ik lees zo, net je verslag. De muziek was juist erg goed. Ze hadden een geweldige hoogblazer en ze ondersteunde buble zeer goed! De drummer voelde de boel lekker aan en ik heb heerlijk genoten. Het was zeker een goede big band en ik heb echt geen klachten over het concertquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:40 schreef nemesis4 het volgende:
Gister ook geweest. Even een klein verslagje op mn hyves getikt: wouterj85.hyves.nl
Was geweldig iig
Volgens mij lees je het verkeerde stukje hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef Hbjr het volgende:
[..]
ik lees zo, net je verslag. De muziek was juist erg goed. Ze hadden een geweldige hoogblazer en ze ondersteunde buble zeer goed! De drummer voelde de boel lekker aan en ik heb heerlijk genoten. Het was zeker een goede big band en ik heb echt geen klachten over het concert![]()
Verder.. werk wat aan je schrijfstijl en belicht eens waarom je het minder vond.. ik ken je namelijk niet
ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? (quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:00 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Volgens mij lees je het verkeerde stukje hoorEr staat nergens dat ik het niet leuk vond ofzo
. De bigband speelde juist geweldig. Zal het stukje even uit mn verslag quoten dan:
Ik snap alleen niet waar je vandaan haalt dat ik het concert niet leuk vond :S
Waarschijnlijk omdat het niet volledig zijn stijl was? Je moet er van houden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Hbjr het volgende:
[..]
ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? ()
Ik was de chick die naast'm zat en ik kan je garanderen dat ik m'n mond heb gehouden :p En nee, zowel babette als froukje was stil dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Hbjr het volgende:
[..]
ik wou meer weten hoe je tot de conclusie kwam dat je de muziek iets minder vond. Was het omdat de gitarist iets te lang doorspeelde, of omdat er een chick naast je zat te gillen? ()
Oh dan zal ik het wel vaag hebben opgeschrevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Hbjr het volgende:
[..]
Wij zijn ook geweest. Super leuke avond gehad. Ik wist wel dat hij veel grappen tussen zijn nummers door heeft. Heb ook een DVD van hem. Overigens denk ik wel dat een stadion een beetje te groot is voor dit soort artiesten. Qua populariteit krijgt hij het makkelijk vol maar voor het type optreden wat hij doet is een gewone theaterzaal denk ik beter... geeft wat meer sfeer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef rena het volgende:
Meer mensen die gisteren geweest zijn?? Ik vond het echt super leuk! Hij is ook onwijs grappig tussen de nummers door, heb me dood gelachen om zijn grappige stemmetjes. Mocht het zingen niks meer worden kan hij nog een soort 2e Jeff Dunham worden o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |