abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24724357
yesss ben blij dat ie voor Nederland heeft gekozen! want eindelijk gaan jullie Nederlands voortaan mijn naam goed uitspreken en spellen :p
pi_24724372
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:47 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als ze in Suriname eens wat minder coke zouden snuiven zouden ze een heel mooi elftal kunnen opbouwen.

En er is inderdaad wel sprake van geweest, een jaar of 5/6 geleden!
Dat laatste lijkt me sterk want toen waren Reiziger, Kluivert, Seedorf en Davids al een tijdje international voor Nederland. EK '96 deden ze bijvoorbeeld mee voor Oranje.

Dat Suriname een mooi elftal had kunnen hebben ben ik het wel mee eens. Jammer dat ze er daar niet meer werk van hebben gemaakt. Hoe meer sterke nationale elftallen, hoe beter vind ik.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24724494
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:42 schreef stame het volgende:

[..]

ja inderdaad, ben ik het helemaal eens. Het gaat dus om het voelen en niet om het zijn, maar dat snapte FritsVanEgters volgens mij ook wel
Ik was in eerste instantie het vraagteken vergeten, ik vind het zelf namelijk nogal raar klinken, wel iets zijn, maar dat je dan niet kan voelen wat je bent.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24724569
Even de reactie van een willekeurige Turk uit m'n msn

Dat worden prettige verblijven in Turkije voor Yildirim

[21:33:18] Biliyorum se: ugur is voor nl
[21:35:03] Biliyorum se: ik hoop echt dat nl tegen turkije moet
binnenkort
[21:35:12] Biliyorum se: en dan moet hij in de 11 zijn
[21:35:13] Biliyorum se: kk aap
[21:35:20] Biliyorum se: ze maken hem dood jonge met scheldwoorden
[21:35:24] get big, or : ja en als ie scoort
[21:35:31] get big, or : dan kan ie niet meer normaal op vak. naar
turkije denk ik
[21:35:31] get big, or : of wel
[21:35:39] Biliyorum se: zeker niet
[21:35:49] Biliyorum se: sukkel
[21:35:59] Biliyorum se: ik denk dat hij niet eens fatsoenlijk naar de
leger kan gaan
[21:36:04] Biliyorum se: ook al is het maar 1 maandje
[21:36:05] get big, or : als ie dat al gaat doen
[21:36:14] Biliyorum se: ze neuken hem als hij gaat daar hard jonge
[21:36:18] Biliyorum se: figuurlijk dan he
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24724658
quote:
Op maandag 24 januari 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me sterk want toen waren Reiziger, Kluivert, Seedorf en Davids al een tijdje international voor Nederland. EK '96 deden ze bijvoorbeeld mee voor Oranje.

Dat Suriname een mooi elftal had kunnen hebben ben ik het wel mee eens. Jammer dat ze er daar niet meer werk van hebben gemaakt. Hoe meer sterke nationale elftallen, hoe beter vind ik.
't Ging toen ook niet over de gevestigde namen maar over de mindere sterren uit de Nederlandse competitie met Surinaamse roots, zoals er recent nog een hoop uit zijn gekomen voor de Antillen.

Natuurlijk is het een non-issue als je kunt kiezen tussen Suriname en Nederland, sowieso qua sportief niveau, maar ook qua organisatie, prestige en ambiance. Dan hoef je als sportman niet lang na te denken. Neem ook een Thierry Henry, wie durft er te zeggen dat hij voor Martinique had moeten kiezen, of Zidane voor Algerije?

De keuze tussen Turkije en Nederland is nou eenmaal lastiger. Qua niveau, prestige en geschiedenis wint Nederland waarschijnlijk (hoewel Turkije 3e werd op het laatste WK, en Nederland?), maar niet met een overweldigende voorsprong. Maar je moet als voetballer ook kijken waar je meer kans maakt om daadwerkelijk een vaste waarde te worden in het elftal, wat dat betreft scoort Turkije weer meer punten. En daarnaast speelt ook persoonlijke voorkeur een rol. Al met al denk ik een beslissing waar je zoals Yildirim gedaan heeft goed over moet nadenken, nemen we het hem nu kwalijk dat hij dat heeft gedaan?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24724673
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:13 schreef cultheld het volgende:

Dat worden prettige verblijven in Turkije voor Yildirim

[blaat]
't Niveau straalt er vanaf

[ Bericht 45% gewijzigd door Sack_Blabbath op 24-01-2005 15:28:02 ]
pi_24724683
Doe maar niet zeg, posten uit je msn hier
  maandag 24 januari 2005 @ 15:22:54 #233
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24724714
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:13 schreef cultheld het volgende:
Soort zoekt soort zullen we dan maar zeggen...
pi_24724769
quote:
Op maandag 24 januari 2005 13:58 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Nee. Maar ik vind hem goed gekozen. Ik vind dat ie 100% voor je opgaat. En dat er dus ook geen enkele andere signature mogelijk is.
Het blijft kinderachtig om op de persoon te spelen en een ironisch bedoelde signature erbij te halen als je geen argumenten hebt. Op die manier kàn ik niet eens op de feiten reageren.

Verder ben ik het ermee eens dat de discussie niet echt nuttig is op deze manier. Wat ik aan wilde geven is dat ik het raar vond dat Yildirim aangaf 100% Turk te zijn en dan voor het Nederlandse nationale elftal te kiezen omdat zijn gevoel niet meetelde, that's all.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24724878
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

't Niveau straalt er vanaf
Het is wel de mening van een heleboel Turken Hopelijk speelt Nederland een keer in een uitverkocht stadion in Istanbul: De hel van Turkije
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24724898
Hoi Cultheld!
pi_24724919
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:26 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Het blijft kinderachtig om op de persoon te spelen en een ironisch bedoelde signature erbij te halen als je geen argumenten hebt. Op die manier kàn ik niet eens op de feiten reageren.
Gewoon doen, hoor. Maar dat deed je niet. Het voornaamste wat je deed was zeggen dat onze meningen verschillen en dat dat zo zou blijven. Dat heet een dooddoener. M.a.w. jij ontweek de discussie zelf.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24724943
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is wel de mening van een heleboel Turken Hopelijk speelt Nederland een keer in een uitverkocht stadion in Istanbul: De hel van Turkije
Ach, dat zal niet meevallen voor Yildirim, maar voor de rest weten we sinds de vorige inside informatie van je Turkse vriendjes hoe serieus we ze moeten nemen
pi_24724994
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ach, dat zal niet meevallen voor Yildirim, maar voor de rest weten we sinds je vorige inside informatie van je Turkse vriendjes hoe serieus we ze moeten nemen
Agreed.

En daarbij 'doodmaken met woorden' is alweer heel wat anders dan wat cultje beweerde in het vorige topic.
  maandag 24 januari 2005 @ 15:43:49 #240
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24725007
Ja, ik snap ook niet helemaal dat hij zegt dat zijn hart helemaal bij Turkije ligt. OK hij heeft 100 % Turks bloed, maar of dat nou de doorslag moet geven. Geboren en opgegroeid in Nederland, met Nederlands paspoort, tussen Nederlanders. Dan ligt je hart toch ook wel bij het land waarin je altijd gewoond hebt, zou je zeggen.
Of hijn is dermate geindoctrineerd door zijn ouders en de Turkse gemeenschap in NL die Turkije afschilderen als het beste land ter wereld.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_24725047
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:42 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Agreed.

En daarbij 'doodmaken met woorden' is alweer heel wat anders dan wat cultje beweerde in het vorige topic.
Doodmaken gaat moeilijk in een goed beveiligd stadion. Maar als Ugur in z'n geboortedorp komt, dan is ie het haasje
pi_24725083
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Doodmaken gaat moeilijk in een goed beveiligd stadion. Maar als Ugur in z'n geboortedorp komt, dan is ie het haasje
Apeldoorn?
pi_24725086
quote:

[..]

Ik denk inderdaad dat hij Apeldoorn beter maar de rest van z'n leven maar links moet laten liggen
pi_24725122
quote:
Van Basten zet Yildirim in voorselectie Oranje

24/1/2005 15:38

Marco van Basten hield woord. Vlak nadat Ugur Yildirim zaterdagavond bekend had gemaakt dat hij kiest voor het Nederlands elftal, liet de bondscoach weten dat hij de begaafde rechtspoot opneemt in zijn voorlopige selectie.

Oranje oefent op 9 februari in Birmingham tegen Engeland. Vijf dagen eerder maakt bondscoach Van Basten zijn definitieve selectie bekend. Naar verwachting zal Yildirim deel uitmaken van de Nederlandse ploeg.

Yildirim, in Nederland opgegroeid maar met Turkse ouders, twijfelde lange tijd of hij voor Nederland dan wel Turkije moest uitkomen als international. Zaterdag hakte hij de knoop door.
vi.nl

pi_24725150
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Apeldoorn?
Ah ik dacht dat ie in Turkije was geboren.
Correctie dan: Het dorp van z'n familie
pi_24725169
quote:

[..]

Hij mag nu niet meer de apenheul in
pi_24725185
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ah ik dacht dat ie in Turkije was geboren.
Correctie dan: Het dorp van z'n familie
Er vanuit gaande dat z'n familie niet uit een grote stad komt: daar wordt ie als de koning binnengehaalt. Trotste mensen hoor die Turken, en een Nederlands international is zeker iets om trots op te zijn.

en bovendien verwachten ze daar dat hij nu bakken met geld het dorp binnen gaat brengen
pi_24725243
quote:
Op maandag 24 januari 2005 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Er vanuit gaande dat z'n familie niet uit een grote stad komt: daar wordt ie als de koning binnengehaalt. Trotste mensen hoor die Turken, en een Nederlands international is zeker iets om trots op te zijn.

en bovendien verwachten ze daar dat hij nu bakken met geld het dorp binnen gaat brengen
Hoeveel Turken ken je echt? En dan bedoel ik "kennen" anders dan alleen van naam. Hij wordt juist niet als koning binnengehaald, dat zou ie wel zijn als ie voor Turkije zou spelen. Turken zijn ontzettend nationalistisch. Hij is echt een traditionele Turk, die veel waarde hecht aan de islam en zich een echte Turk voelt. Denk je nou echt dat Turkse mensen tegen hem zullen zeggen: Jongen, geweldig dat jij als echte Turk voor Nederland speelt. Die jongen gaat kogels koppen als ie ooit tegen Turkije heeft gespeeld.
pi_24725423
Ze zullen het hem niet in dank afnemen misschien, dat weet Ugur dan zelf als de beste. Denk je niet? Dat heeft hem er blijkbaar niet van weerhouden om voor Oranje te keizen.

En ik denk wel dat ook Turkse mensen trots op hem zullen zijn als hij het goed doet in Oranje.
pi_24725476
quote:
Op maandag 24 januari 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoeveel Turken ken je echt? En dan bedoel ik "kennen" anders dan alleen van naam. Hij wordt juist niet als koning binnengehaald, dat zou ie wel zijn als ie voor Turkije zou spelen. Turken zijn ontzettend nationalistisch. Hij is echt een traditionele Turk, die veel waarde hecht aan de islam en zich een echte Turk voelt. Denk je nou echt dat Turkse mensen tegen hem zullen zeggen: Jongen, geweldig dat jij als echte Turk voor Nederland speelt. Die jongen gaat kogels koppen als ie ooit tegen Turkije heeft gespeeld.
Ja dit zeggen diezelfde vriendjes die jou lieten geloven dat hij voor Turkije ging kiezen. Daaaaaag cultheld, droom maar lekker verder. En ten tweede is hij helemaal geen traditionele Turk. Ken jij hem? En dan bedoel ik echt 'kennen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')