Ja dat bedoel ik dat heb ik dus ook. Opeens zo van hoooo KRAMP hehe. Opzich wel grappig maar niet altijd even leuk soms heb je er ff geen zin in en ga je liever door met waar je mee bezig was :pquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:55 schreef oOfaithOo het volgende:
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens....
als ik bovenop zit en ik heb kramp in mijn voet kan ik gewoon mijn tenen naar voren trekken en dan gaat het vanzelf over....
lig je onderop wordt het wat moeilijker....kan het vaak niet laten om dan heel hard te schreeuwen KRAMP!!! en vervolgens helemaal in een deuk te liggen....humor tijdens de sex is goed![]()
ja wat moet je anders...als ik kramp heb dan heb ik ook echt kramp en nou bler ik ook niet altijd zo hard...je kan het ook normaal zeggen : "mop, ik heb kramppppp.... en dan kan ik het ook wel zonder te lachen zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:58 schreef -badeendjuh- het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dat heb ik dus ook. Opeens zo van hoooo KRAMP hehe. Opzich wel grappig maar niet altijd even leuk soms heb je er ff geen zin in en ga je liever door met waar je mee bezig was :p
zoooo irritant is dat!! ik heb t ook weleens in mn tenen ja!! dan moet je gewoon je tenen heel erg spannen, ik trek ze dan weleens naar boven... helpt soms wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:10 schreef -badeendjuh- het volgende:
Misschien ben ik de enige gek die hier last van heeft maar ik vind het vrij irritant. Ben je net lekker aan het sexen enzo krijg je kramp in je voetZijn er meer mensen die dit hebben? Kramp op de meest vervelende momenten. Je denkt dan nog niet aandenken en gewoon doorgaan maar op een gegeven moment doet die kramp in je voet gewoon teveel pijn. Nou is mijn vraag wat doe je eraan? Hoe gaat die kramp snel over?
Zo een vriend wil ik ook de mijne lacht me alleen maar uit als ik kramp hebquote:Op zondag 23 januari 2005 13:47 schreef Vla het volgende:
Kramp ook hier aanwezig... Helaas...![]()
Gelukkig heb ik een lieve vriend die, zodra het gebeurd, mijn tenen naar achter drukt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |