Dat is een insinuationquote:
Je zet jezelf echt zwaar voor lul.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:29 schreef Vampier het volgende:
[..]
Dat is een insinuation
an indirect (and usually malicious) implication
Zijn probleem, niet het mijne.. Illegal copy of windows98 for dummy's is niet zo duur. Had ie de handleiding er maar bij moeten kopieren.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
Als dat zo is, denk je dan echt dat hij aan jou vraagt om dat te verwijderen ?????
Ik begin dat terrorisme in Amerika steeds beter te begrijpen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:22 schreef Vampier het volgende:
[..]
En hoe bedoel je dat? Als je hier woonde dan had ik je dus nu aangeklaagd voor slander.
aspersion: an abusive attack on a person's character or good name
It's a fact, that's one thing you've proven last night...quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:29 schreef Vampier het volgende:
[..]
Dat is een insinuation
an indirect (and usually malicious) implication
Als je goed luistert hoor je Vampier huilend naar de NSA en CIA rennen....quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik begin dat terrorisme in Amerika steeds beter te begrijpen...
Door bepaalde republikeinen ook wel 'terrism' genoemd.quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik begin dat terrorisme in Amerika steeds beter te begrijpen...
Om het ook maar eens in goed Nederlands te zeggen: "What else is new"quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je zet jezelf echt zwaar voor lul.
alsof jij zo slim overkomtquote:Op donderdag 20 januari 2005 06:34 schreef Vampier het volgende:
ik reageerd nog steeds inhoudelijk... zouden de heren dat ook kunnen doen? Of is mijn kijk op Nederland juist dat het vol met zwakzinnige zit?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:34 schreef Vampier het volgende:
ik reageerd
quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:34 schreef Vampier het volgende:
zwakzinnige
Die gozer lijkt serieus op de eigenaar van de compquote:Op donderdag 20 januari 2005 06:42 schreef Michael_Moore het volgende:
even een ontopic plaatje tussendoor...
[afbeelding]
Volgens mij heb je niks gezegd over het feit dat die man van die computer maar 3 tanden had....quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:44 schreef Vampier het volgende:
[..]
Die gozer lijkt serieus op de eigenaar van de comp
en dat zijn nu net die kleine details die zijn geloofwaardigheid zo zwaar ondermijnen...quote:Op donderdag 20 januari 2005 06:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niks gezegd over het feit dat die man van die computer maar 3 tanden had....
Nee hoor dit geintje heb je al eens vaker uit gehaald.quote:Op donderdag 20 januari 2005 05:45 schreef Vampier het volgende:
HAHAHHAHA JULLIE ZIJN ER ALLEMAAL INGETRAPT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |