Zo , ik ben terug in Nederland als een getrouwd man , het was werkelijk schitterend om mee te maken .
We zijn kris kras door Amerika gevlogen , waarbij ik me af en toe wel zorgen maakte om mijn vriendinnetje , aangezien zij 5 maanden zwanger is , en ook nog een beetje vliegangst heeft , maar uiteindelijk is alles goed gegaan , de vluchten waren:
Amsterdam - Atlanta
Atlanta - Las Vegas
Las Vegas - Salt Lake City
Salt Lake City - New York
New York - Amsterdam
Waarbij we in Las Vegas en New York echt verbleven.
Bij onze aankomst op Las Vegas bleken onze koffers nog op Atlanta te staan , wat op zich al aardig kut is , maar aangezien onze trouwkleren er in zaten was dit aardig minder.
Maar Delta Airlines bracht onze koffers netjes dezelfde nacht al naar ons hotel Circus Circus op de strip in Las Vegas.
Na een dag rond te hebben gehangen op de strip , en onze marriage licence te hebben gehaald bij het courthouse , kwam de dag van ons huwelijk.
We zijn netjes opgehaald door een witte limo, met een chaufeur van ongeveer 1 meter 50 , wat leuke plaatjes opleverde aangezien mijn lengte
![]()
We zijn getrouwd in The Little White Wedding Chapel , (nee niet door Elvis
![]()
) , wat echt een ervaring was .
Het blijft een productiemaatschappij , en dat geld ook voor de huwelijken in Las Vegas , de afhandeling was een beetje kil , maar degene die ons daadwerkelijk trouwde was heel lief en vriendelijk.
En toen was het volgende koppel al aan de beurt
Alles was live via het internet te volgen , zodat onze ouders en vrienden konden meekijken.
We werden dan ook met sms-jes bestookt na de bruiloft
De volgende dag , moesten we nog wat formaliteiten afhandelen zodat het huwelijk ook in Nederland rechtsgeldig is , dit is overigens pas over een week of 4 a 6
![]()
.
We hebben toen ook nog wat toeristische trekpleisters bezocht , als echte Nederlanders betaamd, En de dag daarna vertrok ons vliegtuig weer naar New York , waar we een korte huwelijksreis ( lees huwelijksweekend
![]()
) hadden.
Daar was het natuurlijk helemaal schitterend , en hebben we lekker toeristje gespeeld , zoals je op de foto's kan zien
![]()
Al met al was het een schitterende dag voor ons , en dit is zeker een aanrader wanneer je een iets aparte bruiloft wilt , zonder dat je op het plaatselijke stadhuis staat , met een feestje in een gehuurd zaaltje van de plaatselijke dansvereniging.
![]()
Poseren ? , ik doe niet anders ![]()
![]()
![]()
Het kan aardig heet worden in zo'n woestijn , wie plant daar ook een stad neer ?
De favoriete wagen van mijn vriendin slash vrouw , we hadden helaas al een toeristen Dodge gehuurd ![]()
![]()
![]()
zo sta ik er altijd bij op metrostations ![]()
Onze dochter is ook heel hoog op het Empire State Builing geweest[ Bericht 7% gewijzigd door Xlarge op 09-06-2005 08:56:57 ]