quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef Hbjr het volgende:[..]
ik lees zo, net je verslag. De muziek was juist erg goed. Ze hadden een geweldige hoogblazer en ze ondersteunde buble zeer goed! De drummer voelde de boel lekker aan en ik heb heerlijk genoten. Het was zeker een goede big band en ik heb echt geen klachten over het concert
Verder.. werk wat aan je schrijfstijl en belicht eens waarom je het minder vond.. ik ken je namelijk niet
Volgens mij lees je het verkeerde stukje hoor
![]()
Er staat nergens dat ik het niet leuk vond ofzo
![]()
. De bigband speelde juist geweldig. Zal het stukje even uit mn verslag quoten dan:
"Op naar het hoofdprogramma. Michael Buble kwam het podium op en de eerste indruk was dat het leek alsof ie net dronken ergens backstage wakker was geworden. Die indruk verdween al snel toen hij met zijn eerste nummer begon. Michael Buble heeft een ongelofelijk goede live-stem, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is als je naar een concert gaat.
Buble werd ondersteunt door een 13-koppige bigband, die allemaal uitstekend speelden. Verder is de man echt een geboren entertainer. Hij was onstage ontzettend grappig en betrok het publiek heel erg goed bij het concert. Qua entertainment-value was dit echt het beste concert waar ik naartoe ben geweest. Qua muziek dan nog niet, maar de kwaliteit van de muziek was de hele avond door ook erg goed. Het concert duurde tenslotte in totaal ongeveer 100 minuten, wat niet te kort en niet te lang was. Al met al een uitstekend concert." Ik zeg alleen dat de muziek niet het beste is wat ik ooit gehoord heb, en dat bedoel ik niet negatief. Ik ben naar muzikaal gezien betere concerten geweest alleen
![]()
. Ik zal het wel ff wat duidelijker maken.
Ik snap alleen niet waar je vandaan haalt dat ik het concert niet leuk vond :S