dat scherp versus onscherp vond ik wel charmant (het schip deint op de golven) maar ik ga deze toch niet opsturen denk ik, als ik er al eentje opstuur...of ik moet morgen nog een sub,ieme ingeving krijgenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:49 schreef Bowiefan het volgende:
Ik moest op mijn werk erg turen om te zien wat het is Re, thuis staat het beeldscherm blijkbaar anders ingesteld, hier zag ik het wel vrij vlot.
Maar ik vind het geen mooie foto, die kadereling is erg storend en ik heb in eerste instantie nogal het idee dat de hele foto bewogen is, ik moet erg goed kijken om te zioen dat er ook onbewogen delen op de foto staan. Het idee vind ik wel leuk.
Ik heb wel wat geprobeerd met uitsnedes, maar wat ik erg jammer vind is dat dan een groot deel van de achtergrond wegvalt:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:32 schreef Bowiefan het volgende:
die andere scooter is een stuk leuker idd Rewimo
die vele kleuren en de houding van je fotomodel schreeuwen gewoon beweging.
kwa storende elementen is deze foto weer leuker.
op je inzending staan die andere scooters een beetje storend in beeld, en de positie van je model is saai, misschien moet je daar nog ff een uitsnede van maken
btw: you've got mail
Ik heb nog even gekeken. Omdat het autootje van rechts naar links beweegt zou ik aan de linkerkant meer ruimte houden en de foto horizontaal houden ipv verticaal. Dan valt er idd een heel deel muurschildering weg, en dat is dan weer jammer. Het is ook jammer dat er dan weer andere dingen in het plaatje komen, zodat je er eigenlijk niks mee wint. Ik zou hem dus lekker gewoon origineel houdenquote:Op zondag 23 januari 2005 15:01 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog iets te vertellen over mijn crop?
Hij is te grootquote:Op zondag 23 januari 2005 19:57 schreef pascalheister het volgende:
vond deze nog in het archief, wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |