Als hij de bal vijf keer fatsoenlijk voorzwiept doet ie het al 10 keer zo goed als Castelen.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
Ugur speelt zelden briljant, ik vrees dat dat straks in Oranje iets meer gaat opvallen dan in de samenvattingen van Heerenveen. Een wedstrijd bestaat nou eenmaal niet alleen uit vrije trappen en voorzetten.
Op die zin ga ik even studeren, ben niet zo goed in wiskundequote:Op zondag 23 januari 2005 12:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als hij de bal vijf keer fatsoenlijk voorzwiept doet ie het al 10 keer zo goed als Castelen.
Maar hij is vrijwel elke wedstrijd beslissend. Dat blijft hangen. Ook gisteren weer bijna geen fatsoenlijke actie maar wel 2 assists...quote:Op zondag 23 januari 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
Ugur speelt zelden briljant, ik vrees dat dat straks in Oranje iets meer gaat opvallen dan in de samenvattingen van Heerenveen. Een wedstrijd bestaat nou eenmaal niet alleen uit vrije trappen en voorzetten.
We kunnen hem goed gebruiken, alleen die motivatie.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Te gek dat ie voor ons gekozen heeft, andersom had ik zwaar gebaald.
Ach, nu hij eenmaal de keuze heeft gemaakt. HIj moest nou eenmaal kiezen.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We kunnen hem goed gebruiken, alleen die motivatie.
"Omdat het systeem me meer ligt". Nou jottem, die heeft er dus zin in.
quote:Op zondag 23 januari 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Niet direct de topclubs, maar vooral FC Twente zal balen. Ugur bood zich daar min of meer aan.
quote:Op zondag 23 januari 2005 18:44 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar wij hebben nu SHARBEL TOUMA, en die is nog beter dan Yildirim
Met klaverjassen bedoel je?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:44 schreef tukkeronline het volgende:
Maar wij hebben nu SHARBEL TOUMA, en die is nog beter dan Yildirim
HIJ GAAT VOOR ORANJE SPELEN... wat moet ie nog meer terugdoen???quote:Op maandag 24 januari 2005 10:53 schreef Spideyman het volgende:
Maar toch vind ik het raar hoor.
Ben je geboren en getogen Nederlander, en dan wil je uitkomen voor Turkije? Waarom is hij dan uberhaupt niet verhuisd naar Turkije als daar z'n hart ligt? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen zoiets hebben van, wel profiteren van de Nederlandse geneugten, maar iets terug doen - ho maar.
Verstandige keuzequote:Op maandag 24 januari 2005 10:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
HIJ GAAT VOOR ORANJE SPELEN... wat moet ie nog meer terugdoen???
Sorry hoor, wat wil je nou eigenlijk. Wat moet die jongen terug doen dan? Er zijn Nederlanders die zich Indiaan voelen of een personage uit Star Wars. Die jongen voelt zich Turk, heeft ie ook wel wat aanleiding voor, lijkt me. Verder betaalt ie gewoon belasting en that's it.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:53 schreef Spideyman het volgende:
Maar toch vind ik het raar hoor.
Ben je geboren en getogen Nederlander, en dan wil je uitkomen voor Turkije? Waarom is hij dan uberhaupt niet verhuisd naar Turkije als daar z'n hart ligt? Ik kan me voorstellen dat sommige mensen zoiets hebben van, wel profiteren van de Nederlandse geneugten, maar iets terug doen - ho maar.
En je profiteert gewoon van de Nederlandse grondrechten?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voel me Klingon...
Ik ben hier geboren en getogen...quote:Op maandag 24 januari 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
En je profiteert gewoon van de Nederlandse grondrechten?
Voor welk nationaal elftal kies je?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en getogen...
Je hoeft je niet te excuseren, het is ok om te zeggen wat je denkt.quote:Op maandag 24 januari 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, wat wil je nou eigenlijk. Wat moet die jongen terug doen dan? Er zijn Nederlanders die zich Indiaan voelen of een personage uit Star Wars. Die jongen voelt zich Turk, heeft ie ook wel wat aanleiding voor, lijkt me. Verder betaalt ie gewoon belasting en that's it.
Dit soort praatjes komen me echt de keel uit. Blijkbaar moet je als 'allochtoon' tegenwoordig iedere ochtend het Wilhelmus achterstevoren declameren voordat je mee mag draaien.
Waarom is hij niet gaan wonen in Turkije? Hoe oud is hij nou helemaal? Als je 14 bent, dan neem je die beslissing niet zo makkelijk. Voor Nederland speel je met je hart inderdaad en als het niet bevalt of hij is niet goed genoeg, dan wordt hij niet meer opgeroepen. Net als met de anderen.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren, het is ok om te zeggen wat je denkt.
Ik zeg niet dat Yildirim een übernationalistische nederlander moet worden, iedereen wordt in eerste instantie gevormd door zijn of haar familie, daar kun je weinig aan doen. Ligt helemaal in het privédomein.
Echter, de vraag die ik opwerp is, als zijn hart in Turkije ligt, waarom is hij daar dan niet gaan wonen?
Voor Nederland speel je met je hart, vind ik. Verstandshuwelijken lopen meestal slecht af.
hmm ja...quote:Op maandag 24 januari 2005 11:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom is hij niet gaan wonen in Turkije? Hoe oud is hij nou helemaal? Als je 14 bent, dan neem je die beslissing niet zo makkelijk. Voor Nederland speel je met je hart inderdaad en als het niet bevalt of hij is niet goed genoeg, dan wordt hij niet meer opgeroepen. Net als met de anderen.
Ach, wat dat in de praktijk inhoudt: met je hart spelen. Hij wil uiteindelijk voor Galatasary ofzo spelen maar hij speelt nu echt wel met zijn hart voor Heerenveen. En door deze keuze is het misschien onmogelijk om ooit nog voor Gala te spelen dus ik heb alleen maar respect voor zijn keuze.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef Spideyman het volgende:
Echter, de vraag die ik opwerp is, als zijn hart in Turkije ligt, waarom is hij daar dan niet gaan wonen?
Voor Nederland speel je met je hart, vind ik. Verstandshuwelijken lopen meestal slecht af.
Ik ben het met Spideyman eens. Het is toch van de gekke dat je je 100% Turk voelt, maar dan voor het Nederlands elftal gaat voetballen. Sorry hoor maar een uitnodiging voor het nationale elftal zou je toch wel als een eer mogen beschouwen en dan komt ie met zulke uitspraken. Als het ff omdraai (wiskundig verantwoord) voelt hij zich dus NUL (!) procent Nederlander.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te excuseren, het is ok om te zeggen wat je denkt.
Ik zeg niet dat Yildirim een übernationalistische nederlander moet worden, iedereen wordt in eerste instantie gevormd door zijn of haar familie, daar kun je weinig aan doen. Ligt helemaal in het privédomein.
Het veranderen van club is nodig voor het maken van een carrière. Anders zou je altijd bij je eerste amateurclub moeten blijven. Zo'n tegen-zijn-gevoel-in-keuze voor het nationaal elftal van Nederland vind ik van een hele ander orde.quote:Inderdaad Suijk. Bovendien, Spideyman, vind je het ook gek dat Yildirim zich 100% inzet voor Heerenveen terwijl hij zich eigenlijk net een beetje meer Eagle, tukker en Galatasarayer voelt?
OMG, wiskundig verantwoord.quote:Op maandag 24 januari 2005 11:55 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Ik ben het met Spideyman eens. Het is toch van de gekke dat je je 100% Turk voelt, maar dan voor het Nederlands elftal gaat voetballen. Sorry hoor maar een uitnodiging voor het nationale elftal zou je toch wel als een eer mogen beschouwen en dan komt ie met zulke uitspraken. Als het ff omdraai (wiskundig verantwoord) voelt hij zich dus NUL (!) procent Nederlander.
Tuurlijk kan dat wel.quote:En dan nog ff die vergelijkingen van SCH, want die vergelijkingen die SCH maakt botsen niet met nationaliteit. Je kan je als Nederlander OOK Star Wars figuur voelen, maar je kan je NIET (als je zelf zegt je 100% turk te voelen) als Turk ook Nederlander voelen.
Tegen zijn gevoel in maak jij ervan. Ik denk dat ie nadrukkelijk zegt dat ie zich (ook) Turk voelt omdat hij dat team niet heeft gekozen.quote:Het veranderen van club is nodig voor het maken van een carrière. Anders zou je altijd bij je eerste amateurclub moeten blijven. Zo'n tegen-zijn-gevoel-in-keuze voor het nationaal elftal van Nederland vind ik van een hele ander orde.
Ja, en waarom woont Boulahrouz in Duitsland, van Bronckhorst in Spanje, van Hooijdonck in Turkije, van der Meyde in Italie, Robben in Engeland, Davids in Italie, Hofland in Duitsland, John in Engeland, Makaay in Duitsland, Melchiot in Engeland, van Nistelrooy in Engeland, van der Sar in Engeland, van Persie in Engeland en Zenden in Engeland. Ze zouden met hun hart voor Nederland moeten spelen dus waarom wonen ze er dan niet?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:39 schreef Spideyman het volgende:
Als jij het begrip 100% niet wilt snappen, dan heeft verder reageren weinig zinquote:Op maandag 24 januari 2005 12:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
OMG, wiskundig verantwoord.Draai alsjeblieft je username om en zoek het op in het telefoonboek.
[..]
Tuurlijk kan dat wel.
[..]
Tegen zijn gevoel in maak jij ervan. Ik denk dat ie nadrukkelijk zegt dat ie zich (ook) Turk voelt omdat hij dat team niet heeft gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |