Wat ik vandaag hoorde was dat die lens RMF is ofzo (???). Dat wil zeggen MF in de AF stand zonder de motor te slopen, zoiets ..... komt me goed uit. Hij bevalt lekker ja, en geen hunten ??? Ach dit is 1 foto uit een reeks van 130, dus tja .....quote:Op maandag 31 januari 2005 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
hele mooie foto [14.gif] .. geen last van 'hunten' met je lens zo te zien
Het ultieme rukonderwerpen over dat spelen ga ik helemaaaaaaaal niks zeggenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:48 schreef elcastel het volgende:
Zullen we volgende maand druppels doen ? Ik ben net zo lekker aan het spelen
Hadden we die trouwens al niet eens gehad??quote:Op maandag 31 januari 2005 00:51 schreef fr.oosje het volgende:
druppels zijn saai
ja en ze zijn saaiquote:Op maandag 31 januari 2005 01:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hadden we die trouwens al niet eens gehad??
Komt me nogal bekent voor.
quote:
ik was niet ontevreden deze maandquote:Op maandag 31 januari 2005 00:03 schreef Shark.Bait het volgende:
O
Ook namens k_man en Xilantof bij deze... alvast.. jazeker
quote:Op maandag 31 januari 2005 09:35 schreef CompuMess het volgende:
hoho, pas je wel op?? voor je het weet heeft FOK! weer een ban aan z'n servers hangen van die stomme Amerikaanse fotoservers!
Jaaa, jij zit volgende week in Roosendaal toch? Wij zijn er dan zeer waarschijnlijk ook. Misschien kunnen we nog even minimeetenquote:Op maandag 31 januari 2005 10:12 schreef exile0000 het volgende:
Iedereen gefeliciteerd! Ik ben zelf ook erg blij met mijn 15 puntjes en de 15e plaats. Voor de komende wedstrijd hoop ik iets op te kunnen klimmen. Ik ga in ieder geval mijn best doen! Als iemand nu het onderwerp Carnaval instuurt, dan kan ik vast aan de slag!
quote:Op maandag 31 januari 2005 10:22 schreef Bowiefan het volgende:
misschien een idee voor een onderwerp: angst
kan puckzzzzzz tenminste meedoen, gezichtsexpressie examinator...
130!?!?!??!?!?!!!!!!!!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:08 schreef elcastel het volgende:
Wat ik vandaag hoorde was dat die lens RMF is ofzo (???). Dat wil zeggen MF in de AF stand zonder de motor te slopen, zoiets ..... komt me goed uit. Hij bevalt lekker ja, en geen hunten ??? Ach dit is 1 foto uit een reeks van 130, dus tja ......
zoiets heeft de 18-70 DX lens ook van Nikon...quote:Op maandag 31 januari 2005 00:08 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat ik vandaag hoorde was dat die lens RMF is ofzo (???). Dat wil zeggen MF in de AF stand zonder de motor te slopen, zoiets ..... komt me goed uit. Hij bevalt lekker ja, en geen hunten ??? Ach dit is 1 foto uit een reeks van 130, dus tja ......
Kom gerust even langs in de Biggelaar. Zoek naar twee personen in klapstoeltjes met warme chocomel en wat camera's op statieven. De kans is groot dat wij dat zijnquote:Op maandag 31 januari 2005 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaaa, jij zit volgende week in Roosendaal toch? Wij zijn er dan zeer waarschijnlijk ook. Misschien kunnen we nog even minimeeten
Ja het werkt echt fantastisch, dat je daarbij het motortje heel houdt is natuurlijk best een voordeel. Jij trouwens bedankt voor de puntjes, je redenatie was precies de reden dat ik hem had ingezonden. Foto technisch kon je er namelijk niet veel mee .... Jij ziet tenminste wat anderen niet zien.quote:Op maandag 31 januari 2005 11:14 schreef Xilantof het volgende:
zoiets heeft de 18-70 DX lens ook van Nikon...
die is ook AF met MF override.
ik was er al regelmatig langs gescrolled, en toch... bewegen op en top. dus daarom had ik hem impulsief de volle mep gegeven. (en heb geen spijt van overigensquote:Op maandag 31 januari 2005 11:27 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja het werkt echt fantastisch, dat je daarbij het motortje heel houdt is natuurlijk best een voordeel. Jij trouwens bedankt voor de puntjes, je redenatie was precies de reden dat ik hem had ingezonden. Foto technisch kon je er namelijk niet veel mee .... Jij ziet tenminste wat anderen niet zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |