Dat laatste lijkt me sterk want toen waren Reiziger, Kluivert, Seedorf en Davids al een tijdje international voor Nederland. EK '96 deden ze bijvoorbeeld mee voor Oranje.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als ze in Suriname eens wat minder coke zouden snuiven zouden ze een heel mooi elftal kunnen opbouwen.
En er is inderdaad wel sprake van geweest, een jaar of 5/6 geleden!
Ik was in eerste instantie het vraagteken vergeten, ik vind het zelf namelijk nogal raar klinken, wel iets zijn, maar dat je dan niet kan voelen wat je bent.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:42 schreef stame het volgende:
[..]
ja inderdaad, ben ik het helemaal eens. Het gaat dus om het voelen en niet om het zijn, maar dat snapte FritsVanEgters volgens mij ook wel
't Ging toen ook niet over de gevestigde namen maar over de mindere sterren uit de Nederlandse competitie met Surinaamse roots, zoals er recent nog een hoop uit zijn gekomen voor de Antillen.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me sterk want toen waren Reiziger, Kluivert, Seedorf en Davids al een tijdje international voor Nederland. EK '96 deden ze bijvoorbeeld mee voor Oranje.
Dat Suriname een mooi elftal had kunnen hebben ben ik het wel mee eens. Jammer dat ze er daar niet meer werk van hebben gemaakt. Hoe meer sterke nationale elftallen, hoe beter vind ik.
't Niveau straalt er vanafquote:Op maandag 24 januari 2005 15:13 schreef cultheld het volgende:
Even de reactie van een willekeurige Turk uit m'n msn
Dat worden prettige verblijven in Turkije voor Yildirim
[blaat]
Soort zoekt soort zullen we dan maar zeggen...quote:Op maandag 24 januari 2005 15:13 schreef cultheld het volgende:
Even de reactie van een willekeurige Turk uit m'n msn
Het blijft kinderachtig om op de persoon te spelen en een ironisch bedoelde signature erbij te halen als je geen argumenten hebt. Op die manier kàn ik niet eens op de feiten reageren.quote:Op maandag 24 januari 2005 13:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind hem goed gekozen. Ik vind dat ie 100% voor je opgaat. En dat er dus ook geen enkele andere signature mogelijk is.
Het is wel de mening van een heleboel Turkenquote:
Gewoon doen, hoor. Maar dat deed je niet. Het voornaamste wat je deed was zeggen dat onze meningen verschillen en dat dat zo zou blijven. Dat heet een dooddoener. M.a.w. jij ontweek de discussie zelf.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:26 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Het blijft kinderachtig om op de persoon te spelen en een ironisch bedoelde signature erbij te halen als je geen argumenten hebt. Op die manier kàn ik niet eens op de feiten reageren.
Ach, dat zal niet meevallen voor Yildirim, maar voor de rest weten we sinds de vorige inside informatie van je Turkse vriendjes hoe serieus we ze moeten nemenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is wel de mening van een heleboel TurkenHopelijk speelt Nederland een keer in een uitverkocht stadion in Istanbul: De hel van Turkije
Agreed.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, dat zal niet meevallen voor Yildirim, maar voor de rest weten we sinds je vorige inside informatie van je Turkse vriendjes hoe serieus we ze moeten nemen![]()
Doodmaken gaat moeilijk in een goed beveiligd stadion. Maar als Ugur in z'n geboortedorp komt, dan is ie het haasjequote:Op maandag 24 januari 2005 15:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Agreed.
En daarbij 'doodmaken met woorden' is alweer heel wat anders dan wat cultje beweerde in het vorige topic.
Apeldoorn?quote:Op maandag 24 januari 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doodmaken gaat moeilijk in een goed beveiligd stadion. Maar als Ugur in z'n geboortedorp komt, dan is ie het haasje
Ik denk inderdaad dat hij Apeldoorn beter maar de rest van z'n leven maar links moet laten liggenquote:Op maandag 24 januari 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doodmaken gaat moeilijk in een goed beveiligd stadion. Maar als Ugur in z'n geboortedorp komt, dan is ie het haasje
vi.nlquote:Van Basten zet Yildirim in voorselectie Oranje
24/1/2005 15:38
Marco van Basten hield woord. Vlak nadat Ugur Yildirim zaterdagavond bekend had gemaakt dat hij kiest voor het Nederlands elftal, liet de bondscoach weten dat hij de begaafde rechtspoot opneemt in zijn voorlopige selectie.
Oranje oefent op 9 februari in Birmingham tegen Engeland. Vijf dagen eerder maakt bondscoach Van Basten zijn definitieve selectie bekend. Naar verwachting zal Yildirim deel uitmaken van de Nederlandse ploeg.
Yildirim, in Nederland opgegroeid maar met Turkse ouders, twijfelde lange tijd of hij voor Nederland dan wel Turkije moest uitkomen als international. Zaterdag hakte hij de knoop door.
Ah ik dacht dat ie in Turkije was geboren.quote:
Hij mag nu niet meer de apenheul inquote:Op maandag 24 januari 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat z'n familie niet uit een grote stad komt: daar wordt ie als de koning binnengehaalt. Trotste mensen hoor die Turken, en een Nederlands international is zeker iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 24 januari 2005 15:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ie in Turkije was geboren.
Correctie dan: Het dorp van z'n familie
quote:Op maandag 24 januari 2005 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat z'n familie niet uit een grote stad komt: daar wordt ie als de koning binnengehaalt. Trotste mensen hoor die Turken, en een Nederlands international is zeker iets om trots op te zijn.
en bovendien verwachten ze daar dat hij nu bakken met geld het dorp binnen gaat brengen
Ja dit zeggen diezelfde vriendjes die jou lieten geloven dat hij voor Turkije ging kiezen. Daaaaaag cultheld, droom maar lekker verder. En ten tweede is hij helemaal geen traditionele Turk. Ken jij hem? En dan bedoel ik echt 'kennen'.quote:Op maandag 24 januari 2005 16:01 schreef cultheld het volgende:
[..]Hoeveel Turken ken je echt? En dan bedoel ik "kennen" anders dan alleen van naam. Hij wordt juist niet als koning binnengehaald, dat zou ie wel zijn als ie voor Turkije zou spelen. Turken zijn ontzettend nationalistisch. Hij is echt een traditionele Turk, die veel waarde hecht aan de islam en zich een echte Turk voelt. Denk je nou echt dat Turkse mensen tegen hem zullen zeggen: Jongen, geweldig dat jij als echte Turk voor Nederland speelt. Die jongen gaat kogels koppen als ie ooit tegen Turkije heeft gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |