Tja, ik vind Rotterdam (CS) eigenlijk nooit creepy. Maar hetzelfde geldt voor de rest van Nederland.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de koopgoot redelijk saai.
Eigenlijk Rotterdam in zijn geheel wel.
Ben er geboren en getogen, maar vindt er geen moer aan.
Amsterdam is imo te chaotisch en druk, maar heeft wel meer sfeer en doet veiliger aan dan Rotterdam.
Rotterdam cs is erg creepy om 10 uur s'avonds. ( als je de trein moet pakken, zeg ik er maar even bij voor de volledigheid.)
Zeg tegen een willekeurig persoon in Amsterdam "wat loop je nou te kijken?" en je voelt Amsterdam.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:50 schreef Rhoona het volgende:
Amsterdam rulez!!! Ik vind Adam geweldig... De mensen, de sfeer... geweldig!!! Je moet Adam voelen.
Rotterdam CS toch echt wel...daar staan altijd groepen jongeren aan beide kanten van de schijfdeurenquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, ik vind Rotterdam (CS) eigenlijk nooit creepy. Maar hetzelfde geldt voor de rest van Nederland.
Over Groningen ben ik het ook wel eens en Den Bosch ofzo .quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:48 schreef Xebrozius het volgende:
Groningen, Nijmegen en Maastricht vind ik prettige steden.
Soms staan ze ook bij de ingangen van scholen, ik neem aan dat je dan ook niet naar school durft?quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Rotterdam CS toch echt wel...daar staan altijd groepen jongeren aan beide kanten van de schijfdeuren
Kan me nog herinneren dat het er doodstil was en bij de ingang aan weerszijden gasten stonden die je liever niet in een steegje tegenkomt.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Tja, ik vind Rotterdam (CS) eigenlijk nooit creepy. Maar hetzelfde geldt voor de rest van Nederland.
dat is toch echt iets anders...quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Soms staan ze ook bij de ingangen van scholen, ik neem aan dat je dan ook niet naar school durft?
Maar ben je weleens in Amsterdam uitgeweest??quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oeh, wat eng.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Hilfiger het volgende:
[..]
Rotterdam CS toch echt wel...daar staan altijd groepen jongeren aan beide kanten van de schijfdeuren
Het zijn meer de type gasten: 'durf 1 keer in mijn gezicht te kijken, en je hebt een mes door je strot'quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Soms staan ze ook bij de ingangen van scholen, ik neem aan dat je dan ook niet naar school durft?
Pfff Rotterdam is echt wel "gevaarlijker"....quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zeg tegen een willekeurig persoon in Amsterdam "wat loop je nou te kijken?" en je voelt Amsterdam.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Mjah, nooit bekend mee geweest, zat op een hippie dansopleiding.
Nou, uitgeweest... ik houd niet zo van discotheken en dergelijke.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:54 schreef marcoadam2003 het volgende:
[..]
Maar ben je weleens in Amsterdam uitgeweest??
In Amsterdam vind ik dat je veel meer keus heb enzo.
Ben 1 keer in Rotterdam uitgeweest maar ik mis daar gewoon iets.
Amsterdam heeft het gewoon.
quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:58 schreef Brennie het volgende:
Rotterdam heeft gekken, Amsterdam prettig gestoorden.
Zo erg was het ook weer niet.quote:
Ach, als ik in een goede bui ben zeg ik iedereen gedag, dus ook dat soort knakkers, en anders kijk ik iedereen boos aan. Ik heb nog nooit een wapen voor mijn neus gehad. Misschien komt het wel door m'n grote bek.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het zijn meer de type gasten: 'durf 1 keer in mijn gezicht te kijken, en je hebt een mes door je strot'
Absoluut niet zuiver.
Staan dergelijke gasten ook bij scholen?
Je heb overal wel groepjes vorming bij stations, dat heb je in Rotterdam maar ook in Amsterdam op het CS bijvoorbeeld. dat zijn meer van die Dealers maar daar moet je gewoon verder niet op letten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 02:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het zijn meer de type gasten: 'durf 1 keer in mijn gezicht te kijken, en je hebt een mes door je strot'
Absoluut niet zuiver.
Staan dergelijke gasten ook bij scholen?
ach ja, iedere gek zijn gebrek zeg ik altijd maarquote:Op woensdag 19 januari 2005 02:59 schreef Brennie het volgende:
[..]
Zo erg was het ook weer niet.
Alhoewel..
Havo voor muziek en dans in Rotterdam. ( Voorschoterlaan in Kralingen en de Haverlandstraat in eeehm.. hoe heet die buurt vlakbij Kralingen?)quote:Op woensdag 19 januari 2005 03:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, als ik in een goede bui ben zeg ik iedereen gedag, dus ook dat soort knakkers, en anders kijk ik iedereen boos aan. Ik heb nog nooit een wapen voor mijn neus gehad. Misschien komt het wel door m'n grote bek.
Welke hippe dansopleiding was dat dan? En waar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |