Lol idd niet, dan deden de kaartjesplaatjes het gister zeker nietquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2005 17:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik bericht nu vanuit engeland. helaas kan ik voorlopig niet op irc. heb op mn kamertje geen internet en op het werk (edit: lees: stage) wordt het geblokkeerd op een of andere manier. helaas zullen hattrick en fok!forum ook op een laag pitje komen te staan...
just so you know, niet dat je denkt dat ik jullie vergeten ben
FOK! Courantquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:57 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb een artikeltje geschreven over het trainen en handelen van spelers voor "gevorderden", als het goed is komt het op de fed site te staan.
Het lijkt me leuk deze echter ook op de HT frontpage te krijgen en daarvoor moet je een "krantje" oprichten. Zijn er mensen met ideeën voor een leuke naam voor die fok hattrick krant?
KOE-rant, lijkt me logisch....quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:57 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb een artikeltje geschreven over het trainen en handelen van spelers voor "gevorderden", als het goed is komt het op de fed site te staan.
Het lijkt me leuk deze echter ook op de HT frontpage te krijgen en daarvoor moet je een "krantje" oprichten. Zijn er mensen met ideeën voor een leuke naam voor die fok hattrick krant?
quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:00 schreef SuperWeber het volgende:
Fok!Zine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |