abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24676184
Misschien ben ik de enige gek die hier last van heeft maar ik vind het vrij irritant. Ben je net lekker aan het sexen enzo krijg je kramp in je voet Zijn er meer mensen die dit hebben? Kramp op de meest vervelende momenten. Je denkt dan nog niet aandenken en gewoon doorgaan maar op een gegeven moment doet die kramp in je voet gewoon teveel pijn. Nou is mijn vraag wat doe je eraan? Hoe gaat die kramp snel over?
Woepsie
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:16:45 #2
18965 Rishie
expanding the Gift
pi_24676326
ik ga altijd even op mijn tenen staan dan is het binnen 5 sec weg
the right man in the wrong place can make all the difference
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:19:42 #3
18965 Rishie
expanding the Gift
pi_24676409
tjah..
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:25:33 #4
18965 Rishie
expanding the Gift
pi_24676560
pi_24676811
op een koude plek gaan staan, meen ik me te herhinneren...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_24677089
Het gebeurt weleens ja, lig je lekker opgevouwen en wordt lekker geneukt en dan schiet het ineens in je lies ofzo, maar dat is niet zo erg als een voetkramp, even benen strekken en het gaat wel weer...

Voetkramp wil nog weleens gebeuren als ik uitermate vaak klaarkom, span mijn voeten tijdens het klaarkomen, gaat automatisch, dat wil heel af en toe nog weleens fout gaan, het gebeurt zelden, maar is niet grappig, nou ja voor mij dan niet, meen me te herrineren dat mijn man het aardig grappig vond om mij door de slaapkamer te zien hinken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:52:34 #7
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24677291
Heb ik ook weleens ja, ook in mijn kuiten.
Echt 100% voorkomen kun je het denk ik niet, veel water drinken en zo nu en daneen banaan (kramp schijnt te komen door een tekost aan kalium) zou helpen.
pi_24677371
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens....
als ik bovenop zit en ik heb kramp in mijn voet kan ik gewoon mijn tenen naar voren trekken en dan gaat het vanzelf over....
lig je onderop wordt het wat moeilijker....kan het vaak niet laten om dan heel hard te schreeuwen KRAMP!!! en vervolgens helemaal in een deuk te liggen....humor tijdens de sex is goed
pi_24677402
Water drinken heb ik idd wel eens over gehoord maar banaan eten?? Haha wist niet dat dat er ook tegen hielp. En idd op een koude vloer staan dan is het snel over maar dan komt het vaak ook weer snel terug.
Woepsie
pi_24677451
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef oOfaithOo het volgende:
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens....
als ik bovenop zit en ik heb kramp in mijn voet kan ik gewoon mijn tenen naar voren trekken en dan gaat het vanzelf over....
lig je onderop wordt het wat moeilijker....kan het vaak niet laten om dan heel hard te schreeuwen KRAMP!!! en vervolgens helemaal in een deuk te liggen....humor tijdens de sex is goed
Ja dat bedoel ik dat heb ik dus ook. Opeens zo van hoooo KRAMP hehe. Opzich wel grappig maar niet altijd even leuk soms heb je er ff geen zin in en ga je liever door met waar je mee bezig was :p
Woepsie
pi_24677658
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef -badeendjuh- het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dat heb ik dus ook. Opeens zo van hoooo KRAMP hehe. Opzich wel grappig maar niet altijd even leuk soms heb je er ff geen zin in en ga je liever door met waar je mee bezig was :p
ja wat moet je anders...als ik kramp heb dan heb ik ook echt kramp en nou bler ik ook niet altijd zo hard...je kan het ook normaal zeggen : "mop, ik heb kramppppp.... en dan kan ik het ook wel zonder te lachen zeggen
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:52:08 #12
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_24678745
De pijnlijkste vind ik toch de kuitkramp, had ik eens voor toen ik onder lag en deed zo veel zeer dat ik men lul ook nog eens goed verdraaide. Dan heb je niet echt veel zin meer...

EDIT: slaaptekort verhoogt ook de kans op krampen. En water drinken is echt goed (vermoed dat daar een beetje kalium in zit trouwens). Daarom zijn alcohol en koffie ook krampbevorderend want ze stoten water af...
pi_24684371
Ik heb om de haverklap kramp, wat ik ook doe, maar bij mij is het van medische oorzaak. Ook tijdens de seks, overal in mijn benen waar je maar kramp kunt krijgen. Het ergst vind ik het in mijn heup als ik bovenop zit, dan kan ik niet eens meer van hem af komen. Enige wat bij mij helpt is gewoon tegenstrekken, dan verdwijnt het na een tijdje.
pi_24686952
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 21:10 schreef -badeendjuh- het volgende:
Misschien ben ik de enige gek die hier last van heeft maar ik vind het vrij irritant. Ben je net lekker aan het sexen enzo krijg je kramp in je voet Zijn er meer mensen die dit hebben? Kramp op de meest vervelende momenten. Je denkt dan nog niet aandenken en gewoon doorgaan maar op een gegeven moment doet die kramp in je voet gewoon teveel pijn. Nou is mijn vraag wat doe je eraan? Hoe gaat die kramp snel over?
zoooo irritant is dat!! ik heb t ook weleens in mn tenen ja!! dan moet je gewoon je tenen heel erg spannen, ik trek ze dan weleens naar boven... helpt soms wel.
ik heb t ook soms mijn lies of heup. zoo erg!! maar weet daar jammer genoeg niks tegen
pi_24702843
ik heb wel eens kramp in mijn kuit en dat doet gloeiende gloeiende zeer
Sex on television can't hurt you unless you fall off.
  zondag 23 januari 2005 @ 13:47:49 #16
108257 Vla
het lekkerste toetje...
pi_24705667
Kramp ook hier aanwezig... Helaas...

Gelukkig heb ik een lieve vriend die, zodra het gebeurd, mijn tenen naar achter drukt.
pi_24708596
quote:
Op zondag 23 januari 2005 13:47 schreef Vla het volgende:
Kramp ook hier aanwezig... Helaas...

Gelukkig heb ik een lieve vriend die, zodra het gebeurd, mijn tenen naar achter drukt.
Zo een vriend wil ik ook de mijne lacht me alleen maar uit als ik kramp heb hehe
Woepsie
  zondag 23 januari 2005 @ 17:23:59 #18
93941 slim_blondjuh
If there was....
pi_24708773
whhaha dat is mij ook wel eens gebeurd :p sta je daar door de kamer te hupsen, vriendlief krom liggend van de slappe lach achterlatend
no hate, there would never have been love....
  zondag 23 januari 2005 @ 19:44:21 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_24711044
heb ik ook vrij vaak. is echt mega irritant, probeer een andere houding te zoeken zodat het weggaat
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_24746728
als je echt vaak last hebt van kramp kun je daarvoor gewoon pilletjes halen bij de dokter
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_24782971
Ik heb daar ook vaak last van. Bij mij is het echter een medische kwestie. Een te kort aan een of ander stofje in mijn bijnieren zorgt voor problematische spieren, zoals krampen en "spastische" neigingen.

Wat ik weet is idd veel water drinken, spieren sterk houden door te sporten zodat ze veel stoffen opnemen en ik slik elke dag extra magnesium. Ik heb er minder last van ook tijdens de sex. Is misschien wat extremere situatie, maar wie weet....misschien heb je er wat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')