Ja dat is precies je probleem. Je ziet geen mensen blijkbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Wat een gelul. Waarom zou ik in godsnaam 'iets op moeten hebben' met een crimineel.
[..]
Tja, lullig. Maar ik kan me er absoluut niet druk om maken. Het enige dat ik zie is een dode crimineel.
je slaat alweer door. Ik juich nergens om dit feit. Ik zeg ook 'betreurenswaardig'. Ik zeg alleen dat ik me prima kan verplaatsen in mensen die totaal over de zeik gaan van het feit dat er personen rondlopen die een bewezen crimineel (hij had al een roofoverval gepleegd en hallo! hij had een tas gejat!) lopen af te schilderen als zo blank als pasgevallen sneeuw, zo'n goeie jongen en dat zou hij nooit doen. De inhoud van de gejatte tas lag godverdomme nog om hem heen! Wat wil je nou eigenlijk? Dat we hier met zijn allen een mohammedaanse bidstonde gaan houden voor die vermoorde lieverd en met zijn allen die automobiliste verketteren als een stoephoer met racistische motieven?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh jij ook al op die populistische toer.
Lekker het recht in eigen hand nemen en juichen om een dode. Ik doe niet mee
Ik vind het niet erg dat hij onder de auto is gekomen. Maar vertel me eens, waarom zou ik medelijden moeten hebben met een crimineel?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat jij het prima vindt dat 19-jarigen onder de auto komen, het zegt echt genoeg over jou.
Je bent niet veel beter dan die knul. Beide gebrekkige gewetensfuncties.
Ach en zo deed het jou weinig dat Theo of een Pim het leven liet.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat is precies je probleem. Je ziet geen mensen blijkbaar.
Als het over je broer zou gaan, wat zou je er dan vinden?
Ik zie een tragisch incident met alleen maar verliezers. Die jongen en zijn familie en die vrouw en haar familie en ik kan er itt veel users geen enkel positief punt in vinden.
Maar jij vindt een dooie jongen van 19 'gelul'
Ja - ik wens echt niemand dood.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Kende jij Endstra persoonlijk? Was ms ook wel een heel vriendelijk man.
Ik kan me een post van jou herinneren over hoe je over zijn dood dacht.
Endstra had ook een vader en een moeder nog ms, iig wel een vrouw en een dochtertje.
Hopelijk overkomt het je in jouw familie niet. Dan hoor ik je nog wel.quote:Zoals Nikk zegt, het is verdrietig voor de nabestaanden, maar voor de rest?
Deze knul had totaal geen respect voor anderen anders ga je niet op een scooter langs mensen rijden en met gevaar voor HUN welzijn tassen uit de handen rukken.
Deze laatste keer zal niet de eerste keer geweest zijn, de dag ervoor stond meneer voor de rechter voor een overval vd Xenos.
Tja, hoe goed het geweten van onze Ali ontwikkeld was, zullen we helaas nooit weten.quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:44 schreef SCH het volgende:
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen roepen dat het goed is dat die jongen dood is.
Er zijn blijkbaar veel mensen met gewetensstoornissen in ons land.
Nee, maar roepen dat hij terecht dood is, is ook weer zoiets he...quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat die knul's familie en vrienden verdrietig zijn is logisch, maar moeten wij dan ook maar "och"en "ach wat erg" posten?
Pardon? Hoe kom je daar nou bij?????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Ach en zo deed het jou weinig dat Theo of een Pim het leven liet.
Nee hoor, maar ook niet voortdurend dat het terecht is en eigen schuld en wel goed zo en weer een crimineel minder enz. enz. enz.quote:Dat die knul's familie en vrienden verdrietig zijn is logisch, maar moeten wij dan ook maar "och"en "ach wat erg" posten?
Oh jawel hoor. Maar ik zie ook een crimineel.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja dat is precies je probleem. Je ziet geen mensen blijkbaar.
Andere situatie.quote:Als het over je broer zou gaan, wat zou je er dan vinden?
Oh, ik vind die wel. Crimineel minder en een veiliger Amsterdam.quote:Ik zie een tragisch incident met alleen maar verliezers. Die jongen en zijn familie en die vrouw en haar familie en ik kan er itt veel users geen enkel positief punt in vinden.
Mwah, eerder een harde vorm van 'eigen schuld, dikke bult'...quote:Maar jij vindt een dooie jongen van 19 'gelul'
Moordquote:Op woensdag 19 januari 2005 11:12 schreef Risale-i_Nur het volgende:
Dus jij keurt deze moord goed?
Toch wel uit zijn gedrag - ws. nogal slecht, net als veel van zijn vrienden die er niet zo mee lijken te zitten dat hij een dief was. Diefstal wordt blijkbaar gezien als een volstrekt normaal iets.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:13 schreef kasper het volgende:
[..]
Tja, hoe goed het geweten van onze Ali ontwikkeld was, zullen we helaas nooit weten.
Zoiets wat?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:14 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[..]
Nee, maar roepen dat hij terecht dood is, is ook weer zoiets he...
die vrouw heeft Ali niet bewust dood gereden, of denk jij van wel?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Toen die kut-marokkaantjes vonden dat Theo van Gogh terecht was afgeslacht stond iedereen op z'n achterste benen.
Nu die kut-nederlandertjes gaan roepen dat die Ali terecht is doodgereden is dat normaal?
Kadeng!!!! PrintScrn.nl for president! Je hebt HELEMAAL gelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Toen die kut-marokkaantjes vonden dat Theo van Gogh terecht was afgeslacht stond iedereen op z'n achterste benen.
Nu die kut-nederlandertjes gaan roepen dat die Ali terecht is doodgereden is dat normaal?
Je hebt gelijk. Theo was ook op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. Kon Mohammed het helpen dat hij tegen zijn kogels aanliep.quote:
Jij stelt kunstenaars gelijk aan criminelen?quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:17 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Het gaat meer om het idee... Iemands dood terecht vinden ja of nee... En naar mijn mening mag je nooit iemands dood terecht vinden, daarom ben ik ook niet voor een doodstraf.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:19 schreef Darklight het volgende:
[..]
die vrouw heeft Ali niet bewust dood gereden, of denk jij van wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |