Jawel mensen, Michael Bublé komt naar Nederland. Wie?
![]()
quote:
Al van kinds af aan wilde Buble zanger worden. Zijn grootvader inspireerde hem en hij groeide op met muziek van o.a. Ella Fitzgerald en Frank Sinatra.
In zijn tienerjaren zong hij in verschillende bandjes en hij won de Canadian Youth Talent Search. Hij bracht enkele albums in eigen beheer uit, voordat hij in contact kwam met de producer David Foster en hij een contract kon tekenen bij Reprise Records. Ze begonnen samen aan een debuutalbum te werken dat resulteerde in het titelloze album Michael Buble, dat begin 2003 uitkwam. In deze periode acteerde hij ook in enkele films. Hierop volgde een wereldtournee en verscheen hij verschillende malen op televisie, onder andere in de NBC's Today Show, waarin hij een duet zong met de gastheer Katie Couric.
Eind 2003 bracht hij een "winter"-Ep uit onder de titel Let it snow.
Begin 2004 kwam zijn live cd/dvd Come fly with me uit.
Begin 2005 kwam het album It's time, dat in Canada, Japan, Italië en Australië een nummer één hit was en in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië de top tien bereikte.
Als je zijn muziek wil't horen, luister dan Home van hem. Hij staat op het album It's time. Hij covered heel veel muziek, maar geeft hij wel zijn eigen draai eraan. Ik vind het geweldige muziek en die stem van hem is gewoon prettig.
De tickets zijn nu in verkoop en hij treed 10 oktober op in ahoy. Daarnaast komt 1 mei zijn nieuwe album uit genaamd:
Call Me Irresponsible, dit word de nieuwe telg van buble en dit album gaat hij ook aankomend concert promoten ( duh..
![]()
)
anyway.. de tracklist van dit album word:
quote:
* 1. The Best is Yet to Come
* 2. It Had Better Be Tonight
* 3. Me and Mrs. Jones
* 4. I'm Your Man
* 5. Comin' Home, Baby
* 6. Lost
* 7. Call Me Irresponsible
* 8. Wonderful Tonight
* 9. Everything
* 10. I've Got The World On A String
* 11. Always on My Mind
* 12. That's Life
* 13. Dream
* 14. L O V E (Bonus track on special edition CD, iTunes, and on Internet edition)
* 15. Orange Colored Sky (2nd bonus track ONLY on the internet edition)
[ Bericht 4% gewijzigd door Hbjr op 28-04-2007 11:10:10 ]