Dat is een fijne pingquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb de hele tijd een ping van 5, Gister werd ik op een server uitgemaakt voor ping hacker?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net op een server gespeeld waar bij veel mensen de ping 5 was
Mijne was zelf's tot 2 en 3 gezaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/7510/dedust00019jl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/6999/dedust00022ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zuig ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een fijne pingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Zeg maar als je 1 on 1 dust wil doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik suck, maar toch
Ik ga nu ff douchenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer heb je tijd?
Dat is geen ping maar latency. Latency op het scorebord zegt niks. Type maar eens ping in de console (of net_graph 3)quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb de hele tijd een ping van 5, Gister werd ik op een server uitgemaakt voor ping hacker?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net op een server gespeeld waar bij veel mensen de ping 5 was
Mijne was zelf's tot 2 en 3 gezaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/7510/dedust00019jl.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/6999/dedust00022ow.th.jpg]afbeelding][/URL]
krakelingen zuigen: Als je admin wilt worden moet je lappen! lol... je offert je tijd op en daarvoor willen ze geld zien! whahahaahaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
Nee gewoon public server ik ben hier : Krakelingen : 84.244.130.184:27045
Ik speel onder de naam Killer_Beeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Ik moet ook weer even wennen. Ik spray nu een beetje te veel...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik speel het ook weer sinds een tijdje, ik ben er alleen niet zo goed inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maakt mij niet uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:38 schreef rudedeltadude het volgende:
gaan we ff met zun allen op een dust server spelen?
ja dus?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kom maar op!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:00 schreef McGilles het volgende:
Speel ook geregeld nog CS:S, maar als je ziet wat voor soort mensen er lopen, echt 95% zit met allemaal stoere clan en nicknames maar schieten ho maar, alleen maar een beetje sprayen en campen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop