je spreekt het uit als sheelinquote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:06 schreef k_man het volgende:
Sorry hoor, maar Shealyn?Is dat een naam?
Je hebt tenslotte je auto al getattoeerd, dus dit is een eitjequote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:58 schreef bl0emetjE het volgende:
hmm, ik denk dat ik eens een poging ga wagen
Lijkt mij ook wel een erg leuk idee!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:37 schreef Silmarwen het volgende:
Misschien moet je daar even een ander topic voor openen of een evrzoek topic maar dat is aan de mods om zoiets open te laten (al hoewel het mij een best leuk idee lijkt)
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:36 schreef piere het volgende:
Als we toch bezig zijn. Ik wil leuke vrolijke schilderijen hebben. Zijn er hier mensen die die maken?
Ik bedoel dan een beetje Cartoonachtig, leuke kleuren en olieverf.
sorry dat ik me in je topic meng katje![]()
Laat eens wat schetsen zien? Dan zouden anderen daarop verder gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:14 schreef katje het volgende:
ja daar moet je fantasie voor hebben.. maar ik bedoel eigenlijk met veel lichte pastel kleuren fantasieachtige beestjes eromheen misschien zelfs wat bomen eromheen ofzo.. verzin iets leuks!
en vinnut niet erg hoor als mensjes gebruik maken van mij topic zolang mij idee nog wel een beetje op de voorgrond blijft
We zullen je niet vergeten hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:14 schreef katje het volgende:
ja daar moet je fantasie voor hebben.. maar ik bedoel eigenlijk met veel lichte pastel kleuren fantasieachtige beestjes eromheen misschien zelfs wat bomen eromheen ofzo.. verzin iets leuks!
en vinnut niet erg hoor als mensjes gebruik maken van mij topic zolang mij idee nog wel een beetje op de voorgrond blijft
Dat is koel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:17 schreef katje het volgende:
hahaha ja das beetje moeilijk.. heb geen scanner.. maar probeer wel ff of ik het misschien van de week ffies bij me vriend kan inscannen.. als zijn scanner weer gemaakt is tenminste :S
Dan schilder je een tekeningquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan niet tekenen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |