Dit heel paasweekend bedoel je.quote:Op maandag 17 april 2006 17:50 schreef Ericjuh het volgende:
wat is css soms een fucking frustrerend spel!!
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.quote:Op maandag 17 april 2006 18:00 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
wat is trouwens max fps wat css ongeveer levert... ik krijg em niet hoger als 65 met max graphics settings terwijl dat met Enemy Territory 170 was....
trouwens na 2 jaar getrickjumped te hebben op een Q3 engine ken ik niet egt zegge dat fps wat uitmaakt bij css, de engine is niet egt gebouwd om je movement drastisch te versnellen.......
geen id eigenlijk bij css, je zal wel gelijk kunne hebben.....quote:Op maandag 17 april 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.
ik zit meestal rond de 40
dat merk je zeer goed orquote:Op maandag 17 april 2006 18:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
boven de 60 fps zouden je ogen het toch niet meer merken.
ik zit meestal rond de 40
dat mag jij mij uit gaan leggen.. het menselijk oog ziet boven de 35 FPS geen verschil meer... veel games zoals GTA VC e.d. hebben een max framerate op 25 FPSquote:
Ik merk toch wel degelijk verschil of ik een framerate van 60 of 100 heb, draai maar eens een rondje dan zie wat ik bedoel. Overigens bestaan 40Hz TFT's niet, en werken met een refreshrate van 60Hz of 75Hz. En ook dat is niet interessant aangezien het om de responstijd van je TFT gaat.quote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat mag jij mij uit gaan leggen.. het menselijk oog ziet boven de 35 FPS geen verschil meer... veel games zoals GTA VC e.d. hebben een max framerate op 25 FPS
en als je een TFT monitor hebt kom je niet boven de 40 FPS uit omdat je monitor het niet aankanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus als je je zaakjes eerst eens onderbouwt voor je begint tegen te sputteren
heb even gechecked en je hebt idd gelijk... nieuwe tft's zijn ong. 70hz. dit maakt wel uit.quote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik merk toch wel degelijk verschil of ik een framerate van 60 of 100 heb, draai maar eens een rondje dan zie wat ik bedoel. Overigens bestaan 40Hz TFT's niet, en werken met een refreshrate van 60Hz of 75Hz. En ook dat is niet interessant aangezien het om de responstijd van je TFT gaat.
Toch gek dan dat ik het spel niet lekker meer vind spelen met HDR aan op gem. 90 fps en hij op 140 fps zonder HDR toch visueel een heel stuk soepeler loopt. Oh ja m'n monitor staat op 85Hz.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb even gechecked en je hebt idd gelijk... nieuwe tft's zijn ong. 70hz. dit maakt wel uit.
de responstijd is de tijd dat je monitor er over doet om het beeld op te bouwen. ook al zou je 100 fps draaien ... je krijgt er nooit meer dan 70 uit een 70 hz monitor.
tsja ik heb geen klachten over hoe het spel looptquote:Op dinsdag 18 april 2006 14:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Toch gek dan dat ik het spel niet lekker meer vind spelen met HDR aan op gem. 90 fps en hij op 140 fps zonder HDR toch visueel een heel stuk soepeler loopt. Oh ja m'n monitor staat op 85Hz.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alleen als je geen drops hebt in je framerate.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef McGilles het volgende:
Ik speel met zo'n 120fps, maar onder de 35 ga je pas merken dat ie niet soepel loopt!
Sommige maps merk je gewoon dat er iets niet goed zit! Dan loopt het gewoon niet zo soepelquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:12 schreef alsem het volgende:
[..]
alleen als je geen drops hebt in je framerate.
Hehe same herequote:Op dinsdag 18 april 2006 20:43 schreef Ericjuh het volgende:
mij maakt FPS niks uit.. ik blijf ze gewoon neer maaien!
Mwah moet eerlijk zijn dat ik daar weinig van merk met mijn x800xt-pe, eigelijk helemaal niet, met 20+man in de dust nogsteeds altijd boven de 35fps voor zover ik het doorhad.quote:Op maandag 17 april 2006 18:33 schreef nlboy het volgende:
Vooral dat HDR gaat ten koste van de FPS.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik met zo'n kaart onder de 35 fps zou halen zou ik hem direct terugbrengen, mag ook niet anders!quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:26 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Mwah moet eerlijk zijn dat ik daar weinig van merk met mijn x800xt-pe, eigelijk helemaal niet, met 20+man in de dust nogsteeds altijd boven de 35fps voor zover ik het doorhad.
Waar ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:41 schreef teh_m0nkey het volgende:
IK WIL SPELEN!!!! Iemand meedoen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm let eens op je crosshair en hoe die terug klein wordt als je sprayed ? Dat is op 40 fps dus niet te doen he.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:42 schreef Ipho het volgende:
Ik speel met 80 fps, merk wel verschil onder de 40 maar daar boven zeker niet!
Gewoon heel steam verwijderen incl. de map die overblijft en opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik Counter Strike Source verwijderen?
Ik heb mijn CSS helemaal veranderd ( door skins en dergelijke ) en ik vind er nu geen zak meer aan.
Mijn vraag: Hoe kan ik Counter Strike: Source verwijderen zodat ik de normale instellingen heb ( dus geen gedownloade skins en Fushion Packs ) ??
Of kan iemand vertellen hoe ik de weapon skins, radio sounds, weapon sounds etc. weer normaal krijg ....
Een hopenloze Counter Striker
heb je xfire? wil wel keer tegen je spelen1quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef Frederiqueske het volgende:
ik speel het pas een paar weken nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een soort MSN maar dan voor Games. Als jij speelt op een server dan kan een 'vriend' van jou jou zo volgen en dan ook spelen op die server waar jij dan speelt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:27 schreef Frederiqueske het volgende:
wat is xfire???
jaaaa jij wil gewoon tegen mij spelen omdat je dan kan winnen zeker???quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je xfire? wil wel keer tegen je spelen1
hierquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:07 schreef Frederiqueske het volgende:
Ericjuh waar ben je joehoeeeeeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
keb jou d'r al lang instaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:35 schreef nlboy het volgende:
Ik speel het nog af en toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zolang het maar de_dust2 of cs_militia is. Mijn Xfire is: nlboyJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vaag ik zie jou hier niet staan. Wat is je nick ookalweer?quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb jou d'r al lang instaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jij bent nooit online!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kijk maar even.. je ziet vanzelf wel wanneer ik speel (of ik zie wanneer jij speelt) kun je zo conenctenquote:dus kweet nog nie of ik ga spelen dan
mmm ik zie je ook niet... en ikw eet zeker dat ik je heb toegevoegd..quote:Vaag ik zie jou hier niet staan. Wat is je nick ookalweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop