abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:09:06 #76
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_24637693
Effe wat stellingen hoor stelletje drama's....

1) Een crimineel in welke vorm dan ook heeft geen recht op naastenliefde, vriendschap, kamaraadschap??

2) Waren er echt zoveel getuigen dat oordelen al geoorloofd is?

3) Verdient een overvaller de doodstraf??

5) is de vrouw niet net zo fout??

6) als het een ongeluk was is de topictitel dan correct??

7) Waarom zijn mensen tegenwoordig zo weinig kritisch over oordelen van andere en met name het eigen oordelen??

Doe er maar wat mee, ik geef verder geen mening
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_24637694
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:05 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat een gelul. Waarom zou ik in godsnaam 'iets op moeten hebben' met een crimineel.
[..]

Tja, lullig. Maar ik kan me er absoluut niet druk om maken. Het enige dat ik zie is een dode crimineel.
Ja dat is precies je probleem. Je ziet geen mensen blijkbaar.
Als het over je broer zou gaan, wat zou je er dan vinden?

Ik zie een tragisch incident met alleen maar verliezers. Die jongen en zijn familie en die vrouw en haar familie en ik kan er itt veel users geen enkel positief punt in vinden.

Maar jij vindt een dooie jongen van 19 'gelul'
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:09:41 #78
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24637704
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh jij ook al op die populistische toer.
Lekker het recht in eigen hand nemen en juichen om een dode. Ik doe niet mee
je slaat alweer door. Ik juich nergens om dit feit. Ik zeg ook 'betreurenswaardig'. Ik zeg alleen dat ik me prima kan verplaatsen in mensen die totaal over de zeik gaan van het feit dat er personen rondlopen die een bewezen crimineel (hij had al een roofoverval gepleegd en hallo! hij had een tas gejat!) lopen af te schilderen als zo blank als pasgevallen sneeuw, zo'n goeie jongen en dat zou hij nooit doen. De inhoud van de gejatte tas lag godverdomme nog om hem heen! Wat wil je nou eigenlijk? Dat we hier met zijn allen een mohammedaanse bidstonde gaan houden voor die vermoorde lieverd en met zijn allen die automobiliste verketteren als een stoephoer met racistische motieven?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24637737
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat jij het prima vindt dat 19-jarigen onder de auto komen, het zegt echt genoeg over jou.
Je bent niet veel beter dan die knul. Beide gebrekkige gewetensfuncties.
Ik vind het niet erg dat hij onder de auto is gekomen. Maar vertel me eens, waarom zou ik medelijden moeten hebben met een crimineel?
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:12:24 #80
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24637763
Dus jij keurt deze moord goed?
pi_24637768
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie een tragisch incident met alleen maar verliezers. Die jongen en zijn familie en die vrouw en haar familie en ik kan er itt veel users geen enkel positief punt in vinden.

Ach en zo deed het jou weinig dat Theo of een Pim het leven liet.

Dat die knul's familie en vrienden verdrietig zijn is logisch, maar moeten wij dan ook maar "och"en "ach wat erg" posten?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24637788
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Kende jij Endstra persoonlijk? Was ms ook wel een heel vriendelijk man.
Ik kan me een post van jou herinneren over hoe je over zijn dood dacht.
Endstra had ook een vader en een moeder nog ms, iig wel een vrouw en een dochtertje.
Ja - ik wens echt niemand dood.
quote:
Zoals Nikk zegt, het is verdrietig voor de nabestaanden, maar voor de rest?
Deze knul had totaal geen respect voor anderen anders ga je niet op een scooter langs mensen rijden en met gevaar voor HUN welzijn tassen uit de handen rukken.
Deze laatste keer zal niet de eerste keer geweest zijn, de dag ervoor stond meneer voor de rechter voor een overval vd Xenos.
Hopelijk overkomt het je in jouw familie niet. Dan hoor ik je nog wel.

Iedereen verdient het te blijven leven. Als je zo makkelijk over de dood van een ander praat, ben je geen knip voor de neus waard.
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:13:30 #83
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_24637793
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen roepen dat het goed is dat die jongen dood is.
Er zijn blijkbaar veel mensen met gewetensstoornissen in ons land.
Tja, hoe goed het geweten van onze Ali ontwikkeld was, zullen we helaas nooit weten.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_24637807
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat die knul's familie en vrienden verdrietig zijn is logisch, maar moeten wij dan ook maar "och"en "ach wat erg" posten?
Nee, maar roepen dat hij terecht dood is, is ook weer zoiets he...
pi_24637816
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Ach en zo deed het jou weinig dat Theo of een Pim het leven liet.
Pardon? Hoe kom je daar nou bij?????????????????????????????????????????????
Wat een bullshit.
quote:
Nee hoor, maar ook niet voortdurend dat het terecht is en eigen schuld en wel goed zo en weer een crimineel minder enz. enz. enz.

Je doet hetzelfde als die vrienden van die jongen doen, en daar heb je veel kritiek op.
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:15:37 #86
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24637832
Hoe kun je nou zeggen dat dit terecht is?

Vergeten we even het feit dat ook die vrouw nu met een trauma zit.

Niet te geloven dat zoveel fokkers zo extreem aan het worden zijn.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24637840
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Maar ik zie ook een crimineel.
quote:
Andere situatie.
quote:
Oh, ik vind die wel. Crimineel minder en een veiliger Amsterdam.
quote:
Mwah, eerder een harde vorm van 'eigen schuld, dikke bult'...
pi_24637854
Toen die kut-marokkaantjes vonden dat Theo van Gogh terecht was afgeslacht stond iedereen op z'n achterste benen.
Nu die kut-nederlandertjes gaan roepen dat die Ali terecht is doodgereden is dat normaal?
pi_24637862
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Dus jij keurt deze moord goed?
Moord
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:17:33 #90
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24637866
Een ordinaire criminele tasjesrover/gewapende overvaller minder, dat is toch goed nieuws?
Wel lullig voor zn familie
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:17:44 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24637870
Maar goed, populistisch geblaat ook allemaal.

Wat doe ik hier eigenlijk?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24637874
Het is NATUURLIJK niet goed te vinden dat iemand wordt aangereden en aan de gevolgen overlijdt. Ik denk dat wij moeten letten op het niet doorslaan van onze emoties. We kunnen wel erg boos zijn en roepen dat het allemaal maar goed is dat Ali B. overleden is, maar dat kun je gewoon niet maken! De Marokkaanse samenleving zal zich volgens mij toch eindelijk eens achter de oren moeten gaan krabben hoe ze door die (paar?) mensen die het voor hen verpesten zich weer wat positiever in het nieuws kunnen brengen. Het kan toch niet zo zijn dat ze zich voor al deze geruchten en berichten afsluiten en het allemaal maar best vinden?
Ik ben best ambitieus, maar ook snel tevreden
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:18:03 #93
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24637879
Het is ook allemaal zo voorspelbaar bij die lui met hun slachtofferdrol en schaamtecultuur ook hè. "Hij was een soldaat, een doodgoeie jongen, het is een racistische moord, bla bla bla".
De volgende keer dat iets dergelijks gebeurd zal ik ze voor zijn: dan ga ik met een paar vrienden als Riffers verkleed voor de camera de met-criminelen-solidaire jandoedel uithangen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_24637881
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef kasper het volgende:

[..]

Tja, hoe goed het geweten van onze Ali ontwikkeld was, zullen we helaas nooit weten.
Toch wel uit zijn gedrag - ws. nogal slecht, net als veel van zijn vrienden die er niet zo mee lijken te zitten dat hij een dief was. Diefstal wordt blijkbaar gezien als een volstrekt normaal iets.
pi_24637893
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:14 schreef PrintScrn.nl het volgende:

[..]

Nee, maar roepen dat hij terecht dood is, is ook weer zoiets he...
Zoiets wat?
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:19:04 #96
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24637895
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Toen die kut-marokkaantjes vonden dat Theo van Gogh terecht was afgeslacht stond iedereen op z'n achterste benen.
Nu die kut-nederlandertjes gaan roepen dat die Ali terecht is doodgereden is dat normaal?
die vrouw heeft Ali niet bewust dood gereden, of denk jij van wel?
pi_24637904
quote:
Kadeng!!!! PrintScrn.nl for president! Je hebt HELEMAAL gelijk!
Ik ben best ambitieus, maar ook snel tevreden
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:20:49 #98
111811 Risale-i_Nur
anti-Islam == extreem-rechts
pi_24637923
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:17 schreef nikk het volgende:

[..]

Moord
Je hebt gelijk. Theo was ook op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. Kon Mohammed het helpen dat hij tegen zijn kogels aanliep.

woensdag 19 januari 2005 @ 11:21:04 #99
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_24637933
quote:
Jij stelt kunstenaars gelijk aan criminelen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:21:39 #100
105466 PrintScrn.nl
Koekje d'r bij?
pi_24637942
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef Darklight het volgende:

[..]

die vrouw heeft Ali niet bewust dood gereden, of denk jij van wel?
Het gaat meer om het idee... Iemands dood terecht vinden ja of nee... En naar mijn mening mag je nooit iemands dood terecht vinden, daarom ben ik ook niet voor een doodstraf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')