abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 oktober 2007 @ 23:26:15 #126
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53875536
Michael Buble
><(({°>
pi_53890398
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef Hbjr het volgende:

[..]

ik lees zo, net je verslag. De muziek was juist erg goed. Ze hadden een geweldige hoogblazer en ze ondersteunde buble zeer goed! De drummer voelde de boel lekker aan en ik heb heerlijk genoten. Het was zeker een goede big band en ik heb echt geen klachten over het concert

Verder.. werk wat aan je schrijfstijl en belicht eens waarom je het minder vond.. ik ken je namelijk niet
Volgens mij lees je het verkeerde stukje hoor Er staat nergens dat ik het niet leuk vond ofzo . De bigband speelde juist geweldig. Zal het stukje even uit mn verslag quoten dan:

"Op naar het hoofdprogramma. Michael Buble kwam het podium op en de eerste indruk was dat het leek alsof ie net dronken ergens backstage wakker was geworden. Die indruk verdween al snel toen hij met zijn eerste nummer begon. Michael Buble heeft een ongelofelijk goede live-stem, iets wat niet altijd vanzelfsprekend is als je naar een concert gaat.

Buble werd ondersteunt door een 13-koppige bigband, die allemaal uitstekend speelden. Verder is de man echt een geboren entertainer. Hij was onstage ontzettend grappig en betrok het publiek heel erg goed bij het concert. Qua entertainment-value was dit echt het beste concert waar ik naartoe ben geweest. Qua muziek dan nog niet, maar de kwaliteit van de muziek was de hele avond door ook erg goed. Het concert duurde tenslotte in totaal ongeveer 100 minuten, wat niet te kort en niet te lang was. Al met al een uitstekend concert."

Ik zeg alleen dat de muziek niet het beste is wat ik ooit gehoord heb, en dat bedoel ik niet negatief. Ik ben naar muzikaal gezien betere concerten geweest alleen . Ik zal het wel ff wat duidelijker maken.

Ik snap alleen niet waar je vandaan haalt dat ik het concert niet leuk vond :S
pi_53897603
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:00 schreef nemesis4 het volgende:

[..]

Volgens mij lees je het verkeerde stukje hoor Er staat nergens dat ik het niet leuk vond ofzo . De bigband speelde juist geweldig. Zal het stukje even uit mn verslag quoten dan:

Ik snap alleen niet waar je vandaan haalt dat ik het concert niet leuk vond :S
ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? ( )
"I don't know quotes" -Quoteless
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:59:41 #129
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53898887
Meest hilarische was dat hij Smells Like Teen Spirit inzette en doorhad dat de oudjes voorin het niet helemaal snapte..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53899818
Ik heb kaartjes van hem nog een keer weggooid, ookal waren ze zó duur, ;/
Twee jaar geleden ofzo, voor Antwerpen of Brussel ofzo..Zou met mijn toemalige vriendin gaan, totdat het uit ging...

Anyway, in het begin vond ik hem wel óke, soms goed. Maar nu vind ik hem vooral zeurderig overkomen. Niet mijn kind-of-music.
tsja
pi_53901944
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Hbjr het volgende:

[..]

ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? ( )
Waarschijnlijk omdat het niet volledig zijn stijl was? Je moet er van houden.
pi_53903722
quote:

[..]

Ik was de chick die naast'm zat en ik kan je garanderen dat ik m'n mond heb gehouden :p En nee, zowel babette als froukje was stil dus

Vond het ook te gek! Weet alleen niet hoe lang de beste man al in het land was want hij zag er te brak uit gewoon. Show was top though...
pi_53904308
quote:

[..]

Oh dan zal ik het wel vaag hebben opgeschreven . Er zijn artiesten waarvan ik de nummers die ze schrijven leuker vind. Een bepaald nummer leuker dan Home en Feeling Good om het maar even te verduidelijken. De kwaliteit van de muziek was geweldig met de bigband, maar ik ben naar concerten geweest waar de nummers die gespeeld werden meer mijn smaak waren . Het is dus niet de achtergrondmuziek, maar puur de nummers van Buble (die trouwens wel OK zijn hoor )

Nu is het wel duidelijk lijkt me
pi_53906602
Ja het is weer geheel duidelijk. Ik vond hem echt geweldig, ben nu nog meer fan.. haha
Ja och, bigband is ook niet een schreeuw / dans festival thing..... alsnog heb ik staan schreeuwen, dansen en zitten lachen met de persoon met wie ik was
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_54384648
Vanavond Bublé in Antwerpen
pi_54395581
En weer voorbij was echt weer vet. Eigenlijk hetzelfde als in Amerika, zonder de krijsende amerikanen dan. Nu wachten @ dvd .
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:17:17 #137
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_55190139
Het duurt ff, maar nu heb ik hem ook ontdekt! Everything spookt al een paar dagen door mijn hoofd, maar ik kende z'n muziek verder niet echt (behalve Feeling Good natuurlijk) dus nog maar ff wat op internet geluisterd. Toen ik net 2 cd's bij Blokker tegenkwam (Caught In The Act met dvd en It's Time) heb ik ze meteen maar meegenomen klinkt tot nu toe erg lekker allemaal, heerlijke stijl
pi_74375515
Giga kick naar boven, want Michael heeft weer een nieuw album uitgebracht "Crazy Love" en dat is weer verdomd fijn...
pi_74375884
En hij gaat een concert geven, waar ik heen ga met een vriendin
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 4 november 2009 @ 13:07:22 #140
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_74382423
Wij gaan er ook heen
pi_74390041
Oh ja! Ben er ook bij de 19e mei in t Gelredome... Wel nog ver weg zeg, dan zitten we alweer in de lente
pi_88122894
Meer mensen die gisteren geweest zijn?? Ik vond het echt super leuk! Hij is ook onwijs grappig tussen de nummers door, heb me dood gelachen om zijn grappige stemmetjes. Mocht het zingen niks meer worden kan hij nog een soort 2e Jeff Dunham worden o.i.d. :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 31 oktober 2010 @ 09:50:03 #143
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_88165704
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef rena het volgende:
Meer mensen die gisteren geweest zijn?? Ik vond het echt super leuk! Hij is ook onwijs grappig tussen de nummers door, heb me dood gelachen om zijn grappige stemmetjes. Mocht het zingen niks meer worden kan hij nog een soort 2e Jeff Dunham worden o.i.d. :')
Wij zijn ook geweest. Super leuke avond gehad. Ik wist wel dat hij veel grappen tussen zijn nummers door heeft. Heb ook een DVD van hem. Overigens denk ik wel dat een stadion een beetje te groot is voor dit soort artiesten. Qua populariteit krijgt hij het makkelijk vol maar voor het type optreden wat hij doet is een gewone theaterzaal denk ik beter... geeft wat meer sfeer.
pi_88317654
Bublé is goed!

Luister naar Lost, Hold on of naar zijn versie van Always on my mind...

Winehouse? Is dat echt een zangeres?
Kraai, kraai kras... Brul Biair Jengel....
Paul
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:42:38 #145
1571 marky
Heerlijk.... sleur
  donderdag 10 februari 2011 @ 13:46:00 #146
1571 marky
Heerlijk.... sleur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')