Gezelligquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:27 schreef nlboy het volgende:
Ik heb de server toegevoegd bij mijn favorieten, kom binnenkort wel even langs.
Uhuh, AWP-en vanaf dat betonnen muurtje naast het dak is echt monsterlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef Ericjuh het volgende:
ik speelde hem net.. hij is idd gaaf ja!
alhoewel terrorist toch een streepje voor heeft bij die map!
in het huis kun je door een raam schieten terwijl raam niet kapot gaat!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Uhuh, AWP-en vanaf dat betonnen muurtje naast het dak is echt monsterlijkToo easy
De eerste map waar mijn videokaart een beetje moeite mee heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef VrijeVal het volgende:
cs_militia is gaaf:D
htf-clan.net dust2 only....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Noem maar een server waar je geregeld speelt dan kom ik een keer een kijkje nemen
welke xs4ALL?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef nlboy het volgende:
Ik zit vaak op XS4ALL. Trouwens als iemand Xfire heeft, mijn nick bij Xfire: Nlboy.
Sinds de laatste update crashed m'n CSS wel irritant vaak, meestal bij het einde van de map of het afsluiten van de game.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:32 schreef NiteSpeed het volgende:
Klopt, HDR is leuk voor de eye-candy, maar performance (spelen én framerate) gaat er flink op achteruit. Hm, mijn PC crasht trouwens steeds op CS:S nu, moet nog even kijken waar het aan ligt.
dit is trouwens ook wel een fijne server :quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef nlboy het volgende:
Ik zit vaak op XS4ALL. Trouwens als iemand Xfire heeft, mijn nick bij Xfire: Nlboy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |