Sheridana + 1 +quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:11 schreef Sheridana het volgende:
The Italian Job
Alfie
Quills
Get Carter
Little voice
Miss Congeniality
Ik meen dat hij een kenner is van o.a. Robin Williams, Rob Schneider, Christina Applegate enzo..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Van wie ben je wel een kenner dan...?
eeuhhh.... ben wat meer van de spektakelfilms enzoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Van wie ben je wel een kenner dan...?
quote:
Christina applegate niet zo, alhoewel ik Married with Children gewildig vindquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik meen dat hij een kenner is van o.a. Robin Williams, Rob Schneider, Christina Applegate enzo..
Bicentennial Man..quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Christina applegate niet zo, alhoewel ik Married with Children gewildig vind
Rob Schneider is cool, zelfs zijn vaak kleine optredens in Adam Sandler films en andersom
En Robin Williams is gewoon altijd goed
Behalve in die robotfilm (ben naam ff kwijt)
Als je dit bekijkt zie je ongeveer wat mijn soort films zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:22 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Bicentennial Man..
Oke, genoteerd
Goed natuurlijk!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:20 schreef Patch het volgende:
The Italian Job - Mark Wahlberg
Alfie - Jude Law
Get Carter - Sylvester Stallone
tot ziens oude mevrouw.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:28 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga mijn trein halen....fijn weekend![]()
Easy Rider (zijn beste film!!)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:30 schreef Patch het volgende:
Doe dan maar een keer 8 films met Dennis Hopper
haagse_elfje + 1quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Easy Rider (zijn beste film!!)
Apocalypse Now
Speed
waterworld
unspeakable
giant
king of the mountain
sunset heat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |