Lijkt mij ook inderdaad. Hoewel het wel moeilijk zal gaan bij die nazi's.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:58 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat die boete wel ongeldig wordt verklaard, als jij kan aantonen dat je in het bezit was van een dergelijke vergunning op het moment van de boete.
belt ?!?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:10 schreef nein het volgende:
Ik wacht wel tot die bekeurder me terugbelt, en nee, het is een losse kaart, maar ik zit erover te denken om maar es flink creatief met plakband te gaan doen.
oh nu snap ik m pas..haha Ik dacht dat je zat te zeuren over "terug belt"quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:13 schreef Xtreem het volgende:
belt!?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:27 schreef Phaedrus het volgende:
Toevallig was ik laats bij de rechter (voor een andere parkeerzaak) en terwijl ik zat te wachten werd de zaak behandeld van een man die wel een vergunnung had, maar 'm niet in de auto had liggen. Deze zaak was dus al afgewezen door de OvJ in de bezwaarprocedure en nu was er beroep in gesteld bij de rechter. De rechter oordeelde dat de man "schuldig" was, maar halveerde de boete. Ik denk dat in jouw geval de OvJ je bezwaar af zal wijzen met als motivering dat het jouw verantwoordelijkheid is de vergunning zo te bevestigen dat ie niet weg kan glijden / vallen / whatever. Met een beetje mazzel kan de rechter het sanctiebedrag verminderen, maar verwacht er niet te veel van.
Is wel zo, ik heb echter al 2 keer een boete gekregen vanwege 'verkeerd parkeren' terwijl ik gewoon netjes in een vak stond waar ik mocht staan. alletwee zijn die niet eens aangekomen. Een andere keer had ik een kaartje gekocht maar die was gevallen, boete is toen ook kwijtgescholden. weet niet meer precies, heb alleen zeker weten niets betaald.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:27 schreef Phaedrus het volgende:
lalallalaa
Jeetje, als ze zelfs niet moeilijk doen over een parkeerkaartje (die je zelfs nog van iemand anders had kunnen lenenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:48 schreef mistraldk het volgende:
[..]
Is wel zo, ik heb echter al 2 keer een boete gekregen vanwege 'verkeerd parkeren' terwijl ik gewoon netjes in een vak stond waar ik mocht staan. alletwee zijn die niet eens aangekomen. Een andere keer had ik een kaartje gekocht maar die was gevallen, boete is toen ook kwijtgescholden. weet niet meer precies, heb alleen zeker weten niets betaald.
NIet echt dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef nein het volgende:
Laat ik t vloeken maar ff achterwege houden, .......
Ik betaal godver#@$ 20 euro per maand voor een niet-gegarandeerde parkeerplek
Sjezus, doe rustig man.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:53 schreef nein het volgende:
Laat ik t vloeken maar ff achterwege houden, maar blijkbaar heb ik dus niet goed opgelet eergisteren, en is m'n vergunningskaart dus van mn dashboard gevallen en dus nie zichtbaar voor de parkeerpolitie
En nu dus een bekeuring...
Ik heb al gebeld met de parkeerpolitie en de knakker die me bekeurd heeft zou me terugbellen, maar wat is de kans dat m'n bezwaar ook gegrond wordt verklaard?
Ik betaal godver#@$ 20 euro per maand voor een niet-gegarandeerde parkeerplek, en moet nu verdomme 45 euro betalen omdat dat kreng niet in t zicht lag... *pissig*
ik quote mezelf al ff:quote:Op vrijdag 21 januari 2005 15:26 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Sjezus, doe rustig man.
Als dat ding niet zichtbaar is, hoe kan zo'n parkeerpolitiepik dan zien dat je een vergunning hebt? Inderdaad: niet. Kun je pissig zijn enzo, is echt vreselijk nutteloos.
Gewoon effe contact opnemen en als je aan kunt tonen dat je een vergunning hebt, zie ik het niet gebeuren dat je de boete alsnog moet betalen. Als dat wel zo is, mag je van mij naar hartelust gaan schelden.
quote:Ik snap best dat ze me bekeuren, aangezien zij ook niet kunnen zien dat mn vergunning goed was etc, maar ik hoop tich echt dat ze t willen kwijtschelden ..
Ja, belt of gebeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |