan mij?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bezig met te reageren op dit topic en proberen een discussie te voeren, maar dat is niet mogelijk als er gothicfiguren zijn die slechts reageren met "" en niet relevante zaken...
Je bent de zwakste schakel. Degene die geen zinnige bijdrage aan dit topic levert, dat ben jij.
In al je gebrabbel kan ik weinig zinnige argumenten vinden of het moet zo zijn dat in jouw ogen een slaapsmiley en 'n opmerking over postaantallen zinnige argumenten zijn.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goed, leg mij even uit wat er precies gothic is aan mij?
En verder bestaat mijn bijdrage aan dit topic uit meerdere posts die langer zijn dat 1 zin en die niet al een aantal keer door anderen gepost zijn. Zoek het woord 'zinnig' even op in het woordenboek wil je.......
"Houden van" vind ik toch een hele andere kwestie dan hoe je je voelt. Meerdere mensen 100% je liefde geven, vind ik ook dat dat kan. Maar je kan je toch niet 100% Nederlands en Turks voelen. Je voelt je toch ook niet 100% goed en 100% kut.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet omschrijven.
Stel, ik heb een kind. Ik hou heel veel van m'n kind, zo veel als mogelijk. Voor de volle '100%' zeg maar.
Een jaar later krijg ik er nog een tweeling bij, van wie ik allebei net zo veel hou.
Hou ik nu van alledrie slechts 33% of van alle drie 100%?
Ach ja, mij zonder het ergens op te baseren een gothic noemen is zinnigquote:Op maandag 24 januari 2005 14:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In al je gebrabbel kan ik weinig zinnige argumenten vinden of het moet zo zijn dat in jouw ogen een slaapsmiley en 'n opmerking over postaantallen zinnige argumenten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |